amdr
Legacy Member
Hallo iedereen
Ongeveer 2maand geleden heb ik een volledig systeem bij Forcom aangekocht met het bovenstaande moederbord. Op dat moment waren er van die moederborden al B3 revisies in omloop maar ik heb blijkbaar nog een oude revisie gekregen met de Sata controller problemen.
Vandaag boot ik mijn PC en 1 van men harde schijven is al zen data kwijt, en de rest van de schijven doen de laatste dagen enorm moeilijk bij het lezen en schrijven waarbij men systeem ineens 30s volledig vasthangt. Via Fraps opnemen is bijna onmogelijk aan het worden bv maar zelfs bij een simpel MP3tje af te spelen kan de pc even stoppen met reageren.
De schijven zelf zijn (1 SSD & 3 HD) zijn allemaal samen aangekocht met het moederbord en dus ook een 2 maand oud. Sata & stroomkabels zitten allemaal goed in & SMART geeft al men schijven 100
Na wat opzoek werk blijkt dit dus het "gekend" probleem met die moederborden te zijn en ben ik hier dus gekloot sinds ik al 600gb aan data kwijt ben.
Heb ik het recht om naar Forcom te gaan en een goed moederbord te vragen? (de nieuwere B3 revisie)
Er is overduidelijk een probleem met deze chipset dus normaal is het mijn volste recht om werkend materiaal te krijgen toch?
Alvast bedankt
Ongeveer 2maand geleden heb ik een volledig systeem bij Forcom aangekocht met het bovenstaande moederbord. Op dat moment waren er van die moederborden al B3 revisies in omloop maar ik heb blijkbaar nog een oude revisie gekregen met de Sata controller problemen.
Vandaag boot ik mijn PC en 1 van men harde schijven is al zen data kwijt, en de rest van de schijven doen de laatste dagen enorm moeilijk bij het lezen en schrijven waarbij men systeem ineens 30s volledig vasthangt. Via Fraps opnemen is bijna onmogelijk aan het worden bv maar zelfs bij een simpel MP3tje af te spelen kan de pc even stoppen met reageren.
De schijven zelf zijn (1 SSD & 3 HD) zijn allemaal samen aangekocht met het moederbord en dus ook een 2 maand oud. Sata & stroomkabels zitten allemaal goed in & SMART geeft al men schijven 100

Na wat opzoek werk blijkt dit dus het "gekend" probleem met die moederborden te zijn en ben ik hier dus gekloot sinds ik al 600gb aan data kwijt ben.
Heb ik het recht om naar Forcom te gaan en een goed moederbord te vragen? (de nieuwere B3 revisie)
Er is overduidelijk een probleem met deze chipset dus normaal is het mijn volste recht om werkend materiaal te krijgen toch?
Alvast bedankt

Khad liever gewoon da moboke deruit gehaald en het naar daar gebracht ze, dat was een moederbordje van tegen de 300€!
!