Archief - Freezes@GTA4,Black Ops, BFBC2

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Lagniau

Legacy Member
Hoi, heb niet zo lang geleden nieuwe pc in 1 gestoken nu ben er tevreden mee alleen ja .. freezes bij de bovenstaande games.. ook een opvallend iets is dat ik alleen freezes krijg als ik een toets induw .. ! zoals springen, instappen van auto, links, rechts, vooruit, achteruit .. ;)

Specs : ASRock 770
Phenom x4 955 'stock/3,8ghz' maakt ni uit
4GB ram DDR3 1333 OCZ 9 Gold (lowV) staan op 7-7-7-20 ; default : 9-9-9-24 1.65V "zit hier probleem?"
ATI Sapphire 6850 'stock/oc' maakt ni uit
Samsung & Seagate beiden 160g 7200RPM 8,9ms

Nu ik heb al wat zitten proberen maar ben er niet uitgekomen .. :( hoop dat iemand mij kan helpen want het is zeer irritant kan ik u vertellen ;)

kan het temaken hebben met mn ram tegenover cpu ?
grafische kaart ?
cpu ?
ram ?
hdd ?
.. btw behaalde fps op de games :

GTA4 : 50fps avg
BO : Lowest : 50 ; Idle 80fps
BFBC2 : idle +- 60fps
.. Greetz! ;)

Yvezzke

Legacy Member
Wat voor tobo gebruik je? Is het er een met afzonderlijke drivers, wired of wireless?

Als je dan gaat kijken in de logboeken, staat daar dan een foutmelding ofzo?

Temps zijn een mogelijkheid, es HWMonitor afhalen en draaien.
Ram valt te tseten met Memtest, kunt ge ook zo afhalen, op floppy zetten en dan booten vanaf floppy drive.

Wrm staat btw uw ram underclocked?

Lagniau

Legacy Member
Toetsenbord ; Logitech (wired)
Logboeken waar te zien en van wat? hardware, invoerapp, ... ?
Temps : mob +- 40, vga 50/60(ingame), cpu 55max ingame of prime95 (100%load is 57°C)

Heb geen floppy,.. is op cd/usb stick ook te doen ?

Underclocked? hoe lager die timings hoe sneller, toch ? ..

Mvg Lagniau Kenneth !;)

Musk

Legacy Member
Zet dat gewoon op Default, dat maakt geen hol uit. (of heb je die CPU zitten overclocken?)

Lagniau

Legacy Member
ik heb die cpu al eens overclocked ja, maar het was van inbegin al hoor.. ik heb cpu al eens tot 4ghz laten draaien op deftige temp nog .. 100%load (59°C) met de mugen 2 op low speed..

Zou dat de prestatie vermindert hebben van cpu ? ik denk het niet he want ik heb niet echt verschil tegenover ik het inbegin had.. nu heb ik het mij wel dik beklaagt van die cpu, als je benchmarks ziet van intel cpu's zoals 2500, ... ;(

EDIT : de cpu is een black edition hè ..

EDIT : Eens even crysis demo gedownload een toch wel redelijk zwaar game op cpu & vga ..
niets van freezes/stutter/wat dan ook.. alles op max op sommige gebieden wel wat mindere fps maar is normaal aangezien het mid cpu&graka is .. ;) ga nu eens de games herinstallere.. ;)

Lagniau

Legacy Member
Niemand enige oplossing??.. btw, harde schijf is al redelijk oud en ik spreek over toch wel 6/7jaar, zou dit een probleem kunnen vormen (is nog IDE)

flyingdutchman

Legacy Member
Ik zou het eerlijk gezegd niet weten. Begin iig met alles op stock te zetten, alle standaard bios instellingen.

Lagniau

Legacy Member
Alles staat op default, nu er is een nieuwe update uit voor black ops en ik moet zeggen, ik heb gisteren op 2uur geen 1 lagstoot tegegekome .. dus,,.. ik denk dat het eerder aan de software/games ligt.. dus denk dat probleem grotendeels opgelost is.. Eigenlijk ni zoveel aan te doen hè .. ;) Topic mag gesloten worden ..

Greetz & Thanx @Evriibodii ;)
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan