capt_snow
Legacy Member
Hey,
Ik probeer daarjuist een DVD af te spelen maar de dvd wil niet afspelen ,ik heb geprobeerd met andere dvd's en cd's maar steeds hetzelfde. Ik krijg ook geen foutmeldingen ofzo. Ik denk dat alles goed is aangesloten (als noob ben ik daar zelfs nog nooit aangeweest). Gisteren werkte alles nog perfect en nu opeens niets meer
.Plz help
Alvast bedankt.
Ik probeer daarjuist een DVD af te spelen maar de dvd wil niet afspelen ,ik heb geprobeerd met andere dvd's en cd's maar steeds hetzelfde. Ik krijg ook geen foutmeldingen ofzo. Ik denk dat alles goed is aangesloten (als noob ben ik daar zelfs nog nooit aangeweest). Gisteren werkte alles nog perfect en nu opeens niets meer
.Plz help
Alvast bedankt.
(en wat is het? 
