Ik probeer Windows 7 te installeren maar de DVD speler en schrijver wil niet booten en kan ook niet lezen in Windows XP. Echter lukte het wel om iets te branden.
Het gaat om een Sony DVD RW DW-G121A en een Sony DVD-ROM DDU1615
Hoe kan ik dit oplossen?
Iemand een idee?