Archief - DRINGEND Probleem: HDD-files kwijt!

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Ghastly

Legacy Member
Ik zit met een dringend probleem!!

Ik had 2 windows-accounts (zus en ma) verwijderd. Had alle gegevens bewaard via die wizard, maar nu blijkt dat alle files weg zijn vanonder de documents en settings!

Ik probeerde systeemherstel, maar krijg fout: kan niet uitvoeren omdat framedyn.dll niet kan gevonden worden.

Heb framedyn.dll gezocht en gevonden, maar na kopiëren in de windowsmap gaathet systeemherstel nog altijd niet...

Heb zitten zoeken met Stellar Phoenix (voor gecrashte HDD), maar kan de doc's daar ook nie vinden...

HELP, fast plzzz!

Davion

Legacy Member
volgens mij verwijdert = verwijdert, ik denk nie da ge nog iets terug ziet daarvan, mss da ge met GetDataBank nog wel iets vind ma da is nie zeker

Ghastly

Legacy Member
Davion zei:
volgens mij verwijdert = verwijdert, ik denk nie da ge nog iets terug ziet daarvan, mss da ge met GetDataBank nog wel iets vind ma da is nie zeker

waar vind ik die GetDataBank (trial is ook goe)??
heb gegoogled, maar niks gevonde...

Ik hoop da da nie waar is, want mijn zus haar paper(s) stonder daartussen en ze is nie content!! :sad:

Davion

Legacy Member
Ghastly zei:
waar vind ik die GetDataBank (trial is ook goe)??
heb gegoogled, maar niks gevonde...

Ik hoop da da nie waar is, want mijn zus haar paper(s) stonder daartussen en ze is nie content!! :sad:

Stuur PM naar 'st3ph3n' (zonder de ' ) voor die site.

Ghastly

Legacy Member
PM gestuurd, nog altijd geen oplossing gevonden!

Begin een beetje hopeloos te worden... :sad:

:help:

Ghastly

Legacy Member
back on topic!!

Ik ben bezig met GetDataBack (thx St3ph3n), maar het ziet er naar uit dat ik die recovered files niet kan lezen. Krijg altijd van die arabische tekens... :ironic:

Systeemherstel werkt nog steeds niet en de pc 'hangt' na verloopt van tijd. error: explore.exe geeft fout en wordt beëindigd!
Serieus probleem, want ben dan meestal aan't scannen met die GetDataBack en Stellar, wat ik dus altijd moet herbeginnen...

Anybody help om die systeemherstel goed te krijgen, dan kan ik misschien dingen ongedaan maken!

EDIT: 't is nie op de pc in sign, he! pc beneden: P3 900, Win Xp Pro SP1, 80G HDD.

EDIT: GetDataBack stopt na 15min scannen op de D-drive (waar doc's verdwenen zijn) en dan moet ik herbeginnen...

zou beter gaan leren... :sad:

Ghastly

Legacy Member
als ik da laat doen door professionelen, wat gaat mij da kosten??

Iemand ervaring daarmee?? Waar moet ik die binnen doen? duurt da lang? is het resultaat oke??

F6_Garfield

Legacy Member
euh .. als je de wizard gebruikt hebt en je hebt "keep files" gekozen dan is het normaal dat de files onder documents & settings weg zijn ...
Op de desktop van de user die je gebruikt hebt om die accounts te verwijderen moet er normaal een folder staan met de verwijderde account-naam. Daar zitten die documenten in, niet meer onder documents & settings.

Ghastly

Legacy Member
F6_Garfield zei:
euh .. als je de wizard gebruikt hebt en je hebt "keep files" gekozen dan is het normaal dat de files onder documents & settings weg zijn ...
Op de desktop van de user die je gebruikt hebt om die accounts te verwijderen moet er normaal een folder staan met de verwijderde account-naam. Daar zitten die documenten in, niet meer onder documents & settings.

yep, er staat een map op de desktop, maar daar staat niks van de files meer in... gewoon de mappen zonder inhoud!

dus...

ik vrees voor de zaak...

Heeft er iemand al eens beroep gedaan op pro's om HDD te recoveren??
- hoeveel kost het?
- hoelang duurt het?
- waar moet ik die pro's gaan zoeken??

thx!

Psychodweep

Legacy Member
hd recovery is vree duur hoor, reken maar minimum 200 euro en ze kunnen nie garanderen da ge alles terug hebt.
Volgens mij moet je met getdataback toch een deel terugvinden hoor. Tduurt lang, maar normaal gezien vind je toch iets terug.
Volgens mij kan jij gewoon nie met da programma werken...

Ghastly

Legacy Member
euhm...

ik zal nog wel is reageren als ik terug ben van de winkel...

Psychodweep

Legacy Member
De gewone winkels, die gebruiken ook Getdataback hoor LOL!

*Seth*

Legacy Member
die getdataback ( www.runtime.org ) heeft hier altijd zonder probleem gewerkt . is hij geregistreerd , want anders kun je je files niet kopieren naar een werkende harddisk .

het kan idd gebeuren dat bepaalde files verdwenen zijn of samengevoegd zijn met andere ( muziek enzo )

kun je die harddisk niet in een andere pc steken en daar dan laten scannen ?

GhO$T

Legacy Member
het hangt er vanaf als je nog veel op de pc gewerkt hebt hé nadat die bestanden van u pc verdwenen waren,

als je iets verwijdert is het op dat moment totaal nog niet verdwenen van uw hdd, begin je echter opnieuw met vanalle bewerkingen uit te voeren en dingen op te slaan/verwijderen dan worden die verwijderde bestanden beetje bij beetje helemaal overschreven en ben je ze onherroepelijk kwijt...

bekijk alles rustig en grondig in die getdataback, heb het ook ooit es nodig gehad voor een gecrashte schijf en begreep er eerst ook niks van zulle, vond ook niks terug enzo, maar dan ook gehoord dat de bestanden er zéker nog moesten zijn als er na de crash niks met de harde schijf gebeurd was; en na lang zoeken bleek dat ook zo te zijn, alles stond door elkaar enzo, maar na veel uurkes zoeken haddek toch alle bestanden
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan