Destiser
Legacy Member
Hallo,
ik heb een vreemd probleem met mijn wifi. Meestal gaat alles goed, maar heel af en toe valt mijn verbinding weg alhoewel ik altijd 3 of 4 van de 5 balkjes heb. Dan moet ik op het netwerkicoontje klikken naast mijn horloge en op 'maak verbinding' klikken, dat gaat altijd probleemloos.
Ik heb geen idee waarom hij wegvalt, de optie 'computer mag dit apparaat uitschakelen om energie te besparen' staat af. Wat ik ook vreemd vind is dat hij niet automatisch opnieuw verbinding maakt, want dit staat nochthans zo ingesteld.
Ik heb Win7 Pro op een Dell XPS1645 met een Dell-wifi kaartje in.
Wat kan hier het probleem zijn? Ik heb dit zowel tijdens het gewoon surfen als tijdens online gamen.
Dank je!
ik heb een vreemd probleem met mijn wifi. Meestal gaat alles goed, maar heel af en toe valt mijn verbinding weg alhoewel ik altijd 3 of 4 van de 5 balkjes heb. Dan moet ik op het netwerkicoontje klikken naast mijn horloge en op 'maak verbinding' klikken, dat gaat altijd probleemloos.
Ik heb geen idee waarom hij wegvalt, de optie 'computer mag dit apparaat uitschakelen om energie te besparen' staat af. Wat ik ook vreemd vind is dat hij niet automatisch opnieuw verbinding maakt, want dit staat nochthans zo ingesteld.
Ik heb Win7 Pro op een Dell XPS1645 met een Dell-wifi kaartje in.
Wat kan hier het probleem zijn? Ik heb dit zowel tijdens het gewoon surfen als tijdens online gamen.
Dank je!
)