Spikyjos
Legacy Member
Overlaatst is mijn laptop naar de vaantjes gegaan maar de harde schijf van 250 Gb is nog gered.
Nu had ik een vraag omtrent de bestanden die erop staan, ik zou eigenlijk zoveel mogelijk eraf willen behalve enkele maps (Mijn Documenten...) om deze voor een nieuwe pc als extra opslag te gebruiken.
Moeten er programmas absoluut blijven opstaan zoals stuurprogrammas(als die er zijn) en windows of mag alles eraf?
Nu had ik een vraag omtrent de bestanden die erop staan, ik zou eigenlijk zoveel mogelijk eraf willen behalve enkele maps (Mijn Documenten...) om deze voor een nieuwe pc als extra opslag te gebruiken.
Moeten er programmas absoluut blijven opstaan zoals stuurprogrammas(als die er zijn) en windows of mag alles eraf?
