Giovanny
Legacy Member
Ok, ik zit met een ZEER ambetand probleem.
Ik probeer mij geluid via mijn gtx naar mijne reciever te sturen maar ik krijg niks te horen.
Mijn setup bestaat uit 2x 285gtx, asus sabertooth X58 en heb een intern 2pin s/pdif-kabelke lopen van mijn moederbord naar mijn gtx.
Aan die gtx hangt mijn gewoon pc-scherm en een dvi => hdmi adapter die verbonden is met mijn reciever.
Ik dacht dat dit juist zat maar er is duidelijk een probleem
De lijst met playback devices ziet er als volgt uit:
In mijn bios kan ik ook kiezen tussen hdmi of s/pdif...
Ik hoop dat het gewoon een verkeerde setting is ergens. Ben erop los aan't googlen maar tot zover dus zonder succes. :doh:
Please help!
Danke
Ik probeer mij geluid via mijn gtx naar mijne reciever te sturen maar ik krijg niks te horen.
Mijn setup bestaat uit 2x 285gtx, asus sabertooth X58 en heb een intern 2pin s/pdif-kabelke lopen van mijn moederbord naar mijn gtx.
Aan die gtx hangt mijn gewoon pc-scherm en een dvi => hdmi adapter die verbonden is met mijn reciever.
Ik dacht dat dit juist zat maar er is duidelijk een probleem

De lijst met playback devices ziet er als volgt uit:
In mijn bios kan ik ook kiezen tussen hdmi of s/pdif...
Ik hoop dat het gewoon een verkeerde setting is ergens. Ben erop los aan't googlen maar tot zover dus zonder succes. :doh:
Please help!
Danke
