Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

FoRCe zei:ik zou voor de intel gaan, stabiliteit boven alles![]()


sinds wanneer zijn amd cpu's nimeer stabiel?FoRCe zei:ik zou voor de intel gaan, stabiliteit boven alles![]()

kAn!ma zei:@stormsman: zwiert da weg pee, die instabielheid kan gewoonweg ni goe zen zé![]()
(The message you have entered is too short. Please lengthen your message to at least 5 characters), (gebuirt si
)dejeffjacobs zei:is die AMD nu echt ZO instabiel ???
doe ma-Infinity- zei:![]()
Iemand moet het hem maar vertellen.. dus ik zal mij opofferen: ja

-Infinity- zei:![]()
Iemand moet het hem maar vertellen.. dus ik zal mij opofferen: ja

An!ma zei:@stormsman: zwiert da weg pee, die instabielheid kan gewoonweg ni goe zen zé![]()
k, khem het gedaan wa nu ... 