Archief - aldi ipod kloon...

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

J3rry

Legacy Member
volgens zdnet komt er een soort ipod kloon

20 gigabyte en kan ook dienen als portable opslag medium voor memory sticks


http://www.zdnet.nl/news.cfm?id=40828

zou wel cool zijn want in april ga ik op skireis en kan ik al men muziek meenemen en lekker fotos trekken en filmpjes maken en die opslaan op die mp3 speler

het toestel zou zon 200€ kosten en de toestellen die dit nu al kunnen zijn zwaar en duur

zoals dat toestel in photo hall is zeer groot en zwaar + hoog batterij gebruik omdat er een harde schijf van een laptop inzit

schep

Legacy Member
Belangrijk verschil met Apple's iPod is de afwerking van de speler. Zo is de MD95200 volledig uit kunststof (de iPod is deels uit metaal) en was in het testmodel de display scheef ingebouwd. Het fragiele afdekklepje van de usb-poort was vrijwel direct verdwenen, meldt Heise. Zulke slordigheden zijn, dankzij de hoge kwaliteitstandaarden van Apple, bij de iPod vrijwel uitgesloten.



daarvoor zou ik al liever wat verder sparen voor een echte ipod, want als ze zelfs een testmodel niet fatsoenlijk afwerken, dan heb ik er toch men bedenkingen bij hoor...
200 euro is nie zomaar een bedrag om es te testen wa het is he, op papier zijn zo'n toestellen altij wel de moeite (cfr aldi pc) maar achteraf zijn de meningen er verdeeld over
en ge moet er ook rekening mee houden dat zo'n toestel heel wat te verduren krijgt he

J3rry

Legacy Member
schep zei:
daarvoor zou ik al liever wat verder sparen voor een echte ipod, want als ze zelfs een testmodel niet fatsoenlijk afwerken, dan heb ik er toch men bedenkingen bij hoor...
200 euro is nie zomaar een bedrag om es te testen wa het is he, op papier zijn zo'n toestellen altij wel de moeite (cfr aldi pc) maar achteraf zijn de meningen er verdeeld over
en ge moet er ook rekening mee houden dat zo'n toestel heel wat te verduren krijgt he

zoals er staat is het een testmodel
dus nog niet de final release

en ik zoek een mp3 speler die geheugenkaarten ondersteunen voor opslagmedium van fotos en video clips, want het is zonde een mp3 speler te bezitten van 300 a 400€ waar ge alleen muziek via de pc kunt opzetten en vb muziek van een memory stick of fotos op je reis backuppen

een sony memorystick van 1gig kost 500€ ?
dus reken uit wat je bespaart

GhO$T

Legacy Member
:eek: ; ik zou het ook direc afschrijven als brol maar die ondersteuning voor geheugenkaartjes en toestande voor die prijs is wel ferm!

Ik zou zeker ook interesse hebben als ze die gaan verkopen en de geluidskwaliteit en batterijduur is niet al te slecht

schep

Legacy Member
J3rry zei:
zoals er staat is het een testmodel
dus nog niet de final release

en ik zoek een mp3 speler die geheugenkaarten ondersteunen voor opslagmedium van fotos en video clips, want het is zonde een mp3 speler te bezitten van 300 a 400€ waar ge alleen muziek via de pc kunt opzetten en vb muziek van een memory stick of fotos op je reis backuppen

een sony memorystick van 1gig kost 500€ ?
dus reken uit wat je bespaart

dan kan ik je de iPod samen met de Belkin Media reader aanbevelen, dan kan dat ook :)
wel duurder, maar kwaliteit verzekerd

J3rry

Legacy Member
schep zei:
dan kan ik je de iPod samen met de Belkin Media reader aanbevelen, dan kan dat ook :)
wel duurder, maar kwaliteit verzekerd

niet echt de oplossing, ipod kost al zon 300€
dan kan ik evengoed een laptop kopen snap je ?

de bedoeling is een klein gemakkelijk & eenvoudige oplossing niet te duur

The Crow

Legacy Member
XoN`- zei:
Creative zen, niet zwaar, ni duur, & zit ook laptop hd (upgradable) in m'r da wilt nie zeggen da batterij ni lang mejga é... die zen ga > 17 u mee dachtk & duurt maar 2 u ofzo vr op te laden (volledig)

Nway ik heb http://www.pocket-lint.co.uk/review.php?reviewId=436 deze & werkt uber lekker :d

ff maybee schtoeme vraag maar, ik ben op zoek om in de toekomst mijn mp3 spelerke van 64Mb en paralellepoort aansluiting :help: te vervangen voor iets anders. Die Creative Zen's zijn wel sjiek vindek. Die werken ook met laptop hdd's lees ik maar de vraag is nu, kunde die ook kopen zonder hdd? Tis omda ik ier nog zo 2 HDD's liggen heb (6 en 20Gb) en da is meer dan genoeg voor mij... en mja als da het zelfde is ... en kan maybee wa kosten uitsparen of is da nie compatibel ofzo?

Kowlier

Legacy Member
ik heb ne philips + nike mp3 speler, en ben zeer tevreden. slechts 512 mb, maar das meer dan genoeft

str0ntj3

Legacy Member
kweenie zenne, maar koopt ulle nen echte iPod
alle hdd based mp3 players zijn dus gwn afgekeken van die iPod's...
kvind da echt zo dom e, qua kwaliteit ligt die iPod nog het beste :)

den Acid Burn

Legacy Member
str0ntj3 zei:
kweenie zenne, maar koopt ulle nen echte iPod
alle hdd based mp3 players zijn dus gwn afgekeken van die iPod's...
kvind da echt zo dom e, qua kwaliteit ligt die iPod nog het beste :)

dat mag ook wel he met zo een schandalig hoge prijs....

Apu het aapje

Legacy Member
iPod is rottig, da metaal krast super snel + is van apple dus niet volledig //IBM + superduur + rotprogamma van itunes

str0ntj3

Legacy Member
iTunes een rotprogramma?
loooooool laat me nie lache...
beste mp3 speler prog, mijn smaak dan...

[TFT]Poky

Legacy Member
pakt dan ephod hé da kickt ass
voor software is er altijd een andere weg maar voor hardware? De ipod ownt alle andere mp3 spelers het is zelfs al zoveel getest geweest en altijd wint de ipod. + andere fabrikanten kijken gewoon af van het revolutionaire klick wheel (cfr. ZEn click model )

str0ntj3

Legacy Member
gelijk hebde, al die mp3 spelers met hdd zijn dus afgekeken...
maar iPod is nie altijd de beste ( kwaliteit & material is zeer goed, maar die krassen :( )
software is ieder zijn smaak denk ik, kvind iTunes super.

Apu het aapje

Legacy Member
me dunkt da gulle allemaal te veel geld ebt. ik vind het belachelijk van daar zo veel geld aan te geven. wat is er mis met het memory stick model. ik em ne 128 MB, da ding werkt prachtig + ik heb geen software nodig om em te gebruiken. ik kom ergens bij ne maat binnen, ik steek da ding erin, en opgelost. mee nen ipod moet je dan nog itunes downloaden, installen en ge moogt ook nog maken da ge da kabelke mee hebt. compleet zot en onnodig om daar zoveel geld in te steken... moesten ze da ding nu es wa goeikoper maken 'k zou zeggen ja (want zo duur is da ding volgens mij ni in productie). 't is zuiver da blinkend appelke da ge betaald !
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan