Wover
Legacy Member
Yo,
Ik ga strax Dj spelen (da's eigenlijk al veel gezegd, liekes opzetten is een beter benaming
) bij ne maat, maar dieje wilt ook liekes van zijne pc horen, dus moet er een manier zijn om zijn pc met de mijne te verbinden. Dus mijn vragen zijn:
- crossed of straight UTP?
- Hoe moet ik zijn pc aanspreken, en moet ik daarvoor rechten ed instellen? Op school kunnen we dat met \\[computernaam]\$8 ofzo, maar dan zijn we wel aangemeld als admin op het domein, dus zal dat zo gewoon ook gaan met 2 lokale admins?
greetz, en gelieve voor 3u te antwoorden
Woverke
Ik ga strax Dj spelen (da's eigenlijk al veel gezegd, liekes opzetten is een beter benaming
) bij ne maat, maar dieje wilt ook liekes van zijne pc horen, dus moet er een manier zijn om zijn pc met de mijne te verbinden. Dus mijn vragen zijn:- crossed of straight UTP?
- Hoe moet ik zijn pc aanspreken, en moet ik daarvoor rechten ed instellen? Op school kunnen we dat met \\[computernaam]\$8 ofzo, maar dan zijn we wel aangemeld als admin op het domein, dus zal dat zo gewoon ook gaan met 2 lokale admins?
greetz, en gelieve voor 3u te antwoorden

Woverke
)