Archief - Xbox

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Djack

Legacy Member
Yo,

Kzoek dus nen xbox. Enkel console + controller en bijbehorende kabels is al goe genoeg voor me :). Het zou rond de 70 € mogen kosten. Ben ook bereid een deel verzendingskosten of vervoerskosten te geven aangezien ik niet zo ver geraak wegens geen rijbewijs enz. :p

Hoop geholpen te worden :).

Greetz

hey69

Legacy Member
kheb een gemodde xbox met 80 gig harddisk . ik heb daar ook nen nieuwe dvd drive voor , want moet vervangen worden. (heb nog geen tijd /goesting gehad om die open te vijzen)

Djack

Legacy Member
zitten daar ook alle bijbehorende kabels bij en 1 controller ? dus perfect werkende xbox ?

hey69

Legacy Member
diene xbox werkt ja tuurlijk. de kabels liggen bij mn maat omdat k zelf nog kabels liggen had en een controller kan voor gezorgd wordeen in pricipe (ik heb een controller mee liggen maar die durf k niet splinternieuw te noemen :p . tis allemaal mn maat zn gerief, age een bod wilt doen paseerk de info naar hem.
de mod heeft verschillende memorybanks en dergelijk, (mn zn eigen OSke)

Djack

Legacy Member
en gemodde xbox kennek nix van en beginnek eigenlijk liever ook nix mee :p schrik dak het naar de zak gaan doen :)

hey69

Legacy Member
das gewoon uw dvdke erin steken en spelen of FTP'n naar de harddisk via een netwerkkabel

Djack

Legacy Member
LaXozz zei:
kwil de mijne opsturen voor 95 euro inclusief verzending

Als ik pas mag betalen als hij aankomt met de post ... Aangezien ik veel schrik heb dat zoiets stuk gaat onderweg ... Ik ben een betrouwbaar persoon, check maar de whitelists :). Weet me maar iets te zeggen of je eventueel bereid zou zijn om zoiets te doen

Greetz

reborn snake

Legacy Member
ze noemen dat "onder rembours" verznden,en das indeed meestal het beste bij dure zaken

Djack

Legacy Member
Ik bedoel dat ik het eerst graag zou zien werken bij mij in de slaapkamer op men tv :) en zodra hij werkt het geld overmaken via homebanking :)

Greetz

LaXozz

Legacy Member
mja ik kan anders foto's doorsturen ervan dat ik nu trek met mijn digi cam ... dat hij werkt ...

en ik verzend dit zeer veilig en laat het er anders evenuteel opkleven voor u : ZEER VOORZICHTIG MEE ZIJN dat vraag ik dan wel extra voor u ;) zijn speciale stickers die ze er bij de post opkleven als je dat vraagt...

Djack

Legacy Member
Kwil ni moeilijk doen maja, toch liever de manier waar da kik het op zeg :p as zoiets stuk gaat onderweg zijnek erg gekloot en gij ook natuurlijk ... gwn men voorzorgen nemen liever.

Djack

Legacy Member
np :)
Snap je ergens wel niet maar soit :p ben volledig betrouwbaar persoon. Je vraagt al men gegevens. Ik geef die dan ook zodat je zeker kunt zijn dat ik achteraf wel van me laat horen (je staat uiteraard in men msn ...). Ge moet maar eens tegoei kijken, kheb hier net een bundel Tiësto cd's verkocht en daarmee ben ik van plan de x-box te kopen dus ja ... nuja soit, als het u echt stoort :).
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan