Archief - Pokémon kaarten

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Cedric

Legacy Member
Velen kennen ze wel, de oude pokémonkaarten van vele jaren geleden. Wel nu mijn neefje en zijn vriendjes zijn daar nu weer volop mee aan het spelen. Schijnt dat je dat nog in een winkel kunt kopen maar dat mag hij niet van zijn moeder en veel kaarten heeft hij niet (in tegenstelling tot zijn vriendjes)

Zijn er mensen die dit nog hebben en dit toch maar in de vuilbak gaan gooien, laat me iets weten

Je zou men neef gelukkig maken ;)

mvg

Spector

Legacy Member
in de vuilbak gooien niet nee :) kben ook nie van plan om ze weg te doen mss gij een schoon bod doet...maar tis maar es om te zien hoeveel ge nog geeft voor een pokemon kaart of 100 denkek

Pyron

Legacy Member
sommige zijn wel vrij veel geld waard ze ;) heb nog een volledige verzameling liggen .Mijn broertje heeft er wel heel veel , alles (van basis kaarten) heeftem dubbel , ik kan het vragen.

Cedric

Legacy Member
ik had niet gedacht aan schone boden enzo, maar eerder aan een gulle schenking :)

ik wil er gerust iets voor geven maar 100 kaarten moet ik echt niet hebben, 10 ofzo is zeker goed

michi_de_rat

Legacy Member
lol een schenking wie geeft der nu pokemon kaarte gwn weg

iemand die in knokke woont moe da toch knne betale

D-1337

Legacy Member
wasda nu voor bllsht ,
mensen die het niet gebruiken geven dat gwn weg aan die kerel zen klein neefke.
kzal da strax es aan min klein broerke vragen ;)

michi_de_rat

Legacy Member
en w ega dna die verzendingskoste betale ?
ge moe wel heeel gul zijn

Cedric

Legacy Member
michi_de_rat zei:
en w ega dna die verzendingskoste betale ?
ge moe wel heeel gul zijn

leer anders eerst typen..


ik wil gerust iets geven dat stond er toch hé?

en idd als je daar niet meer mee speelt ligt het daar toch maar

en van dat in knokke wonen... Ik werk heel hard voor mijn centen waarmee ik mijn studies betaal, wa gij beter ook is zou doen aan uw zinnen te merken.

D-1337 zei:
wasda nu voor bllsht ,
mensen die het niet gebruiken geven dat gwn weg aan die kerel zen klein neefke.
kzal da strax es aan min klein broerke vragen ;)

ik zou het apprecieren :)

tnx

michi_de_rat

Legacy Member
zeker da die kaarte vor uw neefke zijn of mss voor u?

hypocrisy08

Legacy Member
ik heb er hier nog zo'n 200 liggen + map met plastiekjes + speelmat

hoeveel zou je er nog voor willen geven, zijn allemaal mooi bewaard

D-1337

Legacy Member
kben dernet es weesten vragen aan men broerke en kheb em kunnen overtuigen voor er wat aan mij te geven :) stuk of 30
stuur uw adres en ik zal ze maandag op de post gaan doen
Grtz

D-1337

Legacy Member
kijk ,
voor nen postzegel en een enveloppeke kunt ge diene kleine gelukkig maken.
die kaarten trek ik mij niet aan want die liggen toch overal.
wete ik ga mij daar idd goe bij voelen dat ik voor da gastje iets doe.
Mag da niemer mss?
ik zou goe zot zijn om wa kaarten die oeveel , 5 euro waard zijn aan iemand te geven die daar blij mee gaat zijn.
Jeezes dude grow up , durf wedden dat ge er zelf elken dag mee zit te spelen en dat ze mooi in een mapke op uw kamerke liggen.
en dan nog , wie zijt gij om te zeggen wat ik aan wie geef,
dus grow up of blijf weg

Grtz

Cedric

Legacy Member
D-1337 check pm


michi, hoe oud zijt gij eigenlijk? 12 jaar ofzo lijkt mij eerder

Cron

Legacy Member
michi_de_rat zei:
zeg kerel, ge hebt al 6 user notes voor debiele posts te zetten, stop met uzelf belachelijk te maken en anderen te storen in de threads, dit wordt echt niet gewaardeerd...

Laatste waarschuwing.

D-1337

Legacy Member
kem er 30 genomen ,
als ge wilt kan ik u een lijstje geven met welke het zijn ;)

kga ze morgen of maandag op de post gaan doen.
Grtz
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan