Krulle
Legacy Member
- Een VIA Epia bordje met cpu. Moet volledig passief gekoeld zijn.
- Een case met ingebouwde voeding zoals de Mapower KC3000
En mss nog wa ram, een dvd-rom en hd. Maar da hangt er van af welk mobo/case ik vind.
grtz
Krulle
- Een case met ingebouwde voeding zoals de Mapower KC3000
En mss nog wa ram, een dvd-rom en hd. Maar da hangt er van af welk mobo/case ik vind.
grtz
Krulle
Qua formaat is het iets zoals een huiskamermodel van CD-speler.