Archief - Microsoft Train Simulator

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

DreamWearl

Legacy Member
M'n vader heeft volgens hem de koop gedaan da super is,
ma komt hij slechts thuis met extention van microsoft train simulator :)

dus ben'k nu op zoek nr 't originele spel...

iemand die het heeft/verkoopt ?


thx !

Wover

Legacy Member
trouwens, als ge het basisspel hebt zijn er superveel gratis uitbreidingen:

www.mstrainstop.com

onder andere alles wat er in België nu en vroeger rondreed

- HSR: High Speed Route (een denkbeeldige Belgische route)
- Antwerpen-Brussel: Een perfect nagebouwde route.
- Rotterdam - Schiphol: Een Nederlandse lijn
- LGVmed: Ligne a grande vitesse mediterannée: een franse HSL, heel schoon gemaakt.

DreamWearl

Legacy Member
@BluyeSkyRaider : gelezen

@Woverke : merci !
m'n pa gaat u dankbaar zijn :D
hij is beke veel met treintjes bezig,
al vergeet hij soms goe te leze wa hij koopt :)

BlueSkyraider

Legacy Member
Woverke zei:
trouwens, als ge het basisspel hebt zijn er superveel gratis uitbreidingen:

www.mstrainstop.com

onder andere alles wat er in België nu en vroeger rondreed

- HSR: High Speed Route (een denkbeeldige Belgische route)
- Antwerpen-Brussel: Een perfect nagebouwde route.
- Rotterdam - Schiphol: Een Nederlandse lijn
- LGVmed: Ligne a grande vitesse mediterannée: een franse HSL, heel schoon gemaakt.

Die lijn Antwerpen-Brussel is idd leuk met alle Belgische locos en stellen.
tZou nog toffer zijn mocht het volledige (hoofd)spoornet van Belgie beschikbaar zijn :D

Wover

Legacy Member
BlueSkyraider zei:
Die lijn Antwerpen-Brussel is idd leuk met alle Belgische locos en stellen.
tZou nog toffer zijn mocht het volledige (hoofd)spoornet van Belgie beschikbaar zijn :D

Wel, der komen een aantal nieuwe lijnen uit, maar het volledige net in een route is onmogelijk, omdat de route editor maar een maximum aantal objecten toelaat ;)

Trouwens, als uw pa geïnteresseerd is in treinen overt algemeen, moete hem maar eens doorsturen naar http://hgbtf.net/forum , jawel het groot belgisch treinen forum :p

DreamWearl

Legacy Member
deam, 't spel wilt ni goe werken :s
de controlekamer toont hij goed, daar is gn probleem,
maar de sporen en het landschap :s
das meestal gewoon wit
en af en toe stukje spoor/sein/landschap :s
totaal ni deftig om te spelen (ge ziet niets, dusja not funny)

't is normaal ook vo xp, (draaid dus op xp)
...

anybody?

BlueSkyraider

Legacy Member
DreamWearl zei:
deam, 't spel wilt ni goe werken :s
de controlekamer toont hij goed, daar is gn probleem,
maar de sporen en het landschap :s
das meestal gewoon wit
en af en toe stukje spoor/sein/landschap :s
totaal ni deftig om te spelen (ge ziet niets, dusja not funny)

't is normaal ook vo xp, (draaid dus op xp)
...

anybody?

kGa het vanavond eens installen op mijn pc ier. tHeeft zeker gewerkt op mijn laptop met XP (toen wel nog SP1).

GregoryCo

Legacy Member
DreamWearl zei:
deam, 't spel wilt ni goe werken :s
de controlekamer toont hij goed, daar is gn probleem,
maar de sporen en het landschap :s
das meestal gewoon wit
en af en toe stukje spoor/sein/landschap :s
totaal ni deftig om te spelen (ge ziet niets, dusja not funny)

't is normaal ook vo xp, (draaid dus op xp)
...

anybody?

laatste nieuwe drivers van uw grafische kaart installeren :) normaal gezien moet het dan lukken

DreamWearl

Legacy Member
lag aan graka, heb nieuwe gestoke en nu werkt alles perfect...

de downloads van de belgische werken wel blijkbaar ni zo :s
ge hebt 2 extra dinge nodig staat in de uitleg,
ma'k vind de niet, iemand die zip staan heeft van alles wat je nodig hebt?
en die even kan dele?

thx
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan