Archief - [GZ]USB stick maximaal 32 Mb

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

paraDOTbe

Legacy Member
Ik zoek dus voor mijn lief een USB stick met max. 32 Mb aan boord...

Voor aan de sleutelbos of met een houwtouw ... Liefst ook
drivers, want zal prolly ook gebruikt worden op een win98 bak!!
Maar deze zullen ook t dl-en zijn van t net...

Dus ik ben opzoek naar één met 32 Mb... En kom aub ni af met hogere
capaciteit, want tis enkel voor Word docs op te slaan!! :D

Dus de eisen zijn :
* MAXIMAAL 32 Mb
* een houttouw of t moet er aan zen voor aan je sleutelbos.

#8U6

Legacy Member
Ik heb een van 15MB van elektrabel men pa werkt daar dus ... is wel zonder drivers en ook merkloos, dusjah op een achtenegentig :unsure:

Edit: Het is een sleutelhanger :D

paraDOTbe

Legacy Member
#8U6 zei:
Ik heb een van 15MB van elektrabel men pa werkt daar dus ... is wel zonder drivers en ook merkloos, dusjah op een achtenegentig :unsure:

Edit: Het is een sleutelhanger :D

15 MB :wtf: nooit van gehoord :p je bedoelt prolly 16 Mb... maargoed, wat wil je ervoor?

Nog andere mensen met een stickie? Met drivers krijgen wel voorrang... :niceone:

Garmir

Legacy Member
[PARA] zei:
15 MB :wtf: nooit van gehoord :p je bedoelt prolly 16 Mb... maargoed, wat wil je ervoor?

Nog andere mensen met een stickie? Met drivers krijgen wel voorrang... :niceone:

das spijtig dat ik dit nu zie want ik heb een paar dagen geleden mijn voet op men 32MB gezet, nu is hij kappot :s

#8U6

Legacy Member
Tis 16 maar in realiteit 15 snapie ? zoals mijn externe HD 200GB is maar eigenlijk maar 165GB is ... En das stom :D Dunno , wa wilt ge ervoor geven ?

Garmir

Legacy Member
#8U6 zei:
Tis 16 maar in realiteit 15 snapie ? zoals mijn externe HD 200GB is maar eigenlijk maar 165GB is ... En das stom :D Dunno , wa wilt ge ervoor geven ?

hekje dude een HD die verkocht word als een 200 GB schijf, heeft normaal gezien een capaciteit van 186 GB

greetz

paraDOTbe

Legacy Member
Garmir zei:
das spijtig dat ik dit nu zie want ik heb een paar dagen geleden mijn voet op men 32MB gezet, nu is hij kappot :s

rofl :p zo zie je maar weer, niet doen!!

paraDOTbe

Legacy Member
#8U6 zei:
Tis 16 maar in realiteit 15 snapie ? zoals mijn externe HD 200GB is maar eigenlijk maar 165GB is ... En das stom :D Dunno , wa wilt ge ervoor geven ?

mja, maar we hebben t dus over 16 Mb ;)

anyway, 6 euro incl.? khou t nog wel ff open voorals er iemand één met drivers heeft ;) want zit met die win98 bak hè!! :x
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan