als je fear al degelijk kan spelen dan zal quake 4 geen probleem vormen
om quake 4 online echt goe te kunnen spelen , pakt een 3ghz processor en een gig ram met een grafisch kaartje dat minstens een 9800pro is , dan speel je het echt goed, ikzelf heb een +3500 , 1gig ram en x800xl en daar draai ik q4op vol detail en full AA zonder problemen , maar dus , quake 4 is minder zwaar dan fear .
edit : download anders ffie de multiplayer demo ?