Archief - gezocht: case + ventilator

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

den__grapjurk

Legacy Member
ik ben van plan een nieuw (oud) mobo te kopen (en cpu), maar dat past niet in mijn huidige case, ik zoek dus gewoon een simpele kast zonder veel kosten, anders steek ik alles wel in een wijnkist :p

als iemand mij hiermee kan helpen, alvast bedankt (als je reply't teminste)

momenteel heb ik ook te weinig koeling, en als ik een nieuwe kast ga hebben ga ik toch een extra ventilator moeten plaatsen, enkel op mijn voeding koelen lijkt mij niet gezond (hoewel mijn p3 zo al lang werkt).


ik woon in herne, das in't zuid-westen van vlaams braband ergens, heb een rijbewijs en zit op kot in gent, tegen het sintpietersstation. koeler kan ook wel via de post, maar ik denk da een nieuwe dan al goedkoper kan uitkomen.

grtz

den__grapjurk

Legacy Member
excuzes voor mijn onduidelijkheid, 'k zocht geen koeler voor pentium 3, maar een koeler (60-80 of 120 -mm ventilatorgenoemd d8 ik) voor de kast, aangezien ik er nu geen heb, en luchtcirculatie mij gezonder lijkt dan weinig luchtcirculatie.
maar 't lijkt mij verstandiger om eerst een kast te zoeken, en dan pas te kijken wa voor koeling ik nog nodig heb.
(=> heb dus enkel een kast nodig)

toch bedankt.

grtz

yezzer

Legacy Member
stuur mij eens een blanco mail naar [email protected] en ik zal die reply'en met een foto van een case die ik te koop heb.
qua afstand denk ik geen groot probleem: bij eventuele interesse kan dat verder besproken worden, want ik ben van rond de streek van Gent.
mvg

EyeBallz

Legacy Member
ik heb hier nog een atx-case staan
model: dit, maar dan met een luikje voor usb e.d. vanonder
fans heb ik hier ook liggen, een doorzichtige fan met 3 gekleurde leds in, en een boel standaard zwarte fans

den__grapjurk

Legacy Member
ik heb hier nog een atx-case staan
model: dit, maar dan met een luikje voor usb e.d. vanonder

ziet er goed uit.(er moet al veel roest aan hangen om niet goed te zijn)
hoeveel wil je ervoor?

EyeBallz

Legacy Member
er zijn langs binnen wel een paar aantekeningen gemaakt met alcoolstift
let's say 15€ met een zwarte fan erbij?

*edit*
fans zijn zonder connectors, maar ik kan er evt wel een molex aanzetten

den__grapjurk

Legacy Member
aan de vrom te zien denk ik da 't een atx kast is da'k nodig heb, 'k weet er ook ni alles van
maar wilrijk is iets tever, gimbergen valt nog mee, mijne pa paseert daar ong. id buurt voor zijn werk, en de prijs is ook goed voor mij.
en die alcoolstift, tenzei de alcohol eruit is gedampt is dat zelf een meerwaarde ;)
die connector moet niet, heb toch geen molex meer vrij, ik zal da wel over iets anders zetten ofzo

grtn
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan