Archief - Dringend Pc'ke

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Moes

Legacy Member
hallo,

ik ben zeer dringend op zoek naar het volgende

1) een compleet pc'ke voor office in internettoepassingen, dus met case,dvdrom liefst, echt volledig werkend, dus ook liefst met win erop instalt
een toetsenbord en muis zijn ook gewenst

2) dvdrom lezer of writer

liefst in regio ieper-kortrijk, en alst kan deze week al
iemand iets staan, let me know

weske

Legacy Member
Moes zei:
hallo,

ik ben zeer dringend op zoek naar het volgende

1) een compleet pc'ke voor office in internettoepassingen, dus met case,dvdrom liefst, echt volledig werkend, dus ook liefst met win erop instalt
een toetsenbord en muis zijn ook gewenst

2) dvdrom lezer of writer

liefst in regio ieper-kortrijk, en alst kan deze week al
iemand iets staan, let me know
Ik heb normaal deze week een Pentium3'ke staan, volledige pc, dus met scherm keyboard en muis.
De volledige specs heb ik nog niet helemaal aangezien het mobo nog moet toekomen en ik niet weet of alle RAM latten nog werken.
Normaal is het P3-700, 256RAM, 10 of 20 gieg schijf, DVD ROM, simpele graka, keyb+muis en een zeer deftig 15" schermke. Ik ben regelmatig in Kortrijk dus dat moet doenbaar zijn. Stuur mij een pm indien je interesse hebt.

Moes

Legacy Member
en omhoog, komaan mensen, zou graag nog zeker een volledig pcke hebben tegen dinsdag, en liefst twee
enkel wie kan leveren in kortrijk aub

gravendelver

Legacy Member
Moes zei:
en omhoog, komaan mensen, zou graag nog zeker een volledig pcke hebben tegen dinsdag, en liefst twee
enkel wie kan leveren in kortrijk aub

:offtopic:
waarom antwoord ge nie op mijn pm's :s

SephirothSnake

Legacy Member
Pentium 4 2.4 ghz
512 mb Cosair geheugen
60gb Maxtor HD
LG Dvd-rom
Creative Geforce 4200TI
Abit BE7 moederbord.
Sony Floppy drive
Aopen case en 350 watt aopen voeding
Prijs: 500€
Labtech optische muis en keyboard krijg je er gratis bij.

Scherm LG Studioworks 900B 19" => 2maand oud => 100€

Eventueel: Creative inspire 5100 surround systeem 75€

Moes

Legacy Member
thx voor aanbod, maar voor alle duidelijkheid, ik zoek dus een oud pc'ke, in genre van P2,P3, wat dus ook goeikoop moet zijn

Gert1

Legacy Member
ik kan rap een PII in elkaar flansen, maar ik had hem normaal al verkocht aan een andere van het forum, maar die wilt nog afwachten :S

hoeveel geef je voor een p2, 2gig hdd,cd speler, win 98?

gravendelver

Legacy Member
Een P2 350mhz / 128mb sd ram / cd rom / win 98 / 6gb
ruilen voor uw tv kaart? :)

XYRIS

Legacy Member
Amd 1333Mhz (Thermaltake Volcano 6CU)
128mb
Gigabyte mobo
120gig maxtor (garantie tot 2007 januari)
52x lezer
Geforce 2
in NIEUWE kast + nieuwe 400w
netwerkkaart d-link

Moes

Legacy Member
@ gert1: kan die voor woensdag in kortrijk geraken dan?
en met of zonder scherm?
anders rond 50 euro, met scherm 65-70

@ gravendelver: chantage noemen ze da:p
oeveel wilder nog voor?
zelfde vraag, kan die in kortrijk geleverd worden?
en met scherm erbij?

@ xyris: idem, zelfde vragen

Gert1

Legacy Member
ik geraak niet in kortrijk...ben namelijk nog student (16j) maar je mag hem hier komen afhalen!!

voor mij is 50€ goed, maar ik moet het wel weten

de mijne is wel ne compaq!!

Moes

Legacy Member
mja das juist et probleem, heb niet de tijd om hem te komen ophalen, daarmee dak vraag of et mogelijk is om te leveren.
tenzij ge em via taxipost kan laten leveren ofzo

gravendelver

Legacy Member
Moes zei:
@ gert1: kan die voor woensdag in kortrijk geraken dan?
en met of zonder scherm?
anders rond 50 euro, met scherm 65-70

@ gravendelver: chantage noemen ze da:p
oeveel wilder nog voor?
zelfde vraag, kan die in kortrijk geleverd worden?
en met scherm erbij?

@ xyris: idem, zelfde vragen

Kwil em ruilen voor uw tv kaart met toebehoren, gij moet wel de transportkosten betalen. Kdenk nie da ek em tot kortrijk krijg, nog niet zeker.
Mss anders opsturen zonder voeding, optical drive, of gewoon niet met case. Alle zo iets is toch makkelijk te vinden in de buurt gratis :)

Huggy Bear

Legacy Member
https://www.beyondgaming.be/forums

- Duron Morgan 1000Mhz (10*100)
- Thermaltake Volcano 6 CU (60mm fan vervangen door amd boxed 70mm fan)
- DFI Ak75-EC (met abit chipset cooler)
- Apacer 128mb sdram pc133 CL2
- Maxtor 20gb 5400rpm ata 100
- Philips 16x cdrw
- Compaq dvd
- Diskette drive
- S3 Trio 3D agp
- 3 Com 3c905c-tx-m 10/100 nic
- Standaard atx case met 300 watt DEER psu (p4 ready)
- Intake 80mm casefan op 7volt

Moes

Legacy Member
@ huggy: zelfde vragen
hoeveel wilt ge ervoor, kan em voor woensdag in kortrijk geraken?
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan