Archief - Zombie spel

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

GRIMBEEST

Legacy Member
Een goeie maand gelede stond er op news van 9lives iets over een nieuw zombie spel .. dat je in de dag items moest gaan scavengen en je basis verbeteren/upgraden. 's Nachts moest je dan je basis verdedigen tegen zombies.


Iemand een idee hoe dat spel noemt? kan er echt niet meer opkomen


heb al in de search liggen zoeken maar nix gevonden ..


Alvast bedankt :)

Shrimpy

Legacy Member
Rage zei:
Project Zomboid ? Project Zomboid | The Zombie Survival RPG

Daar moet ge idd overdag voedsel, wapens enz verzamelen. Ge kunt ramen en deuren dichttimmeren. Het spel is nog in alpha, maar toch al plezant

Eigenlijk heb ik gehoord dat er bij hun in het kantoor ingebroken is en alle laptops zijn gestolen, en hun bestanden voor deze game staat allemaal daar alleen op. Dus ik denk eig niet dat daar nog aan gewerkt gaat worden.

Link: http://igxpro.net/2011/10/16/laptop...-stolen-internet-calls-bullshit-on-it/1410828

deathsythe

Legacy Member
minecraft? is niet echt zombie maar het trekt er toch op :D

Rider

Legacy Member
Drakinus zei:
Eigenlijk heb ik gehoord dat er bij hun in het kantoor ingebroken is en alle laptops zijn gestolen, en hun bestanden voor deze game staat allemaal daar alleen op...

door zombies ¿

Rage

Legacy Member
Drakinus zei:
Ahzo, dan ga ik mij dat toch ook eens aanschaffen denk ik. ^^

Zeker doen, er is nog niet zo veel content, maar de sandbox mode is toch al heel plezant.

Het is mij nog niet gelukt om langer als een week te overleven in dit spel. Als ik zo rondkijk op het project zomboid forum dan zijn er mensen die het een jaar volhouden!

Trouwens, om te zien wat ze nu bezig zijn aan het spel moet ge de Russische site lezen, met google translate is het goed leesbaar

http://translate.google.com/transla...8&layout=2&eotf=1&u=http://projectzomboid.ru/

Shrimpy

Legacy Member
En waar kunt ge op Project Zomboid uw keys swappen?
Heb dat deze morgen efkes gespeeld, en ik vond nergens de optie.

Kennaah

Legacy Member
Ik denk wel dat ze het lang gaan ondertussen, het is ook the alphafunden via desura

mss na de examens eens kijken

Rage

Legacy Member
Drakinus zei:
En waar kunt ge op Project Zomboid uw keys swappen?
Heb dat deze morgen efkes gespeeld, en ik vond nergens de optie.

Keys swappen? Daar weet ik niets van. Ik heb het gekocht op Desura, een soort van steam voor indy games.

Kijk of vraag het eens op het forum van PZ, want ik kan u niet verder helpen :(

Shrimpy

Legacy Member
Rage zei:
Keys swappen? Daar weet ik niets van. Ik heb het gekocht op Desura, een soort van steam voor indy games.

Kijk of vraag het eens op het forum van PZ, want ik kan u niet verder helpen :(

Haha, mss zit men terminologie ernaast. Ik bedoel uw toetsen veranderen. Want die staat op WASD en ik wil ZQSD als richtings toesten.

Edit: Keybindings veranderen (ik kon op het woord niet komen ^^)

Fr33z

Legacy Member
**** dude, da spel is moeilijk in het begin!! een geluidje en bam dood

Rage

Legacy Member
Drakinus zei:
Haha, mss zit men terminologie ernaast. Ik bedoel uw toetsen veranderen. Want die staat op WASD en ik wil ZQSD als richtings toesten.

Edit: Keybindings veranderen (ik kon op het woord niet komen ^^)

Ah ik dacht dat ge het over de cdkey had :)

Goh ik zou het niet weten. Ik gebruik een qwerty toetsenbord :)

Ge kunt normaal gezien wisselen tussen qwerty en azerty door SHIFT + ALT in te drukken.

Als dat niet gaat, dan moet ge bij toetsenbord/landinstellingen engels toetsenbord toevoegen. Met shift alt kunt ge dan wisselen tussen belgisch azerty en uk qwerty

Shrimpy

Legacy Member
Rage zei:
Ah ik dacht dat ge het over de cdkey had :)

Goh ik zou het niet weten. Ik gebruik een qwerty toetsenbord :)

Ge kunt normaal gezien wisselen tussen qwerty en azerty door SHIFT + ALT in te drukken.

Als dat niet gaat, dan moet ge bij toetsenbord/landinstellingen engels toetsenbord toevoegen. Met shift alt kunt ge dan wisselen tussen belgisch azerty en uk qwerty

Kwist da ge da kon doen met shift + alt, ma als ge da ingame kon doen was da ni nodig :p toch thx for teh tip ^^

Rage

Legacy Member
Drakinus zei:
Kwist da ge da kon doen met shift + alt, ma als ge da ingame kon doen was da ni nodig :p toch thx for teh tip ^^

Het is een pre-alpha tech demo... dus nog niks is volledig in dat spel. Het zal nog een tijdje duren eer het iets word.

Wat vindt ge er van? Hoe lang kunt ge al overleven? Ik heb ondertussen al een maand kunnen halen. Ik ging slapen, en toen ik wakker werd was ik dood :(
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan