Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
barbapapa zei:Ik had iets opgevangen dat er extra content in Mass Effect 3 voor de Wii U zou zitten, zoals een in-game comic die het verhaal van 1 en 2 uitlegt eer je aan 3 begint.
TiM007 zei:Ik vraag me af wanneer we wat meer nieuws krijgen van GameMania of dergelijke omtrent de Wii U.. (kostprijs, aantallen, ... )
Kenneke10 zei:Toch een dikke launch line up voor de wii u, is al anders geweest.
Heb nu gewoon het gevoel dat de wii u ( ongeveer de sterkte van de huidige generatie iets gaat overtreffen)
Maar eens er sprake is van nieuwe ps of xdoos ze weer achterop gaan hinken tov de rest.
, voor mij hoeft al die grafische pracht niet. Op een gegeven moment ben ik gewoon verzadigd op dat vlak en gaat het enkel nog om de fun. barbapapa zei:"Weer"? Ge bedoelt gelijk de Wii één van de best verkopende consoles was?![]()
Daimakaimura zei:Zelda HD 25gig beschikbaar
'nuff said ^^