Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
.spliffrider zei:Dit spel kan mij niet meer boeien...Ben enorm teleurgesteld over hoe ver d3 op alle gebied afwijkt van wat voor mij aangenaam was aan D2.
Het lijkt mij dat gans de game; itemisation, en combat balance toegewijd is aan het zo vlot mogelijk verkopen van items via de AH.
De levels voelen niet "random" aan; de gameplay wordt te vaak onderbroken door quests; en de moeilijkheidsgraad scalet langs geen kanten. Op een gegeven moment stoot ge gewoonweg tegen een brick wall die enkel overwonnen kan worden door achterlijk goeie gear.
Heb betaald voor early beta acces op Path of Exile...ga mij daar wat mee bezighouden.
jammer van de CE dat ik gekocht hebDiablo is dan ook helemaal geen rpgDrakinus zei:Ik ben D3 uitgespeeld en ben dan nog een stukje van Nightmare begonnen, maar om dat zo echt nog 3 keer uit te spelen, en dan nog met andere chars... sorry, dan speel ik liever nog eens een goeie rpg opnieuw met een ferm verhaallijn. Persoonlijke mening.
[MNEU]Jonasis;16542919 zei:Diablo is dan ook helemaal geen rpg
Karre zei:Wat is het dan wel? Zelfs Blizzard noemt het een RPG.
Introduction - Game Guide - Diablo III (eerste zin)

Unkn0wn zei:Nope, miskoop van het jaar.
