SIO
Legacy Member
Vroeger keek ik altijd naar de algemen kalender om zij die ik kende proficiat te wensen maar op 2jaar tijd is het forum zo gegroeid dat elke dag 100'den jarig zijn en dit dus onmogelijk wordt..
Misschien kunnen we eigen mini-kalender maken en bij een of andere sticky bijzetten ofzo? Just an idea
Misschien kunnen we eigen mini-kalender maken en bij een of andere sticky bijzetten ofzo? Just an idea



ad:
