KillingRaptor
Legacy Member
Eerste 3DSWare game gekocht deze avond toen ik thuiskwam van het werk, het is Mutant Mudds geworden. Had de demo al gespeeld van deze en vond hem echt heel vet! Kan ik iedereen aanraden die van platformers houdt met een retrojasje. Want deze straalt gewoon retro uit!

Heb er vandaag 1ntje kunnen kopen van Tinbie voor maar €10. Heb hem wel een beetje mogen opknappen, die zwarte strepen gaan er een beetje bij beetje uit. Desnoods plak ik er wat stickers op ofzo.
getest toen ik hem kocht en hij werkte 

