Kenneke10
Legacy Member
https://www.beyondgaming.be/archive/gezocht.51/resident-evil-2-en-3-voor-sega-dreamcast.925555 Niemand die deze games heeft en weg doet ?
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
red Bulleke zei:Die taito legends zijn echt wel vetjes![]()
Das weer veel nostalgisch gameplezier erbij. 
Heb mijn geld terug gekregen gelukkig. Heb de games in kwestie ook al in de collectie dus no harm.