Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.


Schaevertje zei:Het hoort misschien niet helemaal thuis in dit topic, maar heb dit spel gisteren gered van het containerpark. Stond al dik 10 jaar bij de buren in hun garage stof te happen, en kon het niet over mijn hart krijgen om zoiets weg te smijten. (voorbeeldfoto van Google)
![]()
cool dingsken, hopelijk werkt em en kunt je er veel op gamen, veel plezier ermee
Inotec MMC 102. Ziet er uit als een groot drankenblikje met 2 deurtjes. Daarachter zit een kleine tv en stereo installatie met luidsprekers in de deuren. Ik gok iets uit eind jaren 80, begin jaren 90.
TV, radiotuner en dubbel cassettedeck werken nog, alleen cd speler niet meer.
Doet me toch zin krijgen om een oude Nintendo NES aan te schaffen en hierop aan te koppelen.![]()
KillingRaptor zei:Van vrijdag tot deze middag in Gent gezeten, verschillende dingen gekocht daarzo. Alles op onderstaande foto!)

vidiot zei:En altijd wel 1 of andere fijne LP erbij...![]()