Archief - Uw laatste retro-aankoop - Part III

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Nirron

Legacy Member
€100 stuk voor de grote en €50 voor de kleinere. Die Mario Globe was €5.
Misschien niet once in a lifetime! Ik blijf zoeken naar andere winkel decoratie.

Voorlopig wat dingen in gezet.
Spijtig dat ik voorlopig nog geen andere boxed NES hardware heb om erin te zetten, maar ik mag niet klagen

kastvol.jpg

Dr. Sheldon Cooper

Legacy Member
Ik weet eigenlijk nog een winkel in de buurt zijn die zo'n kast had. Al lang niet meer geweest maar kga eens een mailtje sturen :)

Wandering

Legacy Member
Wow, mooie koop! Hopelijk kun je ze ooit eer aan doen in een voldoende grote ruimte.

Nirron

Legacy Member
Zal vroeg of laat toch een keuze moeten maken wat ik juist wil houden.

Die Ghost Busters vond ik vroeger super cool, maar ondertussen al geminderd.
Gewoon toevallig tegengekomen dus kon ik het niet laten liggen.

Ze gaan niet weg, maar als ik ruimte moet maken zal dat toch één van de dingen zijn die ik waarschijnlijk niet hou.
Die Bucky O'Hare hou ik zeker omdat er daar toch al niet zoveel speelgoed van bestaat en gewoon cool :p

GI-Joe heeft mij nooit iets gezegd maar kwam bij het pakket dusja.

red Bulleke

Legacy Member
Vette stuff Nirron! Mocht ik voor zoiets voldoende plaats hebben, 'k zou het ook wel weten :D

Schaevertje

Legacy Member
Het hoort misschien niet helemaal thuis in dit topic, maar heb dit spel gisteren gered van het containerpark. Stond al dik 10 jaar bij de buren in hun garage stof te happen, en kon het niet over mijn hart krijgen om zoiets weg te smijten. (voorbeeldfoto van Google)

j5inme.jpg


Inotec MMC 102. Ziet er uit als een groot drankenblikje met 2 deurtjes. Daarachter zit een kleine tv en stereo installatie met luidsprekers in de deuren. Ik gok iets uit eind jaren 80, begin jaren 90.
TV, radiotuner en dubbel cassettedeck werken nog, alleen cd speler niet meer.
Doet me toch zin krijgen om een oude Nintendo NES aan te schaffen en hierop aan te koppelen. :D

KillingRaptor

Legacy Member
Van vrijdag tot deze middag in Gent gezeten, verschillende dingen gekocht daarzo. Alles op onderstaande foto!



De Game Gear games zijn Shinobi II en Ax Battler, neem aan dat iedereen de rest wel goed kan zien. :)

kunkknuckle

Legacy Member
me nog eens laten gaan voor den megadrive

rocket knight adventures compleet
sunsetriders compleet

kunkknuckle

Legacy Member
Schaevertje zei:
Het hoort misschien niet helemaal thuis in dit topic, maar heb dit spel gisteren gered van het containerpark. Stond al dik 10 jaar bij de buren in hun garage stof te happen, en kon het niet over mijn hart krijgen om zoiets weg te smijten. (voorbeeldfoto van Google)

j5inme.jpg


cool dingsken, hopelijk werkt em en kunt je er veel op gamen, veel plezier ermee

Inotec MMC 102. Ziet er uit als een groot drankenblikje met 2 deurtjes. Daarachter zit een kleine tv en stereo installatie met luidsprekers in de deuren. Ik gok iets uit eind jaren 80, begin jaren 90.
TV, radiotuner en dubbel cassettedeck werken nog, alleen cd speler niet meer.
Doet me toch zin krijgen om een oude Nintendo NES aan te schaffen en hierop aan te koppelen. :D

kunkknuckle

Legacy Member
KillingRaptor zei:
Van vrijdag tot deze middag in Gent gezeten, verschillende dingen gekocht daarzo. Alles op onderstaande foto!



nice

De Game Gear games zijn Shinobi II en Ax Battler, neem aan dat iedereen de rest wel goed kan zien. :)

vidiot

Legacy Member
KillingRaptor zei:
Van vrijdag tot deze middag in Gent gezeten, verschillende dingen gekocht daarzo. Alles op onderstaande foto!)

En altijd wel 1 of andere fijne LP erbij...;)

Bucht.

Legacy Member
Laatste aanwinsten:

IMG_0189.jpg

Die race/sport titels gratis bij een Xbox console gekregen, nu heb ik tenminste weer een voorraad doosjes.

reactor

Legacy Member
Bij deze nog het cadeautje wat ik heb gekregen van mijn vrouwtje voor ons huwelijk verleden vrijdag !

p1050258e.jpg

Me happy !:)
Wou deze al heel lang !
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan