Archief - Uw laatste retro-aankoop - Part III

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Alexat

Legacy Member
Ik keek om 7u uit het raam en het regende dus ben ik maar terug in bed gekropen :unsure: Vorig jaar was die rommelmarkt in diepenbeek een groot succes voor mij maar ik dacht dat er niet veel mensen ging staan vandaag, wel dus?

Nirron

Legacy Member
Heb een zeer productieve dag gehad. Foto's volgen :)
SMS, SNES, GB, GBA, DS, PS1 en PS2.

Een game die er tussen zit haal toch wel een aardige prijs.. tip ik hem hem al 6 keer :p Nu dus 7!

mandarijn

Legacy Member
Nee, als er de helft van stond als vorig jaar dan zal het veel geweest zijn. Kutweer eh.... Het mag dringend gaan beteren, de mensen zijn beter gezind, er is meer volk... :)

sluysen

Legacy Member
Nirron zei:
Heb een zeer productieve dag gehad. Foto's volgen :)
SMS, SNES, GB, GBA, DS, PS1 en PS2.

Een game die er tussen zit haal toch wel een aardige prijs.. tip ik hem hem al 6 keer :p Nu dus 7!

Starwing Competition? :unsure:

Het ergste bij mij was dat die kerel voor mij, toen hij weg ging van het kraampje wat in mijn gezicht aan het lachen was en zei "en de rest is voor jou hé" :angry:

chance dat het dus ook een verzamelaar is...

Nirron

Legacy Member
Correct Sluysen.. misschien moet ik er toch eens een paar weg doen, maar te grappig ze te vinden. :p

TOMMYGUN

Legacy Member
Defuq, waarom zou je nu een game 7 keer willen hebben?
2 keer begrijp ik nog = eentje om uit te stallen en eentje om kapot te spelen maar 7 keer? :wtf:

JimmyPatterson

Legacy Member
7 keer hetzelfde spel hebben is natuurlijk geen vorm van 'opkopen' hé

sluysen

Legacy Member
Als je ze allemaal zelf houd imo niet. Hoeveel mensen zijn er niet met 10 box variaties van een zelfde spel? Komt ongeveer op hetzelfde neer (behalve dat er voor die starwing geen box was :p)

WarBlade

Legacy Member
JimmyPatterson zei:
7 keer hetzelfde spel hebben is natuurlijk geen vorm van 'opkopen' hé

Idd...

sluysen zei:
Als je ze allemaal zelf houd imo niet. Hoeveel mensen zijn er niet met 10 box variaties van een zelfde spel? Komt ongeveer op hetzelfde neer (behalve dat er voor die starwing geen box was :p)

Dan moet je consequent zijn en erkennen dat dat gierigheid/egoïsme is...

Karry98

Legacy Member
Ik vind echt niet dat we hier nogmaals de discussie moeten voeren in verband met wanneer iemand nu een opkoper is. Ik koop zelf nooit games die ik niet wil hebben, of toch heel uitzonderlijk, maar als iemand dat wel wil doen, mij niet gelaten. En ik vind ook niet dat je een game moeten laten liggen op een rommelmarkt omdat je die al hebt en zodat een verzamelaar die kan kopen... 9/10 koopt een (andere) opkoper die dan toch.

Ik snap zelf ook niet goed waarom je 7x hetzelfde spel zou kopen, maar mij schaadt het niet, dus maakt het mij ook niet. Ik vind dat iedereen voor zichzelf moet uitmaken wat hij koopt/doet.

Just my 2 cents...

Alexat

Legacy Member
Jimmy serieus, gij komt hier ook alleen maar posten om te zagen de laatste tijd he :wtf:

Nirron

Legacy Member
Straks eens op eBay plaatsen. Lekker veel winst maken!
Edit: I'm just teasing!

Nee, ik vind het gewoon leuk ze te verzamelen. Zeker met de belachelijke eBay prijs (die hij er nooit voor gaat krijgen).
Was rond de middag dat ik deze gekocht heb dus denk niet dat de andere verzamelaars wisten wat dit was.

Heb die andere 6 al zeker 2 jaar in mijn bezit. Dus het is niet om te verkopen, maar kan ooit wel gebeuren.

reactor

Legacy Member
Gasten
Kijk voor mij is het laatste aankoop topic één van de coolste van het forum.
Zeker in het weekend, is het leuk om te zien wat er zoal in 't wild gevangen is !
Waarschijnlijk omdat ik mijn eigen verzameling vooral spijs van int wild gevangen games .

Als we elkaar nu gaan beginnen afzeiken ,zullen er natuurlijk minder vangsten gepost worden !
Dat kan toch niet de bedoeling zijn !!!! :(

Ik heb de indruk dat sommigen wel heel veel last hebben van een groen beestje ?
Zouden we dit topic en elkaar niet beter aanmoedigen ?

Het moest er even uit, bij deze !

@ Nirron
Weer een leuke vangst zo te horen,ik ben nieuwsgierig !
Zo te horen kunt ge bijna uw eigen Starwing toernooike organiseren ! :p

@ Sluysen
Het is altijd kut om zo de loef te worden afgestoken.
Maar ja we hebben het allemaal al eens meegemaakt.
Part of the game zeker !

JimmyPatterson

Legacy Member
Alexat zei:
Jimmy serieus, gij komt hier ook alleen maar posten om te zagen de laatste tijd he :wtf:


Omdat het hier sinds kort nogal een hypocriete boel is geworden. DR Retro wordt verweten niet te verzamelen en enkel zijn spullen door te verkopen (met telkens de link naar zijn eBay pagina) maar iemand die het dan 'leuk' vindt om 7 keer hetzelfde spel te kopen, mag dan zonder commentaar passeren .


En mijn aanwinsten kan ik hier niet komen posten want telkens als ik naar een rommelmarkt ga is het;
1 aan het regenen en doet niemand moeite om te komen op te dagen
2 leggen mensen dingen in de regen om dan te zeggen dat 'het doosje dan wel proper is'

sluysen

Legacy Member
Zit ondertussen ook al in die FB groep van de vorige pagina en al even gepraat met die kerel. Ik gun het hem zeker hoor, en blijkbaar was hij ook net op tijd want ze waren het net aan het uitzetten.

Zo moet ik mezelf ook niet gaan wijs maken dat ik beter vroeger had opgestaan of 1 brugge ipv jabbeke enzo :p

Kenneke10

Legacy Member
Verzamelaar of niet als je een game tegen komt aan een klein prijsje die veel meer waard is , gaat iedereen deze kopen en met winst verkopen, en dan maar zitten zagen dat verzamelaars elkaar niks voor elkaar overlaten, als je winst gaat maken gaat iedereen dit doen.
Maar toch altijd afgeven op opkoper heel hypocriet hoor.

Bucht.

Legacy Member
Hier ook maar eens posten wat ik dit weekend heb gevonden:
575502_10201279302643375_954711295_n.jpg

WarBlade

Legacy Member
SegaScope3D zei:
Mega drive gekocht van op 2ehands.be voor mooie prijs aangezien de hoge bieders weer 1 voor 1 afhaakten zoals altijd :lol: Heb dan wat onderhandelt met de verkoper. Ik vind deze set echt geweldig :)

ozB0lEw.png


1kh7J5l.png

Zoiets zie ik graag eh... Doos ziet er nog geweldig goed/nieuw uit... :)

SegaScope3D zei:
Je hebt ook nog een Sonic 3, Sonic & Knuckles versie, Jurassic Park versie

De Jurassic Park bundle... <3
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan