Archief - Uw laatste retro-aankoop - Part III

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

nervevar

Legacy Member
Weinig gevonden op de sinksenfoor in kortrijk. paar gb games die ik wou maar de vraagprijs was er niet echt naar. en de gewonelijke standhouder/opkoper op de veemarkt.

2z8t7pg.jpg

Dragon lore 2 big box (leek me wel intressant) en 'the thing' voor xbox. Sinds deze toch wel een goeie horror was destijds ben ik benieuwd naar deze

kunkknuckle

Legacy Member
laatste aankoop

nen neo geo cd console boxed met volgende games the king of fighters 95, samurai spirits, stakes winner, nam-1975

voor de sega master system

phantasy star compleet
spiderman return of the sinister six

red Bulleke

Legacy Member
Nice one die Neo Geo CD Kunkknuckle... Is het een toploader of een frontloader? Schappelijk qua prijs hoop ik?
Geniet van het zalige geklik va de microswitched D-pads :p

space79

Legacy Member
kleine update...

Saturn spellen en 1 GB spel (enkel burai fighter nog en ik heb alles wat ik vroeger ook had)

next up, md hardwarde (controllers zijn mint en gg is met alles updates enz)

enkele md variaties (2 Duitse Landstalkers, de "gewone" met guide en de blue cover versie...mm is degene zonder extra ports op de cartridge)
thx to den platte btw ;)

dan eindelijk de gewone spellen die ik kan toevoegen aan de collectie (18 te gaan of 16 als je lakers vs celtics en world championship soccer 2 weglaat wegens super extreem rare en bij l vs c is de vraag nog maar hoe retail het game wel was)

and last, but not least...ben dan maar lectuur beginnen kopen (de powertips en 2 sonic boeken zijn officiele)

kunkknuckle

Legacy Member
red Bulleke zei:
Nice one die Neo Geo CD Kunkknuckle... Is het een toploader of een frontloader? Schappelijk qua prijs hoop ik?
Geniet van het zalige geklik va de microswitched D-pads :p

toploader, de prijs was te doen, ben content dat ik enen heb he he, by the way kon het me niet laten om me ook nen neo geo x gold edition te kopen

TOMMYGUN

Legacy Member
by the way kon het me niet laten om me ook nen neo geo x gold edition te kopen

Lol, die dacht ik eerst ook te kopen maar ben dan toch maar voor een AES gegaan. Veel mensen vinden het blijkbaar ook niet zo goed voor de prijs die je moet betalen.

reactor

Legacy Member
@ space
Heb die Mean machines guide hier ook liggen ,leuke WC lektuur !:p

red Bulleke

Legacy Member
TOMMYGUN zei:
Lol, die dacht ik eerst ook te kopen maar ben dan toch maar voor een AES gegaan. Veel mensen vinden het blijkbaar ook niet zo goed voor de prijs die je moet betalen.

Denk idd ook dat je veel beter af bent met een AES dan... zit blijkbaar serieus wat kwaliteitsverlies op de games op de X gold... Nuja, als ik hem ooit vrij cheap kan vinden koop ik hem alsnog hoor, al was het maar om hem gewoon in huis te hebben :D

kunkknuckle

Legacy Member
TOMMYGUN zei:
Lol, die dacht ik eerst ook te kopen maar ben dan toch maar voor een AES gegaan. Veel mensen vinden het blijkbaar ook niet zo goed voor de prijs die je moet betalen.

tja kan niet natuurlijk niet voor die mensen spreken maar kem enen en dat is het belangrijkste en tvalt enorm mee

kunkknuckle

Legacy Member
red Bulleke zei:
Denk idd ook dat je veel beter af bent met een AES dan... zit blijkbaar serieus wat kwaliteitsverlies op de games op de X gold... Nuja, als ik hem ooit vrij cheap kan vinden koop ik hem alsnog hoor, al was het maar om hem gewoon in huis te hebben :D

ge zult er genen spijt van hebben zelle, en tes nen mooie box en by the way er komen andere spellen erop uit, kem den mijnen besteld op coolblue

sluysen

Legacy Member
Vandaag waren er 2 rommelmarkten in de buurt. Het eerste dilemma was dus naar waar ga ik eerst.

Besloten om eerst naar Jabbeke te gaan, paar games gevonden daar:

XBOX (10€ samen):
Forza Motorsport
Destroy All Humans
Driv3r

Anno 1602 PC Big Box

Metal Slug Anthology voor Wii

Daarna vertrokken naar Brugge, 1 nog langs mijn vriendin haar huis gepasseerd om rugzak te legen en vlug iets te eten.

Komen we aan in Brugge en beginnen we de markt te doen. Was ik letterlijk 1 minuut te laat aan een kraampje.

Wat ik voor mijn neus zie verkocht worden: 3* game & watch (mario bros, green ... en squish?) + nog enkele MD games (waaronder california games, die wou ik wel nog)
The rage was beyond my control :angry::sad:

Ik hoop alleen dat het naar een collector gaat (mss iemand van hier?) en niet regelrecht op ebay vliegt.

Toch maar 2 MD games gekocht dan om niet voor niets te gaan:
Talespin
World of Illusion

En nog de Kolonisten van Catan: De Val van Rome

mandarijn

Legacy Member
sluysen zei:
Wat ik voor mijn neus zie verkocht worden: 3* game & watch (mario bros, green ... en squish?) + nog enkele MD games (waaronder california games, die wou ik wel nog)
The rage was beyond my control :angry::sad:

Ik hoop alleen dat het naar een collector gaat (mss iemand van hier?) en niet regelrecht op ebay vliegt.
Ik heb de foto zien passeren op een retro collectors groep op facebook, het is inderdaad naar een verzamelaar gegaan ipv opkoper. Green house, mario bross en Squish en dan die MD games.

Soit, on topic:
ps1
Final fantasy 7 (eindelijk terug in mijn bezit!)
Namco museum vol 4
Time crisis (met gcon pistool)
Tomb raider 2
Theme park
Necromicon

en dan nog de lotr extended dvd's voor 5 dvd het stuk en metal gear solid 2 substance voor de ps2.

Stom dat het zo slecht weer was want anders had ik wrs meer gevonden.

sluysen

Legacy Member
Link naar die groep? Altijd leuk om anderen hun loot te zien (behalve als het voor je neus gebeurd :D)

Alexat

Legacy Member
Naar diepenbeek geweest mandarijn? Of ben je niet van die contouren?

Ook es aangemeld voor die FB groep :p

mandarijn

Legacy Member
Yes yes, continue liggen vragen bij mensen achter retro games.
Een paar keer gsmnr achtergelaten bij mensen, ik ben eens curieus of ik er iets van ga horen. Iemand met een garage vol games.... Ik ga er toch niet op hopen maar het was al bij al wel een leuke voormiddag.
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan