Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Applicious zei:Vandaag gevonden op een rommelmarkt voor €20. Zeer hard to find..
![]()
rolforf zei:Die controller zou perfect zijn in combinatie met een gameboy player!

.Thanks man ;-). Ja Masters of the Universe is een guilty pleasure hoor (en ik was kijkertje in de jaren 80, oh dear). De Megadrive Collection was wel een verassing, de oplage was niet zo groot en ik kocht die voor 50 cent...Nirron zei:Netjeswou mij ooit eens die MOTF game aanschaffen, maar dan zag ik wat voor een crap game het is
Nice die Mega Drive games en Mega Drive collection op PS2!
)Met een Saturn model 2 + topgames? Dat zal wel zijnhighlandcattle zei:Ik ben in de wolken!
![]()
! De start van een nieuwe collectie voor je?Very nice, altijd leuk om eens ferm de kwantiteit binnen te halen, geeft een kick jongBucht. zei:Net een pakketje gaan ophalen dat ik gekocht heb via het forum:
![]()

Shuura zei:Met een Saturn model 2 + topgames? Dat zal wel zijn! De start van een nieuwe collectie voor je?
Voor mezelf is de Saturn de kern van mijn collectie, heb zo'n 200 games (pal en Jap), geraak ik nooit op uitgekeken of op uitgespeeld.
Very nice, altijd leuk om eens ferm de kwantiteit binnen te halen, geeft een kick jong![]()
. Ik heb ook nog eens een lotje van Daytona, Clockwork knight, tombraider,theme park and C&C gekocht. Dus heb al wel een behoorlijk stapeltje games voorlopig plan ik ook niets meer te kopen. Maar in november zit ik in Japan en dan gaan alle remmen los natuurlijk. En mezelf altijd maar beloven dat ik bij 16 bit zou blijven maar voor de Saturn maak ik graag een uitzondering 
Duidelijk te horen aan ons enthousiasme...