Archief - Uw laatste retro-aankoop - Part III

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Applicious

Legacy Member
Vandaag gevonden op een rommelmarkt voor €20. Zeer hard to find..

Photo+9-05-13+15+50+36.jpg

GETHEZ

Legacy Member
Asterix voor snes... niet te goedkoop, maar ook niet te duur...

7 euro... in blankenberge op de havenfeesten... al de rest van de spellen waren vrij duur...

Wel ook international superstar soccer deluxe aan 5 euro... (deze al gekocht online onlangs, ook aan 5 euro als ik mij het goed herinner)

Deze wordt toch vaak genoemd in lijstjes als een goed voetbalspel voor de snes...

Applicious

Legacy Member
rolforf zei:
Die controller zou perfect zijn in combinatie met een gameboy player!

Absoluut! Speelt echt zalig t.o.v. de gewone GC controller. Nu nog testen of deze werkt met Virtual Console games op de Wii :-)

Shuura

Legacy Member
Pickups van de laatste weken, via rommelmarkten:

8726040492_5cc0cc081d.jpg


- Super Hang On (MD)
- World of Illusion (MD)
- Greendog (MD)
- Fantasia (MD)
- Masters of the Universe: He-Man Defender of Greyskull (PS2)
- Sega Mega Drive Collection (PS2)
- Spyro: Enter the Dragonply (PS2)
- Super Mario Bros/Duckhunt (NES)
- Teenage Mutant Hero Turtles (NES)
- Madagascar Kartz (Wii)

Eindelijk nog eens betaalbare Megadrive games gevonden in het wild :-).

Nirron

Legacy Member
Netjes :) wou mij ooit eens die MOTF game aanschaffen, maar dan zag ik wat voor een crap game het is :p Nice die Mega Drive games en Mega Drive collection op PS2!

Shuura

Legacy Member
Nirron zei:
Netjes :) wou mij ooit eens die MOTF game aanschaffen, maar dan zag ik wat voor een crap game het is :p Nice die Mega Drive games en Mega Drive collection op PS2!
Thanks man ;-). Ja Masters of the Universe is een guilty pleasure hoor (en ik was kijkertje in de jaren 80, oh dear). De Megadrive Collection was wel een verassing, de oplage was niet zo groot en ik kocht die voor 50 cent...

KillingRaptor

Legacy Member
Rommelmarktje hier in de stad gedaan, pas deze namiddag kunnen gaan door het slechte weer en moederdag. Veel kraampjes waren al weg ook door het weer, toch nog onderstaande kunnen vinden.



Aliens: Thanatos Encounter (GBC) - €4 (de Alien liefhebber in mij moest deze hebben :p)
Frogger 2: Swampy's Revenge (PS1) - €4

Alexat

Legacy Member
Nu ook de losse promo versie, ook een GBC manual gewonnen om mijne compleet te maken


30cyqkn.jpg

Shuura

Legacy Member
highlandcattle zei:
Ik ben in de wolken!

Met een Saturn model 2 + topgames? Dat zal wel zijn ;)! De start van een nieuwe collectie voor je?

Voor mezelf is de Saturn de kern van mijn collectie, heb zo'n 200 games (pal en Jap), geraak ik nooit op uitgekeken of op uitgespeeld.

Bucht. zei:
Net een pakketje gaan ophalen dat ik gekocht heb via het forum:
919267_10201207701293386_1472251650_o.jpg
Very nice, altijd leuk om eens ferm de kwantiteit binnen te halen, geeft een kick jong :-)

highlandcattle

Legacy Member
Shuura zei:
Met een Saturn model 2 + topgames? Dat zal wel zijn ;)! De start van een nieuwe collectie voor je?

Voor mezelf is de Saturn de kern van mijn collectie, heb zo'n 200 games (pal en Jap), geraak ik nooit op uitgekeken of op uitgespeeld.

Very nice, altijd leuk om eens ferm de kwantiteit binnen te halen, geeft een kick jong :-)

Niet echt dit is mijn derde saturn maar de eerste keer dat ik mezelf op toeleg een deftige collectie op te bouwen.
Mijn eerste saturn had ik enkel Keiyo flying squadron and Die hard Arcade. Dus niet echt een uitgebreide collectie. Men tweede saturn had ik van mijn schoonbroer gekregen maar die werkte niet echt zoals je wel weet. Gelukkig zat daar wel een Magic Knight Rayheart disc in :) . Ik heb ook nog eens een lotje van Daytona, Clockwork knight, tombraider,theme park and C&C gekocht. Dus heb al wel een behoorlijk stapeltje games voorlopig plan ik ook niets meer te kopen. Maar in november zit ik in Japan en dan gaan alle remmen los natuurlijk. En mezelf altijd maar beloven dat ik bij 16 bit zou blijven maar voor de Saturn maak ik graag een uitzondering :)

biotek

Legacy Member
nightmare creatures (psx)
tenchu ( psx)
lost vikings 2 : norse by norsewest (psx)

Alexat

Legacy Member
zéér mooie finds, kunnen we hier allemaal over dromen :p Al eens aan gedacht om de rommelmarkten zelf ook te filmen?
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan