Archief - Uw laatste retro-aankoop - Part III

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

FoO

Legacy Member
Vandaag het beste koopje gedaan sinds ik begonnen ben met verzamelen.
110 big boxes voor 100 (!) euro. Ongelofelijk veel goede titels.
Ik ben vooral blij met Final Fantasy 7 en Doom: Thy Flesh Consumed. Enkele van de games die ik had in slechte staat zullen vervangen worden door games uit dit lot (System Shock 2 bvb).
Enige nadeel is dat er redelijk wat Franse games tussenzitten. Anderzijds zelfs nog sealed exemplaren.

Overzicht volgt nog, maar hier al een glimp.

image+%288%29.jpeg


image+%289%29.jpeg

SmadderW

Legacy Member
Hoy crap, Rise of the Triad! Ben heel benieuwd naar het complete overzicht!

sluysen

Legacy Member
Zotte shit! En op je foto's leek het nu al dat je in plaatsgebrek kwam voor big boxen in die kast :D

Psyt3k

Legacy Member
Supernice voor je!

Ben je van plan om dubbels te verkopen? Ik ben zeer geïnteresseerd in die Unreal big box, en nog andere ook!

Thin Liz

Legacy Member
Nice :) Ik neem al een optie op die Doom 2 moest je die wegdoen :p

Maar idd: enige domper zijn de Franse games, maar voor 100 euro kan je dat moeilijk laten liggen... Waar heb je die gekocht/gevonden eig?

FoO

Legacy Member
Wat de verkoop/ruil betreft ga ik het eens bekijken als ik tijd heb id volgende dagen. Enkele dozen gaan mijn slechte exemplaren vervangen (ook starcraft, maar die is jammer genoeg int frans). Ik ga proberen zo snel mogelijk een foto te nemen van alles.
Ze komen van iemand die mij had gecontacteerd voor een dvdcased game op pc. Ik vraag meestal of ze zelf geen games liggen hebben. Bij deze dus extreem veel geluk gehad. Tof om te horen wat ie liggen had, en nog toffer om die prijs te horen. Heb geen 24u gewacht om er om te rijden ^^

Sluysen, idd plaatsgebrek. Binnen enkele maanden verhuis ik uit het ouderlijke huis. Dus de tvdoos zal tot dan nog in de weg staan :p daar heb ik de toestemming vd vriendin gehad om een kamer op te eisen voor games :-D

Wat unreal betreft, ice tea verkoopt die ook nog dacht ik in de pc games b&s! :-)

Murugan

Legacy Member
FoO zei:
Wat de verkoop/ruil betreft ga ik het eens bekijken als ik tijd heb id volgende dagen. Enkele dozen gaan mijn slechte exemplaren vervangen (ook starcraft, maar die is jammer genoeg int frans). Ik ga proberen zo snel mogelijk een foto te nemen van alles.
Ze komen van iemand die mij had gecontacteerd voor een dvdcased game op pc. Ik vraag meestal of ze zelf geen games liggen hebben. Bij deze dus extreem veel geluk gehad. Tof om te horen wat ie liggen had, en nog toffer om die prijs te horen. Heb geen 24u gewacht om er om te rijden ^^

Sluysen, idd plaatsgebrek. Binnen enkele maanden verhuis ik uit het ouderlijke huis. Dus de tvdoos zal tot dan nog in de weg staan :p daar heb ik de toestemming vd vriendin gehad om een kamer op te eisen voor games :-D

Wat unreal betreft, ice tea verkoopt die ook nog dacht ik in de pc games b&s! :-)

Damn Foo dat is een sweet deal!!!!!!
Zo doe je die maar een paar keer op je leven denk ik.

Moest je die Rise Of The Triad box ooit eens wegdoen......;)

FoO

Legacy Member
ROTT moet ik jullie helaas teleurstellen. Die is samen met system shock 2 gereserveerd voor een hollandse maat/mede-box-verzamelaar.
Daar doe ik regelmatig een ruil mee.

nuikke

Legacy Member
Vandaag 4 GameBoy-games op de kop kunnen tikken voor slechts 5 euro! Spelletjes in goede staat met bijhorende doosje om het te beschermen + handleiding + boxed :D Volgens mij was het 5 euro per spelletje maar was de verkoopster mis? xd

FoO

Legacy Member
Intussen mijn lot eens opengelegd. Toch zeker de helft is jammer genoeg in het frans.
Maar kom, de meeste toppers niet, dat maakt veel goed.
Op de laatste foto staan 2 traktaties van op Ebay: Warcraft 3 CE & Hexen 2 level editor.

1.JPG


2.JPG


3.JPG


4.JPG

red Bulleke

Legacy Member
Sensible Soccer, Cannon Fodder, Beneath a Steel Sky, Under a Killing Moon en Commandos
Aaah the memories!!!!

Murugan

Legacy Member
Ik zou er toch ook een paar willen, amai!
Jammer van ROTT :cool:

Sent from my GT-I9100 using Tapatalk

space79

Legacy Member
een paar toppers toegevoegd aan de collectie (enkel powerdrive heeft geen manual en inlay is geplastificeerd :doh:)

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan