Archief - Uw laatste retro-aankoop - Part III

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

reactor

Legacy Member
Stn zei:
in de ene kringwinkel was een opkoper mij voor (zeg ik niet zo maar omdat hij mij voor was, khad al van hem gekocht in't verleden :p )
en in de andere was ik hem dan voor!
toch wat mooie games en een colecovision! :D

6 kringwinkels gedaan :p

Wauw mooie vangst !
Ben wel benieuwd welke games er allemaal tussen zitten.
Op het eerste gezicht wel wat toppertjes?

sluysen

Legacy Member
Weer geen geluk op een binnenrommelmarkt.

Unreal 2 The Awakening voor xbox gekocht. Kon nog far cry Instincts ook mee nemen maar heb het toch niet gedaan, geen zo'n van fan shooters op console. Ga die eerst eens downloaden op xbox voor ik die koop.

Verder nog een Risk spel van 1992 gekocht voor 10€ in redelijk perfecte staat. Ook wel een koopje :p

BiZi

Legacy Member
Geen geluk in kringloopwinkels, wel een paar goede deals kunnen doen op bepaalde fora & websites.

Behold, de aankopen van de eerste helft van Maart :)
100% compleet, sommige zaken zelfs nog nieuw.

yojoeZ.jpg

Stn

Legacy Member
ooh Bizi kheb die bovenste nog gehad (cerbere mean dog) gijoe rules ! :D


@reactor, zaten idd wat toppertjes tussen, vandaar dat ik ze bovenaan had gelegd voor de foto :p

Saturn International Victory Goal CIB
Nintendo 64 Mission: Impossible "Expect the Impossible" CIB
Nintendo Entertainment System Super Mario Bros 3 CIB
Nintendo Entertainment System Mega Man C
Nintendo Entertainment System Kirby's Adventure C
Nintendo Entertainment System Ghost'n Goblins C
Nintendo Entertainment System Popeye C
Nintendo Entertainment System Four Players' Tennis C
Nintendo Entertainment System Goal! C
Nintendo Entertainment System WrestleMania Challenge C
Super Nintendo Entertainment System Super Metroid C
Super Nintendo Entertainment System Super Street Fighter 2 C
Super Nintendo Entertainment System Paperboy 2 C
Super Nintendo Entertainment System David Crane's Amazing Tennis C
Super Nintendo Entertainment System Sensible Soccer European Champions C
Super Nintendo Entertainment System Super Ghouls'n Ghosts C
Super Nintendo Entertainment System The Lion King C
Super Nintendo Entertainment System Winter Olympics C
Genesis Ecco the Dolphin CB
Mega Drive Aladdin CB
Mega Drive Sonic Spinball CIB
Mega Drive Talmit's Adventure CIB
Mega Drive World Cup USA 94 CIB
Mega Drive Mortal Kombat II CB
Mega Drive Urban Strike CIB
Mega Drive Shining in the Darkness CIB
Mega Drive F1 CIB
Mega Drive Fire Shark CIB
Mega Drive Eternal Champions CB
Master System Alex Kidd in Shinobi World CIB
Master System Secret Command CB
Master System Desert Speedtrap CIB
Master System Sonic The Hedgehog CIB
Master System Chuck Rock CIB
Master System Galaxy Force CIB
Master System Alex Kidd: High-Tech World CB
Master System Alex Kidd in Miracle World I
Master System World Cup Italia 90 CIB
Master System Taito Chase HQ CB
Master System Summer Games CB
Master System Michael Jackson's Moonwalker CIB
Master System Lemmings CIB
Master System Superman The Man of Steel CIB
Master System Asterix CB
Master System Pacmania CIB
Coleco Vision Mouse Trap +controller inlays C
Coleco Vision Donkey Kong Junior CB
Coleco Vision Space Panic CB
Coleco Vision Console C

red Bulleke

Legacy Member
Bizi man echt... respect. Maar als mijn vrouw mij ooit verlaat omdat ik veel te veel begin te verzamelen, dan zijt gij wel mede-verantwoordelijk he :p

Shuura

Legacy Member
M'n pickups van vorige week:

8569379214_88056efba2.jpg


- Grim Grimoire (PS2)
- Terminator Dawn of Fate (PS2)
- Dino Stalker (PS2)
- Billy Hatcher and the Giant Egg (GC)
- Midway Arcade Treasures 3 (Xbox)
- Alien Hominid (Xbox)
- Low G-Man (Nes)

kunkknuckle

Legacy Member
nog eens awa hardware gekocht zie

atari S TE(thks murrigan)

voor software boxed

atari st: Kult
atari st: quest for glory
atari st: manhunter new york
atari st: manhunter san francisco

Murugan

Legacy Member
Tis Murugan maar np ;)
We zullen die ST eens opfrissen.....

kunkknuckle zei:
nog eens awa hardware gekocht zie

atari S TE(thks murrigan)

voor software boxed

atari st: Kult
atari st: quest for glory
atari st: manhunter new york
atari st: manhunter san francisco

GeneralUrsus

Legacy Member
Shuura zei:

Grim Grimoire en Dino Stalker wil ik ook nog :D mooie aankopen!

Mijn laatste pick ups:

c831293b4d0914972a5f2bf32f71e005.png


Negeer de PS3 spellen :p

- FF XII promo disc (mijn eerst promodisc van FF)
- FF X-2 (vorige bleeft teveel haperen)
- Legend of the Dragoon (per ongeluk in het FR gekocht :()
- FF Disidia Potion
- FF VII: Before Crisis Cloud Strife
- FF XIII-2 guide
- Sealed Dreamcast controller; ben aan het twijfelen om hem te openen aangezien ik deze eigenlijk gekocht had om mee te gamen maar ik open niet graag oude gesealde items. :p Ik verwachtte eigenlijk alleen maar de doos met controller in.

retrogamingfun

Legacy Member
wat een normale pickup zou zijn van een paar games is een beetje uitgelopen toen de verkoper met vanalles op de proppen kwam , ik heb dit en dit en dat.. allemaal van 1 adres .
zaten een paar mooie toppers tussen.

o8yn9u.jpg


onder andere nes GUN-NAC
gamecube
the incredible hulk ultimate destruction
tales of symphonia
baten kaitos
dragonball Z budokai
en voor de GB en GBA bijna alle pokemons compleet boxed

retrogamingfun

Legacy Member
KillingRaptor zei:
Nice stuff! Mooie prijzen ook?


ik denk de beste koop tot nu toe dit jaar, ik heb die gast gewoon gevraagd wat hij voor alles wou
aangezien ik er de helft nog niet van heb. ik dacht nu gaat het hier komen :confused: $$$$$$

180 euro voor alles is goed voor mij zei hij :D:D:D:D:lol::lol::rofl::rofl::applause::applause:
oke klinkt redelijk

JimmyPatterson

Legacy Member
Mooie aankopen :)

De enige keer dat ik iets ben gaan afhalen en 'de koper nog iets liggen had' waren het VHS tapes :(

junglist_clint

Legacy Member
Terug thuis van mijn laatste aankoop. MEGA tevreden en ga voorlopig ook even stoppen met aankopen :p.
De foto is nog van in de winkel waar ik ze ben gaan afhalen, staan nu voorlopig in een opslagplaats tot ik hier 1 op mijn kamer zet. De andere 2 netjes opbergen tot ik meer plaats heb.

3536o0z.jpg

junglist_clint

Legacy Member
ja idd, na wat gesuggel ze toch kunnen opladen en alles netjes thuis gekregen zonder schade.
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan