Archief - Uw laatste retro-aankoop - Part III

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

s_kaiba

Legacy Member
Net gaan ophalen:

sega.JPG Afbeelding

Zou normaal gezien geen sega meer kopen aangezien ik alles ervan weg gedaan heb.
Maar aangezien aladin niet op alle console shet zelfste is ne ik die op de MD enorm veel heb gespeeld kon ik dezeniet laten staan.

Nu alleen nog aladin en een goede rf of scart kabel vinden

Ingis

Legacy Member
weer niets van games, maar deze heb ik toch meegenomen:

vmyfy1.jpg

nervevar

Legacy Member
nice find ignis! heb zelf alleen nog maar de 2de. en is meteen ook de enige die ik ooit al ben tegengekomen :(

Krueger F

Legacy Member
Eindelijk nog eens iets retrogame-related gekocht:

20120928%20GBA-N64.jpg

Alle vier de GBA games zijn sealed (met rode strip), Wipeout is ook nieuw. Nog gevonden in een winkel, oude stock, 40€ betaald voor de vijf :D

Yuri

Legacy Member
Lol, nog ene die adventure of link boxed heeft, grrr. :p

Waarom kom ik die niet betaalbaar tegen... :sad:

evo alexan

Legacy Member
Nog eens een paar xbox games gekocht, de aankopen liggen nu op een laag pitje want Facts komt eraan.
Silent hill 4 the room
Project zero 2
Ninja Gaiden Black
Jurrasic park genisis

Nirron

Legacy Member
Krueger F zei:
Eindelijk nog eens iets retrogame-related gekocht:
Alle vier de GBA games zijn sealed (met rode strip), Wipeout is ook nieuw. Nog gevonden in een winkel, oude stock, 40€ betaald voor de vijf :D

Hadden ze er nog in stock?

Krueger F

Legacy Member
Jahoor, er zijn nog enkele diverse games over, ik heb niets "opgekocht"... ;) Zelda II was wel de laatste...
Was in een speelgoedwinkeltje in Blankenberge, sorry maar naam/adres ken ik niet.

KillingRaptor

Legacy Member
Krueger F zei:
Jahoor, er zijn nog enkele diverse games over, ik heb niets "opgekocht"... ;) Zelda II was wel de laatste...
Was in een speelgoedwinkeltje in Blankenberge, sorry maar naam/adres ken ik niet.

Is dat dat winkeltje dat net naast de straat met de Bart Smit enzo ligt? Zo in een zijstraat ervan vlak voor de trappen naar de dijk. Hebben ook aardig wat action figurines en veel bordspelen.

Yuri

Legacy Member
Krueger F zei:
Jahoor, er zijn nog enkele diverse games over, ik heb niets "opgekocht"... ;) Zelda II was wel de laatste...
Was in een speelgoedwinkeltje in Blankenberge, sorry maar naam/adres ken ik niet.

:sad:

Krueger F

Legacy Member
KillingRaptor zei:
Is dat dat winkeltje dat net naast de straat met de Bart Smit enzo ligt? Zo in een zijstraat ervan vlak voor de trappen naar de dijk. Hebben ook aardig wat action figurines en veel bordspelen.
Yep, daar is't ;)

Ik ben trouwens maar één speelgoedwinkel tegengekomen daar...
Ik meende me van m'n jeugd te herrinneren dat daar op elke hoek van de straat een winkeltje was dat games verkocht, viel serieus tegen dus.

Om jullie de individuele pb's te besparen: Wie ernaartoe zou gaan, verwacht er ook niet teveel van hé, ik denk ruw geschat dat er een 30-tal games compleet zijn, één gb spel, een aantal gbc en gba (waaronder nog 2 of 3 copies van NES Classic: Zelda 1 en Castlevania) spellen. Evenals wat snes (battleclash, killerinstinct, SM All Stars) en N64 games. Dit zijn zowat alle titels die ik me kan herrinneren.

junglist_clint

Legacy Member
goddamn als iemand gaat. Pm mij dan ;) ik wil wel wat n64/snes games, dan stuur ik de lijst door die ik niet heb.
Echt netjes!

KillingRaptor

Legacy Member
junglist_clint zei:
goddamn als iemand gaat. Pm mij dan ;) ik wil wel wat n64/snes games, dan stuur ik de lijst door die ik niet heb.
Echt netjes!

Ik was daar vorige week zondag maar heb helemaal niets zien liggen. Enkel overpriced DS games.

Raizo

Legacy Member
Ik ga proberen dit weekend te gaan. ikzelf wil alleen de gameboy games, als er meerdere kopieen zijn of snes en n64 games zal ik zoveel mogelijk proberen mee te brengen en deze worden hier dan gewoon aan de inkoopprijs verkocht aan wie ze wilt. Moest er iemand me voor zijn, iedere sealed gameboy, color en advance game is welkom :-)

Yuri

Legacy Member
Raizo zei:
Ik ga proberen dit weekend te gaan. ikzelf wil alleen de gameboy games, als er meerdere kopieen zijn of snes en n64 games zal ik zoveel mogelijk proberen mee te brengen en deze worden hier dan gewoon aan de inkoopprijs verkocht aan wie ze wilt. Moest er iemand me voor zijn, iedere sealed gameboy, color en advance game is welkom :-)

Mickey's Speedway op N64 please als die er compleet ligt. :D

Edit: mss dat ik ook eens probeer te gaan, als er niemand ons voor is tenminste... :sad:
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan