Archief - Uw laatste retro-aankoop - Part III

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Ciberth

Legacy Member
Er is hier in De Pinte een relatief kleine rommelmarkt (is bradderie en kermis gebeurd elk jaar etc.)

Er staat echter één kraam die volgens mij op veel plaatsen staat met allerhande games.
Staat beetje vanalles maar vooral de retro is dus interessant he. Ze verkoopt een 20tal nes games voor 10 euro stuk enkel cart (ikzelf vind dat te duur voor enkel verzamelobject te zijn en dan nog niet volledig).

Maar stel nu dat er hier mensen zijn die snel genoeg posten laat me effe weten waar je interesse voor hebt dan kijk ik straks nog eens.
Heb bijvoorbeeld duck tales en mario bros zien liggen.

Er liggen ook nog een aantal N64 voor 7€/stuk.

Posten maar, ga ik erom moet je enkel verzendingskosten of verplaatsinskosten richting gent bijrekenen :)

Musilitar

Legacy Member
Rommelmarkt Korbeek-Lo, eindelijk eens vlabkij mijn huis!

Dino Crisis (CIB, doosje wel in mindere staat) - €3
Ape Escape (CIB, in redelijke staat) - €1.5

Prachtige dag om even op een rommelmarkt te lopen :)

GeneralUrsus

Legacy Member
ciberth zei:
Er is hier in De Pinte een relatief kleine rommelmarkt (is bradderie en kermis gebeurd elk jaar etc.)

Er staat echter één kraam die volgens mij op veel plaatsen staat met allerhande games.
Staat beetje vanalles maar vooral de retro is dus interessant he. Ze verkoopt een 20tal nes games voor 10 euro stuk enkel cart (ikzelf vind dat te duur voor enkel verzamelobject te zijn en dan nog niet volledig).

Maar stel nu dat er hier mensen zijn die snel genoeg posten laat me effe weten waar je interesse voor hebt dan kijk ik straks nog eens.
Heb bijvoorbeeld duck tales en mario bros zien liggen.

Er liggen ook nog een aantal N64 voor 7€/stuk.

Posten maar, ga ik erom moet je enkel verzendingskosten of verplaatsinskosten richting gent bijrekenen :)

Ben daarnet ook geweest, er zit niks tussen dat die €10 waard is, allemaal common games. Die verkoopt PSP games voor €10 lol... Heb jij daar toevallig nog iets gevonden van retro? ben redelijk laat gegaan :(

Djesmin

Legacy Member
'k Heb na al die jaren (een stuk of 15-20) eindelijk Kirby's Dreamland terug :love: Best gespendeerde 3euro van de maand!

KillingRaptor

Legacy Member
Rommelmarkt in Oostrozebeke gedaan deze morgen met m'n neef, het was de moeite. Mooie buit mee. :)

DSC_0395.jpg


CD-i pakket (€15), bevat het volgende:
- CD-i 450 met alle kabels
- Twee controllers met splitkabel voor multiplayer
- Battleship
- Hotel Mario
- Link: The Faces of Evil
- Chaos Control
- Caesars World of Boxing
- Rock Gitaar
- Video Speedway
- Who Shot Johnny Rock?
- International Tennis Open
- Tutorial Disc
- Christmas Crisis
- Family Games
- Caricature
- Mad Dog McCree (Peacekeeper Revolver pakket)

Daarnaast ook Joe & Mac voor SNES (€4), Jackie Chan's Action Kung Fu voor NES (€5) en Anna Kournikova's Smash Court Tennis voor PlayStation (€1). Heb die laatste puur mee omdat je Yoshimitsu en Pac-Man enzo kan unlocken. :p

Yuri

Legacy Member
ciberth zei:
Er is hier in De Pinte een relatief kleine rommelmarkt (is bradderie en kermis gebeurd elk jaar etc.)

Er staat echter één kraam die volgens mij op veel plaatsen staat met allerhande games.
Staat beetje vanalles maar vooral de retro is dus interessant he. Ze verkoopt een 20tal nes games voor 10 euro stuk enkel cart (ikzelf vind dat te duur voor enkel verzamelobject te zijn en dan nog niet volledig).

Maar stel nu dat er hier mensen zijn die snel genoeg posten laat me effe weten waar je interesse voor hebt dan kijk ik straks nog eens.
Heb bijvoorbeeld duck tales en mario bros zien liggen.

Er liggen ook nog een aantal N64 voor 7€/stuk.

Posten maar, ga ik erom moet je enkel verzendingskosten of verplaatsinskosten richting gent bijrekenen :)

Waren N64 games cart only?

space79

Legacy Member
Retro beurs Deurne...alles compleet (dus ook de posters, warranty/registration kaartjes,...) en vrijwel allemaal mint (enkel 2 games on 1 cart is de rug een beetje door de zon verbleekt)
P1000602.jpg

een pak minder betaalt dan het op ebay zou kosten.
Btw die xbox game heb ik niet gekocht maar gekregen bij een aankoop (is nog sealed) :)

Private Joker

Legacy Member
Die multiplayer is echt super. Heb ik ook gekocht maar waarschijnlijk hetzelfde als jij betaald plus verzending vanuit Nederland :(
Kom je vaak tegen op Marktplaats net als enkele andere NIB MD accessoires. Ze hebben daar waarschijnlijk een oude stock gevonden ergens.

Kryptex

Legacy Member
Gekocht op de beurs in deurne:


2uz2lvn.jpg


34ydz4k.jpg


sbhw13.jpg





Van Ebay:

v62o3s.jpg


2ut3p1g.jpg




Alle sealed GB games bij elkaar

35jjnmh.jpg


346md1c.jpg

space79

Legacy Member
Private Joker zei:
Die multiplayer is echt super. Heb ik ook gekocht maar waarschijnlijk hetzelfde als jij betaald plus verzending vanuit Nederland :(
Kom je vaak tegen op Marktplaats net als enkele andere NIB MD accessoires. Ze hebben daar waarschijnlijk een oude stock gevonden ergens.

heb ongeveer €60 uitgegeven (met entree en een frietje stoofvlees toen ik terug in belgie was :D )
de multiplayer adapter heb ik 15 betaald en een arcade stick II (helemaal mint) heb ik nog laten liggen van 35 ook al kriebelde het :sad:

Private Joker

Legacy Member
Jups, 15 Euro voor de MP en ook in nieuwstaat maar die arcade stick heb ik toch wel kunnen kopen voor 25 dacht ik op Marktplaats. Of was het nu op retrogamefreak?

craisin

Legacy Member
Net The Monkey Island Bounty Pack op eBay gewonnen voor 7€ exclusief verzending. Is wel enkel de cd-case en games, dus niet de kartonnen doos. Maar dan nog.
Nu is mn Monkey Island collectie compleet (Tales en Escape had ik al). :)

space79

Legacy Member
Private Joker zei:
Jups, 15 Euro voor de MP en ook in nieuwstaat maar die arcade stick heb ik toch wel kunnen kopen voor 25 dacht ik op Marktplaats. Of was het nu op retrogamefreak?

ja daarom heb ik hem laten liggen...30 had ik nog gegeven maar lager wou hij niet

Yuri

Legacy Member
ciberth zei:
Helaas wel.

Heb bij haar niets deftig gevonden. Wel bij iemand anders Secret of mana boxed voor 7 te pakken gekregen :)

Dus was wel de moeite in De Pinte dan. :D

reactor

Legacy Member
Claudio VO zei:
ach vriend , ik ga tegenwoordig steeds voor het pintje

Meer of ééntje ook zeker ?! ;)

O ja, on topic....
Flauw dagje voor mij deze keer.
Enkel de strategie guide voor Silent hill 1 gekocht voor 30 cent.

GeneralUrsus

Legacy Member
ciberth zei:
Helaas wel.

Heb bij haar niets deftig gevonden. Wel bij iemand anders Secret of mana boxed voor 7 te pakken gekregen :)

Welk standje ebde da gevonden? :D Nice

Cyanide

Legacy Member
Loot van een rommelmarktje deze morgend:

item.jpg


De verlichting van het PS2 logo werkt :)
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan