Ciberth
Legacy Member
Er is hier in De Pinte een relatief kleine rommelmarkt (is bradderie en kermis gebeurd elk jaar etc.)
Er staat echter één kraam die volgens mij op veel plaatsen staat met allerhande games.
Staat beetje vanalles maar vooral de retro is dus interessant he. Ze verkoopt een 20tal nes games voor 10 euro stuk enkel cart (ikzelf vind dat te duur voor enkel verzamelobject te zijn en dan nog niet volledig).
Maar stel nu dat er hier mensen zijn die snel genoeg posten laat me effe weten waar je interesse voor hebt dan kijk ik straks nog eens.
Heb bijvoorbeeld duck tales en mario bros zien liggen.
Er liggen ook nog een aantal N64 voor 7€/stuk.
Posten maar, ga ik erom moet je enkel verzendingskosten of verplaatsinskosten richting gent bijrekenen
Er staat echter één kraam die volgens mij op veel plaatsen staat met allerhande games.
Staat beetje vanalles maar vooral de retro is dus interessant he. Ze verkoopt een 20tal nes games voor 10 euro stuk enkel cart (ikzelf vind dat te duur voor enkel verzamelobject te zijn en dan nog niet volledig).
Maar stel nu dat er hier mensen zijn die snel genoeg posten laat me effe weten waar je interesse voor hebt dan kijk ik straks nog eens.
Heb bijvoorbeeld duck tales en mario bros zien liggen.
Er liggen ook nog een aantal N64 voor 7€/stuk.
Posten maar, ga ik erom moet je enkel verzendingskosten of verplaatsinskosten richting gent bijrekenen


Best gespendeerde 3euro van de maand!

)
ad: