Archief - Uw laatste retro-aankoop - Part III

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Private Joker

Legacy Member
Zeer netjes! Eén van de mooiste aankopen die hier de laatste tijd zijn gepasseerd!

AnthraX.PLayeR

Legacy Member
Pfff ik kan daar nie tegen he... vandaag garageverkoop in Dessel in de Kempen.

Was een man die had in zijn omschrijving al staan van "nintendo, sega en v-tech spellen". Het hele gebeuren begon om 9u. Kom ik daarom om half 11 aan, was er al iemand geweest die had blijkbaar boxed megadrive, boxed snes, gameboy, en voor elke console+gameboy bijhorende spellen meegenomen. Niks laten liggen voor anderen.

Sommige verzamelaars (opkopers??) zorgen er echt voor dat 't voor andere mensen niemeer leuk is he.

sluysen

Legacy Member
Als je weet dat het om 9u begint, moet je daar om 9u staan anders ben je het kwijt :D

JimmyPatterson

Legacy Member
AnthraX.PLayeR zei:
Pfff ik kan daar nie tegen he... vandaag garageverkoop in Dessel in de Kempen.

Was een man die had in zijn omschrijving al staan van "nintendo, sega en v-tech spellen". Het hele gebeuren begon om 9u. Kom ik daarom om half 11 aan, was er al iemand geweest die had blijkbaar boxed megadrive, boxed snes, gameboy, en voor elke console+gameboy bijhorende spellen meegenomen. Niks laten liggen voor anderen.

Sommige verzamelaars (opkopers??) zorgen er echt voor dat 't voor andere mensen niemeer leuk is he.


Het vetgedrukte is de alarmbel en het cursieve/onderlijnde is uw probleem :)
Met zo'n beschrijving kan je zeker zijn dat alles relatief snel gaat weg zijn; zeker als je pas gaat kijken als het al meer dan een uur bezig is.

Ringo

Legacy Member
Gisteren een pakketje gaan ophalen en dan maar foto genomen van wat ik de voorbije weken heb binnengekregen:

September%202012.JPG


Prijzen die ik ervoor heb gegeven:

- De PS2 waren 5 voor 20 Euro in de GM
- De PSX waren 15 Euro en kwamen via een baby-forum waar mijn echtgenote lid van is.
- De NES en Zelda komen van 2dehands en waren 50 Euro samen (30 voor de NES en 20 voor Zelda)
- De 4 andere NES-games kwamen van 2dehands en waren aan 10 Euro /stuk.

Retromania

Legacy Member
AnthraX.PLayeR zei:
Pfff ik kan daar nie tegen he... vandaag garageverkoop in Dessel in de Kempen.

Was een man die had in zijn omschrijving al staan van "nintendo, sega en v-tech spellen". Het hele gebeuren begon om 9u. Kom ik daarom om half 11 aan, was er al iemand geweest die had blijkbaar boxed megadrive, boxed snes, gameboy, en voor elke console+gameboy bijhorende spellen meegenomen. Niks laten liggen voor anderen.

Sommige verzamelaars (opkopers??) zorgen er echt voor dat 't voor andere mensen niemeer leuk is he.

In zon geval ben je best dat je het zelf niet eens weet. Je maakt jezelf er enkel maar pissed over dat je te laat was ;)

sluysen

Legacy Member
Idd, ik was ff zwaar pissed toen ik tombi overlaatst net voor mijn neus gekocht zag worden. Was deze winter op een binnenrommelmarkt, en door al het volk kon ik echt niet rap erdoor wandelen :angry:

Retromania

Legacy Member
Tell me bout it. Paar maand terug iemand zien lopen met massas boxed nes stuff.. Ikzelf niets gevonden. Gans mijn dag verneukt in 2 seconden. Toen ik thuis kwam stond het allemaal te koop op 2dehands. Gans mijn week verneukt :)

Yuri

Legacy Member
Is voor mij de reden waarom ik geen rommelmarkten meer doe nu. :p Ik jaag mij daar toch in op dan... :sad:

Claudio VO

Legacy Member
Yuri zei:
Is voor mij de reden waarom ik geen rommelmarkten meer doe nu. :p Ik jaag mij daar toch in op dan... :sad:

ach vriend , ik ga tegenwoordig steeds voor het pintje ; en de zon op m'n smoel :D

kom altijd met iets thuis. ain't life funny ;)

reactor

Legacy Member
Yuri zei:
Is voor mij de reden waarom ik geen rommelmarkten meer doe nu. :p Ik jaag mij daar toch in op dan... :sad:

Ik reken juist voor 90 % op rommelmakten om de verzameling te spekken.
Hoe het online gespeeld wordt om games te kopen is nog 10 keer erger!

Op rommelmarkten is het nog de wet van de snelste,op tweedehandssites de wet van de smerigste! :(

Kryptex

Legacy Member
Raizo zei:
Vandaag de 2 superpacks aangekregen en ze zien er goed uit :) alleen had de dame ze overal met tape toegeplakt... geen idee waar da goed voor is maar met wa tijd toch vakkundig kunnen verwijderen :)

ImageShack® - Online Photo and Video Hosting
ImageShack® - Online Photo and Video Hosting
ImageShack® - Online Photo and Video Hosting
ImageShack® - Online Photo and Video Hosting

Nice man die zijn alleen in frankrijk uitgekomen of niet?
Ik had die ruby pack ook bijna gekocht een keer

Dr. Sheldon Cooper

Legacy Member
Aangezien mijn broer (crazyjoker) deze gewoon hier gekocht heeft op de release, vermoed ik in heel Europa. Zij het beperkt

Dustar

Legacy Member
Claudio VO zei:
ach vriend , ik ga tegenwoordig steeds voor het pintje ; en de zon op m'n smoel :D

kom altijd met iets thuis. ain't life funny ;)

Same here, kom bijna altijd wel wat volk tegen om mee aan de toog te gaan staan :-) .
Hoewel het ook elke keer een krachtmeting is om niet met een hoop rommel thuis te komen, ik zie gewoon teveel dingen graag.

red Bulleke

Legacy Member
Blijf het straf vinden hoeveel mensen zich ergeren in de gevolgen van hun hobby hier.
't Enige dat mij stoort op rommelmarkten is u door een zwerm 'wandelende tenten' en hun familie moeten wringen. Voor de rest kan het mij allemaal bitter weinig schelen tbh. Heb er mij al lang bij moeten neerleggen dat de echte gouden tijden voorbij zijn :)

On topic:
Vandaag gekocht voor de Gameboy, cib en voor de volle pakketprijs van €1
Gargoyles Quest
The Amazing Spider-Man

sluysen

Legacy Member
Ik haat karretjes op rommelmarkten :angry:

Altijd voor je voeten lopen daarmee
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan