Archief - Uw laatste retro-aankoop - Part III

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

craisin

Legacy Member
Zelf nooit in bezit gehad vroeger, maar talloze keren gaan huren in de videotheek toen. Zalige game. Theme Hospital op PSX was ook één van mn favorieten indertijd.

Kryptex

Legacy Member
biotek zei:
dus ge verkoopt een fake spel ? ben niet mee in de repro scene... is dit enkel de doos en instructie of ook de cart die repro zijn?

edit : beschrijving gelezen , enkel doos en manual dus. komen die dan van nintendo?

Alleen doosje en manual ja, is ook makkelijk te zien hoor.

Ik zet het wel bij mijn advertentie erbij dat is wel zo eerlijk, zijn er genoeg op ebay etc. die dat niet doen. Maar je ziet ook wel aan de prijs natuurlijk dat het een repro is. Normale mega man x3 cib gaat voor 700+.

Reproduction carts zijn wel fucked up idd.

Dr. Sheldon Cooper

Legacy Member
barbapapa zei:
Zelf nooit in bezit gehad vroeger, maar talloze keren gaan huren in de videotheek toen. Zalige game. Theme Hospital op PSX was ook één van mn favorieten indertijd.

Haha idem, nu twee keer boxed liggen en ook al gekocht op PC, DS en PS3 :')

PinkyNTheBrain

Legacy Member
Mij nog is ne keer laten gaan :p

Metroid Fusion (GBA)
Mario & Luigi: Superstar Saga (GBA)
Super Mario Advance 4: Mario Bros 3 (GBA)
Donkey Kong: King of Swing (GBA)
Golden Sun (GBA)
Mario Vs. Donkey Kong (GBA)

Advance Wars: Dual Strike (DS)
Elite Beat Agents (DS)
Sonic Colors (Wii)

red Bulleke

Legacy Member
Vandaag opnieuw enkele succesjes gehad op twee rommelmarkten:

Psx: Final Fantasy VIII (cib) €5
GB: Mortal Kombat 3 (cib) €5
GB: Flintstones (cib) €5
DC: ChuChu Rocket (cib) €0.5
DC: Virtua Tennis 2 (cib) €2
PS2: Namco Museum 50th Anniversary (cib): €3

En dan een specialleke vond ik zelf, toevallig bovenaan in een doos met cd's zien liggen:
Love, Peace & Happiness, the original Yoshi's Story Soundtrack: €1

Eerder deze week in de bus:
DC: Starlancer

KillingRaptor

Legacy Member
Die Yoshi's Story soundtrack heb ik ook liggen hier, ooit eens gevonden in de Kringloopwinkel. Geen idee of die zeldzaam is eigenlijk of niet.

Maar mooie aanwinsten! Zeker die Dreamcast games, die zie ik dus nooit op rommelmarkten hé.

Thorstein

Legacy Member
Casio waterCoaster LCD Spel (goede staat buiten wat gebruik sporen,(werkt op zonne energie!:p 1983!) 20€
Game & watch "oil panic" sluit lipje afgebroken maar de rest perfect 10€
Starlancer voor pc big box CIB 2€
Microsoft Sidewinder precision pro racing wheel 5€

sluysen

Legacy Member
Is da ni wa veel voor casio lcd?

vandaag 2 marktjes gedaan, Sint-Michiels & Assebroek

St-Michiels:
Doom II Big Box @4€
Age of Empires III board game @ 5€ (Age of Empires III Review | Board Game Reviews by Josh)
Turtles Bus @ 0.50€ (http://www.panelsonpages.com/wp-content/uploads/2010/06/party-wagon.jpg
mist trap en zetel, ventjes, en 1 van die guns, tamelijk vuil en stickers niet zo ok, maar voor die prijs :p)

Assebroek
Turtles pogocopter + leonardo (http://t1.gstatic.com/images?q=tbn:ANd9GcRfQPCAxPsxdNnEkat0d-w-fuZ7qFZ4-zVnZ9ucwTKWVs4PnZ3R&t=1, zonder wapens, heli mist wss ook wel dingen)

Ringo

Legacy Member
Die Age of Empires III board game zoek ik al een geruime tijd, mooie vondst!

Alexat

Legacy Member
51bjfqNi3ZL._SL500_AA300_.jpg


Mijn gekke NES geruild voor deze complete set van 6 keychains geruild van Jimmy hier op het forum, merci!

Nirron

Legacy Member
Mega Drive

- Mega Drive II (CIB) met zo'n groene hoes erover waarop staat "Training for the USA with the Red Devils"
- Streets of Rage II (CIB)

Totaal: €10

Super Nintendo

- Nintendo Scope 6 (CIB) doos met wat zonneschade
- Street Fighter II

Totaal: €10

Playstation

- Diablo (CIB)

Totaal: €0,50

Gewoon van een paar locale rommelmarkten. :)

JimmyPatterson

Legacy Member
Alexat zei:
51bjfqNi3ZL._SL500_AA300_.jpg


Mijn gekke NES geruild voor deze complete set van 6 keychains geruild van Jimmy hier op het forum, merci!


Ik ben zeer blij met die gekke NES; that's my kind of stuff :unsure:

Nirron

Legacy Member
Diablo op Playstation is ook geen goedkope titeltje hoor. Tussen de €25-€35 normaal gezien.
Echt wel grappig gisteren naar Rijsel geweest en daar amper iets gevonden aan lage prijzen en lokaal vind ik dan weer veel.

Heb eigenlijk langs één kant wel spijt dat ik sommige games heb laten liggen omdat ze te dicht tegen de eBay prijs lagen, maar ik kom ze anders ook niet tegen.
Dan had ik in principe wel een koopje gedaan omdat zonder verzendingskosten het nog voordeliger was.

Zoals voorbeeld Sailormoon op SNES voor €20 dat ik waarschijnlijk voor €15 kon krijgen.

Ben het zo gewoon van de "thrill of the hunt" en dingen te kopen aan lage prijzen..
dat ik te vaak denk ik kom het wel ooit eens tegen, maar de vraag is wanneer.. :p

sluysen

Legacy Member
Hmm, heb die diablo toch al zeker 1 maal laten liggen, in het gedacht dat het een slechte pc port ging zijn.

Heb al te veel games gekocht (vooral ps1 en bigbox) die nadien echt teleurstellend bleken, en waar ik nu niet meer van af geraak :p

GeneralUrsus

Legacy Member
Idd, heb die vroeger kapotgespeeld op de ps1 :p Als klein ventje altijd bang geweest van The Butcher :p
Ah... Fresh meat...
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan