Ook eens langs de GM gepasseerd vanmorgen, was daar iets na het openingsuur en er liep daar ook al aardig wat volk.
PS2 (twee keer 5 voor 20

)
- The Bouncer
- Haven: Call of the King
- Haunting Ground
- Onimusha 3
- Commando's 2: Men of Courage
- Timesplitters: Future Perfect
- Viewtiful Joe 2
- XIII
- Donald Duck: Quack Attack
- Grandia II (had ik al, maar anders had ik er geen tien, dus als iemand interesse heeft, zeg maar)
DS
Pokémon Conquest (20% korting)
PSP
Breath of Fire III (3 voor 20)
R-Type Tactics (3 voor 20)
En dan nog inFamous 2 (PS3, 20% korting) en The Godfather II (360, 3 voor 20), maar dan zitten we niet meer in retro

.
@ KillingRaptor; heb die Pac-mans ook zien staan op een kermis onlangs, maar heb mijn euro's gespendeerd aan Cars-knuffels voor mijn neefje

. Twee beestjes met één keer grijpen, waar game skills al niet goed voor zijn.