Archief - Under Siege

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Goldrusher

Legacy Member
gld_psn_undersiege.jpg


officiële site

release: 2 juni 2011 (PlayStation Store)
genre: real-time tactics
dev: Seed Studios

/!\ ondersteunt Move

>>> GameTrailers | Metacritic


RTT. Real Time Tactics.

The game focuses only on battles without gathering resources or base building. It includes a single player campaign as well as online and local multiplayer content. The ingame editor enables the players to create their own maps and share them with the world.

- 4 speler co-op en competitive, online én offline; met video- en voice chat
- maak ook je eigen levels en zelfs volledige campaign, die je vervolgens kan uploaden
- custom soundtracks, screenshot tool, replay recording & YouTube upload
- Move support

gld_scr_undersiege1.jpg


gld_scr_undersiege2.jpg


gld_scr_undersiege3.jpg

Psy

Legacy Member
mooie screens & units, alhoewel rts op console nooit m'n ding is geweest, das imo echt wel 1 van de genres die aan pc toebehoort.

nu bon, zie net dat het die motion controller zal ondersteunen, wel curieus hoe dat zal uitdraaien. :)

Goldrusher

Legacy Member
Men maakt dit spel met DS3-controllers, dus het zal wel vlot spelen zeker ?

general of war

Legacy Member
ben benieuwd en ik hoop dat het vlot gaat spelen met die nieuwe controller.

papfles

Legacy Member
Lijkt me nog een slimme zet om een rts eerder uit te proberen met een psn-titel dan met een volwaardige retailgame en je broek eraan te scheuren.

In elk geval: ziet er nog leuk uit. Ik ken al iemand in de redactie die dit sowieso gaat willen spelen :p

Ge0force

Legacy Member
papfles zei:
Lijkt me nog een slimme zet om een rts eerder uit te proberen met een psn-titel dan met een volwaardige retailgame en je broek eraan te scheuren.

In elk geval: ziet er nog leuk uit. Ik ken al iemand in de redactie die dit sowieso gaat willen spelen :p

*aanwezig* :p

Tah_b00nz0r

Legacy Member
haha hier ook ik begon al een glorie momentje te voelen :p

Goldrusher

Legacy Member
Eindelijk nog eens wat bewegende beelden van deze game.


Gameplay:

[youtube]YVi60_Q1_8g[/youtube]


Level / terrain editor:

[youtube]1WCvkjn84w4[/youtube]

MrKend54l

Legacy Member
RTS op de console.
Ziet er nogwel mooi uit, ben benieuwd hoe het speelt.

Ge0force

Legacy Member
Ik had hoge verwachten van deze game, maar nu ik die gameplay filmpjes zie moet ik als RTS-freak toch wel even slikken. Zo traag en zo'n omslachtige besturing, geen base-building, geen micro-management, geen flanking... :(

Ge0force

Legacy Member
Goldrusher zei:
Het is dan ook geen volbloed RTS, maar een "RTT".

Die beschrijving past inderdaad beter. Ik zal het spel sowieso proberen als het uitkomt, misschien valt het allemaal nog wel mee als het goed uitgewerkt is.
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan