Archief - Trophy Platinum Club

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

BuYcKi

Legacy Member
schredy zei:
...

Gran Turismo Sport


:cool:

:bow:

Reaper zei:
...

10.000 trophies! :woohoo::woohoo::woohoo:

En voor trophy 10.001 hebben de nen platinum! (tmoest eigenlijk mijn 10k trophy geweest zijn maar khad me misrekend :sad:)

...

Singstar (PS4)
Platinum

Ik kon de Sloeri toch niet alleen laten zeker met deze ultra rare!

:niceone:

Reaper

Legacy Member
1Lfa661f.png


Tiny Trax
Platinum

Nog eentje van gisteren, toffe game, zo'n RC racer waar ge niet in de auto zit maar ge overzicht hebt op de baan

sundaypunk

Legacy Member
Reaper zei:
En voor trophy 10.001 hebben de nen platinum! (tmoest eigenlijk mijn 10k trophy geweest zijn maar khad me misrekend :sad:)

1L1b432c.png


Singstar (PS4)
Platinum

Ik kon de Sloeri toch niet alleen laten zeker met deze ultra rare!

Ik kom zelfs nog niet in de buurt van de Singstar rating die je 20x moet behalen voor een bepaalde trophy... Om nog maar te zwijgen over die Nailed it trophy...

Reaper

Legacy Member
sundaypunk zei:
Ik kom zelfs nog niet in de buurt van de Singstar rating die je 20x moet behalen voor een bepaalde trophy... Om nog maar te zwijgen over die Nailed it trophy...

Daddy Cool als liedje, super easy, gewoon het deuntje neuriën

MuSSo

Legacy Member
Na lange tijd weer eentje gepakt.

1Ld9bf75.png


Sterk verrast dat deze game zo goed was. Dank u PS+

Alowen85

Legacy Member
1Le85b48.png


A way out: Platinum
toppertje, zijn geld meer dan waard.

1Lc10369.png


Life is strange: Platinum
Viel goed mee, vond prequel iets leuker, laatste episode nogal meh.

Jayvie

Legacy Member
StanTem zei:

Ik heb/had een appje (ps trophies) waar je je trophies en nog te behalen trophies kan zien. Je krijgt dan ook melding als je een nieuwe behaald hebt.
Maar heb de indruk dat hij niet update, was infamous aant spelen en krijg het niet geupdate.

MaximumOfBass

Legacy Member
Jayvie zei:
Ik heb/had een appje (ps trophies) waar je je trophies en nog te behalen trophies kan zien. Je krijgt dan ook melding als je een nieuwe behaald hebt.
Maar heb de indruk dat hij niet update, was infamous aant spelen en krijg het niet geupdate.

Ik kijk gewoon op PSNProfiles of Truetrophies, check de lijst van men PS zelden tenzij om up te daten. App heb ik daar niet van, maar die websites werken even goed op gsm/tablet/laptop.

MuSSo

Legacy Member
Alowen85 zei:
1Le85b48.png


A way out: Platinum
toppertje, zijn geld meer dan waard.

1Lc10369.png


Life is strange: Platinum
Viel goed mee, vond prequel iets leuker, laatste episode nogal meh.

a way out easy 1? hoeveel tijd nodig?
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan