Archief - Transferthread

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

hoe vaak bekijk je de transfertread


  • Totaal aantal stemmers
    43
  • Opiniepeiling gesloten.

SIO

Legacy Member
Wie kijkt hier eigenlijk naar de transfertread? Loop je hem helemaal af op zoek naar koopjes, vind je het alleen maar brol die erin komt, kijk je enkel als je op zoek bent naar een specifieke speler,...

sjoene

Legacy Member
ik zouk constant naar coaches met tsi=0 :), voor 10 000 zijn die van u, ge geeft ze een weekske training zodat tsi beke stijgt en verkoopt ze voor 100 000 omdat goeie coaches zijn:)

Boris Barowski

Legacy Member
ik kijk er eens naar voor de prijzen, al zijn de meeste onder of boven mijn prijsklasse
soms zet ik er zelfs eens iets in

B.

RatZ!

Legacy Member
ik vind de thread beetje lutteloos. Ik gebruik hem ook voor men spelers die te koop staan er in te vermelden eh, maar denk niet dat er al iemand op dit forum echt een speler daarom goedkoper heeft gevonden :), tegengeboden wordt er toch, als hij wat waard is.

NoReason

Legacy Member
telkens ik hier kom overloop ik meestal vlug alle threads met nieuwe posts in

Ether

Legacy Member
Boh ja, kbekijk em wel, maar veel spelers die voor mijn ploeg geschikt zijn staan er nie in vinnek :)

me ne redelijke spits bennek nu eenmaal nie veel e :p

Maar da eeft toch zen nut, kheb ier al paar spelers aan mede-hattrickers verkocht dus ja :)

Woops

Legacy Member
heels soms, alleen als ik een speler nodig heb.
anders kom ik daar niet.

Marginale

Legacy Member
Ik drop eigenlijk gewoon mijn spelers die te koop staan daarin :)

Alsek transfers wil doen zoekek wel op de transferlijst :D

Timmie

Legacy Member
Ik denk dat de bezoekers van de transferthread meer moeten gezocht worden in de lagere klassen.
Meestal zijn dat ook de aanbieders en de kopers. Hoger gerankschikte ploegen vinden daardoor natuurlijk niks in de transferthread.

Als ge die nu wel ooit zou bezoeken en eventueel uw spelers posten, dan zou het niveau van spelers daar mss omhoog gaan.. [> logica

rpg_gamer

Legacy Member
Ik bekijk de transfer thread elke dag. Als ik een speler wil bekijk ik eerst deze thread of niemand zo een speler te koop staat. Daarjuist nog een spelerke van margina gekocht.

Marginale

Legacy Member
oh en btw, kwil nu ni muggenziften maar ist ni "transferthread"? :p :unsure:

en bedankt rpg_gamer ^^

enj0i^

Legacy Member
kvinnet gewoon tof om te lezen wat anderen van dit forum te koop hebben :)

Re@V0r

Legacy Member
soms om er zelfs iets in te smijten :p
nooit om echt spelers te kopen, daar dient de transferlijst nu eenmaal voor :)

perre

Legacy Member
als ik iets verkoop kwak ik het er soms wel in, lezen om er interessante spelers uit te halen gebeurt minder :)

Pandarve

Legacy Member
Ik zet mijn spelers er soms in, maar kom niet kijken of er iets voor mij bij staat.
Eigenlijk vind ik het veel interessanter om te zien wat anderen aankopen dan wat ze verkopen.

Misschien dat we daar een topic over kunnen openen?

Yannick.vdb

Legacy Member
sjoene zei:
ik zouk constant naar coaches met tsi=0 :), voor 10 000 zijn die van u, ge geeft ze een weekske training zodat tsi beke stijgt en verkoopt ze voor 100 000 omdat goeie coaches zijn:)


waar moet je dan juist naar zien om te weten dat het een goeie coach wordt???
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan