Gentei
Legacy Member
TotallyZen zei:Is dat met bier en bbq?!
Bier zal er in overvloed zijn (tegen betaling) en fast food geen bbq.
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
TotallyZen zei:Is dat met bier en bbq?!
R1TM1X zei:In de goeie oude tijd verkochten ze die toch ook in België?

Aangezien ze nog bestaan moet het geouwehoer meevallenStanTem zei:Zoals hier gezegd nu ook nog, maar geef mij maar het Belgisch gerief, want met al dat geouwehoer...![]()
R1TM1X zei:Aangezien ze nog bestaan moet het geouwehoer meevallen![]()
Pfff hopelijk wel, game magazines zijn nochtans de enige magazines die ik maand na maand kan blijven lezen.StanTem zei:Zal ook niet zo heel lang meer duren. Het aantal abonnees gaat iedere keer achteruit. Da's ook de reden waarom ze bij jaarabonnementen met gratis games naar uwe kop smijten.
R1TM1X zei:Pfff hopelijk wel, game magazines zijn nochtans de enige magazines die ik maand na maand kan blijven lezen.
Korte nieuwsfeitennlees ik wel op het internet maar lange re en previews niet.


StanTem zei:Waar is de tijd dat ik voor het 9lives magazine schreef![]()
Jonas89 zei:is de reden waarom het gedaan is....
(grapje hé)


Begrijpelijk...StanTem zei:Da's goed mogelijk![]()
Heb er eens met mijne kop ingestaan en sindsdien ging het bergaf![]()
Hebben we zicht op de forumcijfers sinds die foto's van uw bbq online gingen?StanTem zei:Da's goed mogelijk![]()
Heb er eens met mijne kop ingestaan en sindsdien ging het bergaf![]()
TotallyZen zei:Begrijpelijk...
LazloCootmans zei:Hebben we zicht op de forumcijfers sinds die foto's van uw bbq online gingen?

Ik herinner mij dat je vorig jaar een foto van jezelf (met sonyhoedje) hier als avatar had. 't is toen ook redelijk bergaf gegaan met 9lives he...StanTem zei:Da's goed mogelijk![]()
Heb er eens met mijne kop ingestaan en sindsdien ging het bergaf![]()
Haha, nice1 makker!Teknohol1c zei:Ik herinner mij dat je vorig jaar een foto van jezelf (met sonyhoedje) hier als avatar had. 't is toen ook redelijk bergaf gegaan met 9lives he...
Teknohol1c zei:Ik herinner mij dat je vorig jaar een foto van jezelf (met sonyhoedje) hier als avatar had. 't is toen ook redelijk bergaf gegaan met 9lives he...
Teknohol1c zei:Ik herinner mij dat je vorig jaar een foto van jezelf (met sonyhoedje) hier als avatar had. 't is toen ook redelijk bergaf gegaan met 9lives he...
Effe fappenJonas89 zei: