Archief - thread voor allerlei nieuws en discussie

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Jonas89

Legacy Member
StanTem zei:
Hier was Office zogezegd niet geactiveerd en met de beste wil van de wereld kreeg ik die niet meer geactiveerd. Liep vast als ik wou activeren.
Met de clean install is nu alles in orde.
Ik kom wel van W7.



Vind ik een leuke game.
Al getest op gamescom en eergisteren ontvangen om te reviewen.

de in-app aankopen zijn enkel tips zeker ? dus niet noodzakelijk om te spelen ?

StanTem

Legacy Member
Jonas89 zei:
de in-app aankopen zijn enkel tips zeker ? dus niet noodzakelijk om te spelen ?

Je kan de volledige game uitspelen zonder die in-app aankopen.
Maar goed ook, want die app kost al 5 euro eh, redelijk veel voor wat mobiele brol.

koolcast

Legacy Member
Michael.Cox zei:
Windows 10 is nochtans zalig, en sneller. Ik heb wel een tweede clean install gedaan, pas toen marcheerde alles zoals het hoort.

W7 >> W8/W10

Op onze laptop met aanraak scherm staat W8. Wat een omslachtig gedoe met dat startscherm (met die tegels) en bureaublad... Ze hadden het gewoon moeten laten zoals in W7, ofwel enkel dat start blad met die apps. Beide kunnen gebruiken leidt enkel maar tot verwarring en feit is dat velen W8 zo instellen dat het in feite W7 is :p
Haat het om met de W8 laptop te werken thuis, gebruik 100x liever de W7 PC.

Jonas89 zei:
Once You Go Mac, You'll Never Go Back ;)

Kon ik vroeger nooit geloven met iOS, maar nu mijn 5s stilaan 2 jaar wordt moet ik toegeven dat het klopt :)
Kriebelt hier ook wel om een macbook te kopen ipv de W8/W10 laptops.

Jonas89

Legacy Member
StanTem zei:
Je kan de volledige game uitspelen zonder die in-app aankopen.
Maar goed ook, want die app kost al 5 euro eh, redelijk veel voor wat mobiele brol.

bwa, mobiele brol zou ik niet zeggen. Ik moet toegeven dat ik 'veel' iOS games speel op mijn iPad. Natuurlijk gaat de voorkeur naar Apps waar géén in-app purchases zijn :)

Gentei

Legacy Member
StanTem zei:
Ik werk vanaf 1 september in het weekend! :applause:
Vandaag de laatste dag en dan pas vanaf 5 september geld met hopen verdienen om maar 2 dagen in de week te gaan werken :woohoo:

Ik wist niet dat jij ook in ploegen werkt.
Gade dan zaterdag en zondag 12h per dag werken en dan heel de week vrij?

Ik zit ook in ploegen, bij mij is het meer hardcore ik werk soms 6 lates, 6 vroeges of 6 nachten (vorige maand 23 dagen gewerkt)
Eigenlijk vind ik de nachten het beste.
Met de vroege moet je al rond 20-21h in uw bed kruipen.
Met de late is heel u dag naar de kloten...

Brent-4

Legacy Member
:unsure: zei:
zoveel schepte ik niet echt eigenlijk

2h lang gewoon 7€ meer betaald

110€ per dag uiteindelijk
Ghoja als jobstudent is dat toch al de moeite? Ik verdien nu iets van 115/dag met premies incl (nachtuurke en koeling). Schoon bedrag toch in een week? En ik start dan nog maar om 5u :) Die van 3u30 hebben nog wa meer.

:unsure:

Legacy Member
Brent-4 zei:
Ghoja als jobstudent is dat toch al de moeite? Ik verdien nu iets van 115/dag met premies incl (nachtuurke en koeling). Schoon bedrag toch in een week? En ik start dan nog maar om 5u :) Die van 3u30 hebben nog wa meer.

ja ne vriend van mij heeft een maand gewerkt en iets van een 2800 verdiend netto :crazy:
(wel via familie natuurlijk)

Brent-4

Legacy Member
:unsure: zei:
ja ne vriend van mij heeft een maand gewerkt en iets van een 2800 verdiend netto :crazy:
(wel via familie natuurlijk)

Bij mij wordt het iets van +- 2400 netto/maand. Tzal een schoon bedrag worden op het einde van de rit :)

StanTem

Legacy Member
Gentei zei:
Ik wist niet dat jij ook in ploegen werkt.
Gade dan zaterdag en zondag 12h per dag werken en dan heel de week vrij?

Normaal werk ik in 2 ploegen. De ene week 5 dagen van 4.45 tot 13.00 en de andere week van 13.00 tot 21.00.

Vanaf 1 september tot en met eind december werk ik 2 keer 12 uur in het weekend. Ideaal voor de kindjes (de vrouw werkt 's nachts) en het verdient beter ook :p
En ja, ik ben dan maandag tot en met vrijdag vrij.

Brent-4

Legacy Member
Borderlands krijgt ook een film :niceone:

Lionsgate Developing Movie from ‘Borderlands’ Videogame | Variety

Lionsgate is developing a tentpole movie based on the videogame “Borderlands,” with producers Avi and Ari Arad.

“Part of our strategy in entering the game space under Peter Levin has been to source new brands with built-in audiences that will translate into great films and television shows,” said Lionsgate Motion Picture Group Co-Chairs Rob Friedman and Patrick Wachsberger. “The ‘Borderlands’ games don’t pull any punches, and we’ll make the movie with the same in-your-face attitude that has made the series a blockbuster mega-franchise.”

“Lionsgate has emerged as a major creative force in the global marketplace with an incredible portfolio of brands; our partners at Gearbox have pioneered and cultivated an iconic property; and Avi and Ari Arad are two of the most successful producers of action franchises,” Take-Two Interactive Chairman and CEO Strauss Zelnick said. “This alliance is ideally positioned to create a bold, provocative, no-holds-barred motion picture phenomenon that will delight ‘Borderlands” current legions of fans and captivate moviegoers around the world.”

Xhizor

Legacy Member
Brent-4 zei:
Bij mij wordt het iets van +- 2400 netto/maand. Tzal een schoon bedrag worden op het einde van de rit :)

Wat voor werk moet ge dan doen ? Heb iets van 1950 euro netto te maand, maar tis zeker geen zwaar werk dak heb. Men zus doet 5 ploegen en heeft zo'n 1600 euro per maand en dat is veel zwaarder werk.

Als jobstudent heb ik nog 2 baantjes aangenomen had toen iets van 3500 euro in een maand. Maar zou zoiets toch niet opnieuw gaan doen, beetje onderschat :p

BuYcKi

Legacy Member
Die 2400€ is jobstudent loon denk ik? Hier ook nog gehad, leuk werken dan..
:)

MrKend54l

Legacy Member
Brent-4 zei:
Bij mij wordt het iets van +- 2400 netto/maand. Tzal een schoon bedrag worden op het einde van de rit :)
Wacht maar tot je vast werk hebt en sociale lasten etc. moet betalen. Je zal nog terug verlangen naar deze tijden
emoji14.png

StanTem

Legacy Member
MrKend54l zei:
Wacht maar tot je vast werk hebt en sociale lasten etc. moet betalen. Je zal nog terug verlangen naar deze tijden
emoji14.png

Feit.

Veel kindjes maken die je ten laste hebt hé :p

Brent-4

Legacy Member
MrKend54l zei:
Wacht maar tot je vast werk hebt en sociale lasten etc. moet betalen. Je zal nog terug verlangen naar deze tijden
emoji14.png
Het is nu de moment om ervan te profiteren hé, zeker als je geen herexamens hebt.
Xhizor zei:
Wat voor werk moet ge dan doen ? Heb iets van 1950 euro netto te maand, maar tis zeker geen zwaar werk dak heb. Men zus doet 5 ploegen en heeft zo'n 1600 euro per maand en dat is veel zwaarder werk.

Als jobstudent heb ik nog 2 baantjes aangenomen had toen iets van 3500 euro in een maand. Maar zou zoiets toch niet opnieuw gaan doen, beetje onderschat
emoji14.png
Ik werk als verzamelaar in het distributiecentrum van Aldi voor zo'n 80 filialen in Vlaanderen. Heet 'picking' als ik mij niet vergis. Alles dus op paletten plaatsen voor de winkels. Zit in de koeling waar het zo'n 3 graden is... Das wel minder
emoji14.png

BuYcKi zei:
Die 2400€ is jobstudent loon denk ik? Hier ook nog gehad, leuk werken dan..
:)
Jep, vakantiejob voor 7 weken deze zomer. Nog 2 te gaan nu :)

MaximumOfBass

Legacy Member
Brent-4 zei:
Ik werk als verzamelaar in het distributiecentrum van Aldi voor zo'n 80 filialen in Vlaanderen. Heet 'picking' als ik mij niet vergis. Alles dus op paletten plaatsen voor de winkels. Zit in de koeling waar het zo'n 3 graden is... Das wel minder
emoji14.png

Aldi distributiecentrum in het industrieterrein Zolder-Lummen? :unsure:

Jersy

Legacy Member
holy shit bijna mijn ps4 gebricked
stond in sleep mode, maar er was nog een game actief waarvan de bluray inzat
had al onmiddellijk op eject geklikt om mgs in te steken

ps4 was not amused
3 keer storage check moeten doen :/
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan