Archief - thread voor allerlei nieuws en discussie

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Jonas89

Legacy Member
Best van al is een clean install, ik doe dat met mijn macbook ook altijd

CoxM

Legacy Member
Jonas89 zei:
Best van al is een clean install, ik doe dat met mijn macbook ook altijd

Uhu. Probleem is dat je W10 moet 'upgraden', zodat je key geüpgraded wordt om W10 te activeren. Vanaf dan kan je een propere installatie doen.

Kiiilerke

Legacy Member
Met pijn in het hart moet ik melden dat mijn schoon leven vanaf morgen gedaan is en ik dus terug moet gaan werken zoals de plebs ... :(

voordeel dat het toch bijna weekend is :unsure:

TotallyZen

Legacy Member
Kiiilerke zei:
Met pijn in het hart moet ik melden dat mijn schoon leven vanaf morgen gedaan is en ik dus terug moet gaan werken zoals de plebs ... :(
Werd dat tijd zeg...
:unsure:

Gentei

Legacy Member
Kiiilerke zei:
Met pijn in het hart moet ik melden dat mijn schoon leven vanaf morgen gedaan is en ik dus terug moet gaan werken zoals de plebs ... :(

voordeel dat het toch bijna weekend is :unsure:

TotallyZen zei:
Werd dat tijd zeg...
:unsure:

Binnen een maand zit ie toch weer thuis hoor ::unsure:
Deze keer zal het iets ander zijn dat hij opblaast :lol:

Xhizor

Legacy Member
Kiiilerke zei:
Met pijn in het hart moet ik melden dat mijn schoon leven vanaf morgen gedaan is en ik dus terug moet gaan werken zoals de plebs ... :(

voordeel dat het toch bijna weekend is :unsure:

hahahah hier nog steeds parttime wi, soms zelf nog minder dan 4 uur werken. En dan nog een dag thuis in de week :D

Lol voel de bitse reactie's al komen

:unsure:

Legacy Member
Lone survivor (was onlangs op PS+) eens geprobeerd

wat een baggergame is me dat, na 20min afgezet

StanTem

Legacy Member
Ik werk vanaf 1 september in het weekend! :applause:
Vandaag de laatste dag en dan pas vanaf 5 september geld met hopen verdienen om maar 2 dagen in de week te gaan werken :woohoo:

Kiiilerke

Legacy Member
StanTem zei:
Ik werk vanaf 1 september in het weekend! :applause:
Vandaag de laatste dag en dan pas vanaf 5 september geld met hopen verdienen om maar 2 dagen in de week te gaan werken :woohoo:

ik vaste late ploeg -.- nooit meer Cl voetbal kunnen zien

Jonas89

Legacy Member
StanTem zei:
Liever dat dan altijd de vroege ze :p
Ik doe altijd de nacht in het weekend.

Ik zou toch liever de vroege doen, dan heb je de namiddag en avond nog.

Als je de namiddag hebt sta je wel mooi uur op, maar moet je constant uw klok in het oog houden.

Brent-4

Legacy Member
Michael.Cox zei:
Windows 10 is nochtans zalig, en sneller. Ik heb wel een tweede clean install gedaan, pas toen marcheerde alles zoals het hoort.

Ondertussen is de clean install ook achter de rug en zijn de drivers van een update voorzien. Blijkbaar moet ik de batterijmodus van mijn pc op 'hoge prestaties' plaatsen om minder problemen te ondervinden met de Wifi. Is blijkbaar een gekend probleem bij de Intel Centrino-N 2230.

Drivers zijn nu wel nog voor Windows 8.1, voor 10 zijn er nog geen vrijgegeven. Hopelijk duurt het niet meer te lang :)
Alles werkt precies wel vlotter dan vooraf (ook nog enkele extra updates moeten doen).

StanTem

Legacy Member
Jonas89 zei:
Ik zou toch liever de vroege doen, dan heb je de namiddag en avond nog.

Als je de namiddag hebt sta je wel mooi uur op, maar moet je constant uw klok in het oog houden.

Tot ge dat weken aan een stuk doet. Dan hebt ge niet veel meer aan uwe namiddag hoor...
Allez, ik toch niet.

pamperke

Legacy Member
Jonas89 zei:
Ik zou toch liever de vroege doen, dan heb je de namiddag en avond nog.

Als je de namiddag hebt sta je wel mooi uur op, maar moet je constant uw klok in het oog houden.

Na 4 vroeges is mijne namiddag toch ook om zeep hoor :unsure:

Brent-4

Legacy Member
pamperke zei:
Na 4 vroeges is mijne namiddag toch ook om zeep hoor :unsure:

Wat is 'de vroege' voor jullie? Ik doe nu 7 weken vakantiejob en start om 5u. Iedere dag dus om 4u uit men nest.
De donderdag begin je dat inderdaad al te voelen :p Of beginnen jullie nog vroeger?

DontKnow_id

Legacy Member
pamperke zei:
Na 4 vroeges is mijne namiddag toch ook om zeep hoor :unsure:
Ik werk in 2 ploegen systeem. En heb persoonlijk toch ook veel liever de vroege dan de late. Maar tegen het einde van de week voel ik het toch goed hoor. En als je dan nog eens moet verwisselen van ploeg in de week. Gisteren de late gedaan en vandaag terug de vroege en morgen werken tot 12 uur ☺

StanTem

Legacy Member
Brent-4 zei:
Wat is 'de vroege' voor jullie? Ik doe nu 7 weken vakantiejob en start om 5u. Iedere dag dus om 4u uit men nest.
De donderdag begin je dat inderdaad al te voelen :p Of beginnen jullie nog vroeger?

Ik begin normaal kwart voor, maar sta ook om 4 uur op.

Brent-4

Legacy Member
StanTem zei:
Ik begin normaal kwart voor, maar sta ook om 4 uur op.

Opstaan is hier eigenlijk om 4u10 om precies te zijn :p
En diegene die goed zot zijn bij ons kunnen ook om 3u30 beginnen :crazy: Niks voor mij zi
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan