Archief - thread voor allerlei nieuws en discussie

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Brent-4

Legacy Member
Jonas89 zei:
Ik twijfel eigenlijk... Bij de OSX en iOS public beta's ook niet aangemeld.
Je kan altijd terugkeren naar v2.57 dus ik zie geen reden om het niet te doen eigenlijk :)

koolcast

Legacy Member
TotallyZen zei:
Pffff, ik weet het niet hoor.
Een bèta van een besturingssysteem testen is volgens mij even riskant als het vrijwillig uittesten een 9lives update...

:lol:

Jonas89

Legacy Member
TotallyZen zei:
Pffff, ik weet het niet hoor.
Een bèta van een besturingssysteem testen is volgens mij even riskant als het vrijwillig uittesten een 9lives update...

Als je iets nieuw/update lanceert, moet het eigenlijk al uitgetest zijn.

Bij een beta weet je dat er fouten kunnen inzitten.

Xhizor

Legacy Member
Jonas89 zei:
Als je iets nieuw/update lanceert, moet het eigenlijk al uitgetest zijn.

Bij een beta weet je dat er fouten kunnen inzitten.

In de it sector is dat een fabeltje, zo'n zaken vragen soms gewoon effe geduld tot alles in orde is. Programmeer zelf maar eens een simpel programmatje, ge zou verbaast zijn hoeveel fouten er daar al gaan inzitten :p

Jonas89

Legacy Member
Xhizor zei:
In de it sector is dat een fabeltje, zo'n zaken vragen soms gewoon effe geduld tot alles in orde is. Programmeer zelf maar eens een simpel programmatje, ge zou verbaast zijn hoeveel fouten er daar al gaan inzitten :p

Idd, kan zijn.

Maar blijf geen voorstander van van (public) betas, deze laat ik aan mij voorbijgaan.

Kennaah

Legacy Member
Xhizor zei:
In de it sector is dat een fabeltje, zo'n zaken vragen soms gewoon effe geduld tot alles in orde is. Programmeer zelf maar eens een simpel programmatje, ge zou verbaast zijn hoeveel fouten er daar al gaan inzitten :p

Idd
Of de basis werkt, ge schrijft iets extra en zelfs de basis werkt niet meer.

Flip table over.

sele

Legacy Member
ikbenben zei:
Er is gewoon geen beter Playstation forum !!
En de community hier is gewoon top !!
Das een feit,maar er zijn wel forums met geslaagde updates
emoji14.png


Btw begin je terug met destiny?

MaximumOfBass

Legacy Member
Vandaag The Lego Movie Game verkocht, dacht het rap eens in te steken om te zien wat het was nadat ik deze avond bezig was met een ander spel. Doeme dat is verslavend en fijn :D :p Nu toch maar beddeke in voor te leren morgen :sad:

ikbenben

Legacy Member
sele zei:
Das een feit,maar er zijn wel forums met geslaagde updates
emoji14.png


Btw begin je terug met destiny?

Wat zijt ge met geslaagde updates als het een saai en onoverzichtelijk forum is :p

Ik heb Destiny zo een heel beetje opgegeven zo, Gertje.

Kennaah

Legacy Member
MaximumOfBass zei:
Vandaag The Lego Movie Game verkocht, dacht het rap eens in te steken om te zien wat het was nadat ik deze avond bezig was met een ander spel. Doeme dat is verslavend en fijn :D :p Nu toch maar beddeke in voor te leren morgen :sad:

This magic.
Verkocht en toch nog kunnen spelen :o

BuYcKi

Legacy Member
De mobiele skin is wel nice, wel nog iets teveel informatie om mobiel te zijn. Maar of ik deze nu doorgeef of niet, er gebeurd toch niets met suggesties..

StanTem

Legacy Member
BuYcKi zei:
De mobiele skin is wel nice, wel nog iets teveel informatie om mobiel te zijn. Maar of ik deze nu doorgeef of niet, er gebeurd toch niets met suggesties..

Als ge het medt in het correcte topic, wordt het alleszins doorgegeven.
Het feit dat er kort na de vorige update een nieuwe update is, bewijst toch dat ze ermee bezig zijn.

Jonas89

Legacy Member
Voor mij persoonlijk is de witte stukken beter dan den zwarte skin (overzichterlijker)

StanTem

Legacy Member
Jonas89 zei:
Voor mij persoonlijk is de witte stukken beter dan den zwarte skin (overzichterlijker)

Da's nu voor mij de eerste keer dat ik de light skin boven de dark skin verkies.
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan