Jonas89
Legacy Member
Upcoming PS4 system software update - We want you to test the beta - PlayStation.Blog.Europe
Voor mensen die interesse hebben...
Voor mensen die interesse hebben...
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Jonas89 zei:Upcoming PS4 system software update - We want you to test the beta - PlayStation.Blog.Europe
Voor mensen die interesse hebben...

Brent-4 zei:Ging het ook net posten. Meteen aangemeld hier![]()
Je kan altijd terugkeren naar v2.57 dus ik zie geen reden om het niet te doen eigenlijkJonas89 zei:Ik twijfel eigenlijk... Bij de OSX en iOS public beta's ook niet aangemeld.

TotallyZen zei:Hahaha, wanneer gaat een update hier eens goed?! Lmao

Pffff, ik weet het niet hoor.Jonas89 zei:Upcoming PS4 system software update - We want you to test the beta - PlayStation.Blog.Europe
Voor mensen die interesse hebben...
TotallyZen zei:Pffff, ik weet het niet hoor.
Een bèta van een besturingssysteem testen is volgens mij even riskant als het vrijwillig uittesten een 9lives update...

TotallyZen zei:Pffff, ik weet het niet hoor.
Een bèta van een besturingssysteem testen is volgens mij even riskant als het vrijwillig uittesten een 9lives update...
Jonas89 zei:Als je iets nieuw/update lanceert, moet het eigenlijk al uitgetest zijn.
Bij een beta weet je dat er fouten kunnen inzitten.

Xhizor zei:In de it sector is dat een fabeltje, zo'n zaken vragen soms gewoon effe geduld tot alles in orde is. Programmeer zelf maar eens een simpel programmatje, ge zou verbaast zijn hoeveel fouten er daar al gaan inzitten![]()
Xhizor zei:In de it sector is dat een fabeltje, zo'n zaken vragen soms gewoon effe geduld tot alles in orde is. Programmeer zelf maar eens een simpel programmatje, ge zou verbaast zijn hoeveel fouten er daar al gaan inzitten![]()
StanTem zei:De grootste klagers zijn wel de vaste klanten hier![]()
Das een feit,maar er zijn wel forums met geslaagde updatesikbenben zei:Er is gewoon geen beter Playstation forum !!
En de community hier is gewoon top !!
sele zei:Das een feit,maar er zijn wel forums met geslaagde updates![]()
Btw begin je terug met destiny?

MaximumOfBass zei:Vandaag The Lego Movie Game verkocht, dacht het rap eens in te steken om te zien wat het was nadat ik deze avond bezig was met een ander spel. Doeme dat is verslavend en fijn![]()
Nu toch maar beddeke in voor te leren morgen
ad:

BuYcKi zei:De mobiele skin is wel nice, wel nog iets teveel informatie om mobiel te zijn. Maar of ik deze nu doorgeef of niet, er gebeurd toch niets met suggesties..
Jonas89 zei:Voor mij persoonlijk is de witte stukken beter dan den zwarte skin (overzichterlijker)