MrKend54l
Legacy Member
Jersy zei:staat op de store voor 49 euro, dus de prijs is al goed![]()
Die prijs voorspelt al weinig goeds

Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Jersy zei:staat op de store voor 49 euro, dus de prijs is al goed![]()

Dat gaat een DLC-fest worden, let op mijn woorden...MrKend54l zei:Die prijs voorspelt al weinig goeds![]()
TotallyZen zei:Dat gaat een DLC-fest worden, let op mijn woorden...
Arne zei:Ongelofelijk eigenlijk dat ze voor digitale games die je pre-ordert of koopt op datum van release zo veel durven vragen. Bijvoorbeeld Fifa 16 staat aan 69,99 euro, terwijl dat op de US store 59,99 dollar is.
Ik snap echt de strategie erachter niet. Je bespaart op fabricagekosten, logistiek en de eindgebruiker kan het dan nog eens niet doorverkopen ook. Dat ze daar niet meer op inspelen en de digitale editie 10 euro goedkoper zetten dan het fysieke spel snap ik toch echt niet.
Arne zei:Ongelofelijk eigenlijk dat ze voor digitale games die je pre-ordert of koopt op datum van release zo veel durven vragen. Bijvoorbeeld Fifa 16 staat aan 69,99 euro, terwijl dat op de US store 59,99 dollar is.
Ik snap echt de strategie erachter niet. Je bespaart op fabricagekosten, logistiek en de eindgebruiker kan het dan nog eens niet doorverkopen ook. Dat ze daar niet meer op inspelen en de digitale editie 10 euro goedkoper zetten dan het fysieke spel snap ik toch echt niet.


TotallyZen zei:Net op NetFlix naar: 'Indie Games: The Movie' gekeken. Aanrader!!!
De documentaire volgt de makers van 'Braid', 'Super Meatboy' en 'Fez'.
Respect voor die mannen...
Kiiilerke zei:Kwas eens door mijn ps3 gams en het gaan en dat is toch zo jammer dat er geen bad company meer gemaakt iswaren de plezantste bf games voor mij
maar tmoet precies altijd super serius end of the world shit zijn voor die fps tegenwoording
. Maar eigenlijk ja kzou graag (later) nog eens een degelijke Bad Company willen!Heb de game gespeeld op de pc toen zat in een clan. Isla inocentes was een zalige map vond ik. Mss nog eens opstarten. Als deze nog steeds speelbaar is dan wel.Xtralecherus zei:Bad Company 2 vond ik zalig, denk dat ik daar alleen al 800u heb ingestoken in de MP was quasi bijna de enige game dat ik toen speelde. BF3 iets minder als de helft denk ik kwam door mijn PS3 aankoop geloof ik. En BF4 heb ik eigenlijk nog waar weinig gespeeld terwijl dak de game d1 gekocht heb en cheap premium key had gekocht. Ahja. Maar eigenlijk ja kzou graag (later) nog eens een degelijke Bad Company willen!![]()
Jersy zei:25 mil consoles in +- anderhalf jaar
not bad, not bad at all
en dat zonder echte exclusieve system sellers

Furon zei:Een exclusive met een 92 metacritic is geen system seller?![]()