Archief - thread voor allerlei nieuws en discussie

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

TotallyZen

Legacy Member
MrKend54l zei:
Die prijs voorspelt al weinig goeds
emoji14.png
Dat gaat een DLC-fest worden, let op mijn woorden...

Anoniem06

Legacy Member
Ongelofelijk eigenlijk dat ze voor digitale games die je pre-ordert of koopt op datum van release zo veel durven vragen. Bijvoorbeeld Fifa 16 staat aan 69,99 euro, terwijl dat op de US store 59,99 dollar is.

Ik snap echt de strategie erachter niet. Je bespaart op fabricagekosten, logistiek en de eindgebruiker kan het dan nog eens niet doorverkopen ook. Dat ze daar niet meer op inspelen en de digitale editie 10 euro goedkoper zetten dan het fysieke spel snap ik toch echt niet.

Kennaah

Legacy Member
Arne zei:
Ongelofelijk eigenlijk dat ze voor digitale games die je pre-ordert of koopt op datum van release zo veel durven vragen. Bijvoorbeeld Fifa 16 staat aan 69,99 euro, terwijl dat op de US store 59,99 dollar is.

Ik snap echt de strategie erachter niet. Je bespaart op fabricagekosten, logistiek en de eindgebruiker kan het dan nog eens niet doorverkopen ook. Dat ze daar niet meer op inspelen en de digitale editie 10 euro goedkoper zetten dan het fysieke spel snap ik toch echt niet.

Druk van de gewone winkels.

Eikel Father

Legacy Member
Arne zei:
Ongelofelijk eigenlijk dat ze voor digitale games die je pre-ordert of koopt op datum van release zo veel durven vragen. Bijvoorbeeld Fifa 16 staat aan 69,99 euro, terwijl dat op de US store 59,99 dollar is.

Ik snap echt de strategie erachter niet. Je bespaart op fabricagekosten, logistiek en de eindgebruiker kan het dan nog eens niet doorverkopen ook. Dat ze daar niet meer op inspelen en de digitale editie 10 euro goedkoper zetten dan het fysieke spel snap ik toch echt niet.

Die vraag stel ik me al lang. Het zelfde met oudere games, die blijven gewoon duur. Terwijl ze in de winkel voor soms nog geen €25 kunt kopen zijn ze in de store gewoon nog steeds €50.

Xhizor

Legacy Member
Af en toe zijn ze wel eens goedkoper dan in de winkel, bij speciale acties dan bv alien isolatien stond eens aan 20 euro voor de ps4. Maar de echt succesvolle games kwa sales zijn altijd pokke duur. Nu ja als ge mensen hebt die al 1500 euro uitgeven op een jaar tijd aan games, dan moet je ook niet verbaast zijn dat die prijzen zo hoog zijn in een digitale store. Want denk dat er velen van die mannen gewoon te leeg zijn om naar een winkel te gaan :p

Sony krijgt toch ook al een deel van de omzet van al hun verkochte games in fysieke winkel, dus voelen ze die druk niet om mega veel te verkopen in hun store. Denk zelf dat hun servers dat niet eens zou aankunnen :eek:

TotallyZen

Legacy Member
Net op NetFlix naar: 'Indie Games: The Movie' gekeken. Aanrader!!!
De documentaire volgt de makers van 'Braid', 'Super Meatboy' en 'Fez'.
Respect voor die mannen...

pamperke

Legacy Member
TotallyZen zei:
Net op NetFlix naar: 'Indie Games: The Movie' gekeken. Aanrader!!!
De documentaire volgt de makers van 'Braid', 'Super Meatboy' en 'Fez'.
Respect voor die mannen...

Leuke tip! Daar ga ik ook eens naar kijken.

Kiiilerke

Legacy Member
Kwas eens door mijn ps3 gams en het gaan en dat is toch zo jammer dat er geen bad company meer gemaakt is :( waren de plezantste bf games voor mij

maar tmoet precies altijd super serius end of the world shit zijn voor die fps tegenwoording

Jonas89

Legacy Member
August
Until Dawn – August 25 - twijfelgeval (reviews afwachten)

September
Mad Max – September 1 - later aankopen
Metal Gear Solid V – September 1 - pre-order
Tearaway Unfolded – September 8 - later aankopen
FIFA 16 – September 22 - pre-order

October
Uncharted: The Nathan Drake Collection – October 9 - normaal niet
Rainbow Six Siege – October 13 - twijfelgeval (reviews afwachten)
Assassin's Creed Syndicate – October 23 - pre-order

November
Need for Speed – November 3 - later aankopen
Fallout 4 – November 10 - pre-order
Star Wars Battlefront – November 17 - pre-order

December
Just Cause 3 – December 1 normaal wel, kan ook later zijn/reviews afwachten
Hitman – December 8 normaal wel, kan ook later zijn/reviews afwachten
-----
No Man's Sky – TBA 2015 - day one
The Walking Dead: Michonne (3 epi) - TBA 2015 - day one

Xtralecherus

Legacy Member
Kiiilerke zei:
Kwas eens door mijn ps3 gams en het gaan en dat is toch zo jammer dat er geen bad company meer gemaakt is :( waren de plezantste bf games voor mij

maar tmoet precies altijd super serius end of the world shit zijn voor die fps tegenwoording

Bad Company 2 vond ik zalig, denk dat ik daar alleen al 800u heb ingestoken in de MP was quasi bijna de enige game dat ik toen speelde. BF3 iets minder als de helft denk ik kwam door mijn PS3 aankoop geloof ik. En BF4 heb ik eigenlijk nog waar weinig gespeeld terwijl dak de game d1 gekocht heb en cheap premium key had gekocht. Ahja :p. Maar eigenlijk ja kzou graag (later) nog eens een degelijke Bad Company willen!

DontKnow_id

Legacy Member
Xtralecherus zei:
Bad Company 2 vond ik zalig, denk dat ik daar alleen al 800u heb ingestoken in de MP was quasi bijna de enige game dat ik toen speelde. BF3 iets minder als de helft denk ik kwam door mijn PS3 aankoop geloof ik. En BF4 heb ik eigenlijk nog waar weinig gespeeld terwijl dak de game d1 gekocht heb en cheap premium key had gekocht. Ahja
emoji14.png
. Maar eigenlijk ja kzou graag (later) nog eens een degelijke Bad Company willen!
Heb de game gespeeld op de pc toen zat in een clan. Isla inocentes was een zalige map vond ik. Mss nog eens opstarten. Als deze nog steeds speelbaar is dan wel.

Gentei

Legacy Member
August
/

September
Metal Gear Solid V – September 1 >> game + ps4 MGS edition

Destiny: The Taken King – September 15 >>
Nog niet zeker

October
Rainbow Six Siege – October 13 >> wachten op review

November
Need For Speed November 3 >>instabuy day one. (Limited of CE edition als er ene komt)

December
Hitman – December 8 >> wachten op review

Jersy

Legacy Member
25 mil consoles in +- anderhalf jaar
not bad, not bad at all :)

en dat zonder echte exclusieve system sellers

Furon

Legacy Member
Jersy zei:
25 mil consoles in +- anderhalf jaar
not bad, not bad at all :)

en dat zonder echte exclusieve system sellers

Een exclusive met een 92 metacritic is geen system seller? :unsure:

RiCOManiaC

Legacy Member
Bloodborne is idd wel een system seller. En als zelfs ik em heb haha :p

Jersy

Legacy Member
Furon zei:
Een exclusive met een 92 metacritic is geen system seller? :unsure:

was aan het twijfelen of ik bloodborne ging vermelden, is voor mij een twijfelgeval eerlijk gezegd
ik denk dat bloodborne nog altijd iets te niche achtig is, om echt een console voor te willen kopen..
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan