Archief - thread voor allerlei nieuws en discussie

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

MaximumOfBass

Legacy Member
Als mijn ouders dat doen, dan sla ik gewoon de tv en hun laptops kapot thuis. Er zijn andere manieren om u kind achter hun console uit te halen dan alles kapot slaan.

Xhizor

Legacy Member
MaximumOfBass zei:
Als mijn ouders dat doen, dan sla ik gewoon de tv en hun laptops kapot thuis. Er zijn andere manieren om u kind achter hun console uit te halen dan alles kapot slaan.

Dan zou de situatie pas echt uit de hand lopen, en kunnen er zelfs slachtoffers vallen. In ieder geval ga je nog meer kosten hebben. Ver het domste wat je kan doen. ge mag eigenlijk nooit reageren als je kwaad bent. Altijd wachten tot dat ge rustig zijt en er eerst eens deftig over nadenken. Maar dat is iets wat zeer moeilijk is :p

Sommige ouders zijn regel rechte sadisten, als ge vind dat die gast teveel speelt zijn er inderdaad andere oplossingen. Binnenvallen in iemands zen privé ruimte met een hamer en zen spullen kapot slaan is zeker geen oplossing.

Maar goed vraag me wel af waarom dit toevallig gefilmd is. Is al langer bekend dat veel youtubers filmpjes in scene zetten om kijkers te lokken. Zelfs zeer bekende youtubers hebben eigenlijk allemaal op die manier begonnen, oftewel door een bepaald typetje te spelen.

MaximumOfBass

Legacy Member
Xhizor zei:
Dan zou de situatie pas echt uit de hand lopen, en kunnen er zelfs slachtoffers vallen. In ieder geval ga je nog meer kosten hebben. Ver het domste wat je kan doen. ge mag eigenlijk nooit reageren als je kwaad bent. Altijd wachten tot dat ge rustig zijt en er eerst eens deftig over nadenken. Maar dat is iets wat zeer moeilijk is :p

Sommige ouders zijn regel rechte sadisten, als ge vind dat die gast teveel speelt zijn er inderdaad andere oplossingen. Binnenvallen in iemands zen privé ruimte met een hamer en zen spullen kapot slaan is zeker geen oplossing.

Maar goed vraag me wel af waarom dit toevallig gefilmd is. Is al langer bekend dat veel youtubers filmpjes in scene zetten om kijkers te lokken. Zelfs zeer bekende youtubers hebben eigenlijk allemaal op die manier begonnen, oftewel door een bepaald typetje te spelen.

Der is toch nog zo'n filmpje met een grasmaaier en een jongen zijn xbox?

Anyway, ik zou dat net wél doen omdat ik ben opgevoed met respect voor andermans spullen. Als mijn ouders dan zo zouden doen, krijgen ze gewoon hun gedrag terug. Ik zou geen probleem hebben met het feit dat ik mijn PS zou moeten afgeven.

Lt. ZweedVoet

Legacy Member
StanTem zei:
Ne nieuwe inboedel in elkaar vijzen...

12391964_735847489849863_1157463882267473598_n.jpg
Ugh. Die Coolblue dozen komen mijn oren uit, en nu kom ik ze tijdens mijn ontspanning nog tegen. :angry:

Jersy

Legacy Member
die ps4 kan wel nog tegen een klopke blijkbaar
ging pas na de 3de klop offline :)

Xtralecherus

Legacy Member
Dat filmke is sowieso opgezet spel... Kan toch niet anders dan dat er net gefilmd word ook aléja...

MrKend54l

Legacy Member
Ik weet niet wat er mij verontrust. Het feit dat het duidelijk opgezet spel is. Of al die reacties op dat filpmje...

shawnthaboss

Legacy Member
Xtralecherus zei:
Dat filmke is sowieso opgezet spel... Kan toch niet anders dan dat er net gefilmd word ook aléja...

Inderdaad die ps4 was zelfs nie met internet verbonden dan kunde er toch niks mee doen :p

Xtralecherus

Legacy Member
shawnthaboss zei:
Inderdaad die ps4 was zelfs nie met internet verbonden dan kunde er toch niks mee doen :p

Offline gamen? Als uw internet of PSN plat ligt hebde geen andere keuze. Daarbij speel ik eigenlijk niet veel online.

Lt. ZweedVoet

Legacy Member
StanTem zei:
De laatste 2 weken al een stuk of 1000 in men poten gehad.
emoji14.png


Jersy zei:
die ps4 kan wel nog tegen een klopke blijkbaar
ging pas na de 3de klop offline :)

Toen mijne PS2 geen discs meer kon lezen, besloot hem elke x na 2 dikke vuistkloppen zenne lens in gang te steken en te marcheren.
emoji14.png

Xhizor

Legacy Member
MaximumOfBass zei:
Der is toch nog zo'n filmpje met een grasmaaier en een jongen zijn xbox?

Anyway, ik zou dat net wél doen omdat ik ben opgevoed met respect voor andermans spullen. Als mijn ouders dan zo zouden doen, krijgen ze gewoon hun gedrag terug. Ik zou geen probleem hebben met het feit dat ik mijn PS zou moeten afgeven.

Ja en die gast maakte nog massa filmpjes terug waar hij zen pa terug pakte. Wel leuk gezien want hij lokte massa kijkers en verdiende er ook nog een leuke som aan. Met youtube kan je een leuke som verdienen als je een aantal kijkers kan lokken naar je kanaal :)

Daarom ook dat zo'n filmpjes wel echt opgezet spel zijn, of zit jij ook je kameraad te filmen in zen kamer terwijl hij bezig is met zen playstation :p

De enige filmpjes die misschien niet zo fake zijn, zijn die vrouwen die van hun partner hun gaming materiaal allemaal kapot slaan. Daar zie je tenminste enorme frustratie die los komt :p

iets kapot slaan en niks van emotie tonen vind ik al vreemd

StanTem

Legacy Member
Gentei zei:
Oei oei oei weer ambras met uw ex?

Zo kan je het omschrijven ja.
Maar vanaf vandaag verhuist ze, dus het einde van dat soort miserie is eindelijk in zicht.

TotallyZen zei:
Naar verluid was het bijna 'The Texas Chainsaw massacre'... :unsure:

Er zijn géén doden gevallen eh :p
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan