Archief - thread voor allerlei nieuws en discussie

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

tichke

Legacy Member
Over Amazon gesproken, ik krijg sinds deze nacht om de minuut een mail met one time password voor account te koppelen aan een device ...
Ik wist niet eens dat ik een account op Amazon had.

Password gewijzigd en het is gestopt.

Nog iemand? Geen idee wat iemand met mijn account gaat aanvangen, heb geen CC ofzo en nog nooit iets besteld.

MrKend54l

Legacy Member
tichke zei:
Over Amazon gesproken, ik krijg sinds deze nacht om de minuut een mail met one time password voor account te koppelen aan een device ...
Ik wist niet eens dat ik een account op Amazon had.

Password gewijzigd en het is gestopt.

Nog iemand? Geen idee wat iemand met mijn account gaat aanvangen, heb geen CC ofzo en nog nooit iets besteld.
Dat is inderdaad wel vreemd. Zelf nog nooit last mee gehad alvast.

Xhizor

Legacy Member
MaximumOfBass zei:
Als ik een diploma uit het secundair had waar ik mee kon werken dan deed ik het wel hoor. Maar met een vaag ASO diploma komt ge nergens helaas :p



September '94, net iets ouder dus :p

Nochtans verdien ik 2000 euro netto zonder ééns een diploma te hebben. Ge moet natuurlijk wel de wil hebben om te werken :/

MaximumOfBass

Legacy Member
Xhizor zei:
Nochtans verdien ik 2000 euro netto zonder ééns een diploma te hebben. Ge moet natuurlijk wel de wil hebben om te werken :/

Puur uit interesse , wat voor werk doe je?

En, de wil is er hoor, dat is absoluut het probleem niet. Maar ik weet dat men ouders liever zouden hebben dat ik een diploma achter de hand heb en dat begrijp ik wel. Dat is ook mijn voornaamste reden om te blijven studeren op de moment.

Jersy

Legacy Member
MaximumOfBass zei:
Ik word snel oud precies :unsure:



Ik heb van die ambetante vrienden die continu praten tijdens de film, niks zo hatelijk :angry: alleen naar de film gaan kan echt een genot zijn :p

verleden week op ne dinsdagmiddag naar de nieuwe bond gaan zien in oostende
zat helemaal alleen in de zaal
epic ^^

Xhizor

Legacy Member
MaximumOfBass zei:
Puur uit interesse , wat voor werk doe je?

En, de wil is er hoor, dat is absoluut het probleem niet. Maar ik weet dat men ouders liever zouden hebben dat ik een diploma achter de hand heb en dat begrijp ik wel. Dat is ook mijn voornaamste reden om te blijven studeren op de moment.


Voeding sector als gewone arbeider zogezegd één van de slechts betaalde jobs :p

Nu als je nen goeie student bent, moet je zeker gaan voor een goeie diploma. Maar wou gewoon aanduiden dat laag geschoolde jobs niet altijd mega slecht betaald worden en dat de wil om te werken zeker beloond wordt :)

TotallyZen

Legacy Member
Wat is het maximaal aanhaalmoment voor een inbusbout M12 × 55 die 25mm 'draad pakt'.
:unsure:
Te lang geleden (school) om te herinneren...

MrKend54l

Legacy Member
Xhizor zei:
Voeding sector als gewone arbeider zogezegd één van de slechts betaalde jobs
emoji14.png


Nu als je nen goeie student bent, moet je zeker gaan voor een goeie diploma. Maar wou gewoon aanduiden dat laag geschoolde jobs niet altijd mega slecht betaald worden en dat de wil om te werken zeker beloond wordt :)
Het feit is wel dat loon naar werk bestaat. Sommige jobs betalen zeer goed, maar houden bepaalde risico's en nadelen in. Een job die goed betaald, waar je geen diploma voor nodig hebt en zonder risico's is bestaat helaas niet.

Loon is overigens ook niet alles. Ik zou liever 400€ netto minder hebben voor een job die ik heel graag doe, dan voor één die ik niet graag doe.

StanTem

Legacy Member
TotallyZen zei:
Wat is het maximaal aanhaalmoment voor een inbusbout M12 × 55 die 25mm 'draad pakt'.
:unsure:
Te lang geleden (school) om te herinneren...

Hangt af van het materiaal.
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan