Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
sele zei:Die zijn idd veel bij gekomen,ik eet bijna niets,2bokes smorgens,2bokes smiddags en savonds gekookt,veel me groenten en zelfde aardappelen.drink wel lieters koffie met melk,en eet elke dag een appelsien en 2 of 3 appels soms of ander fruit
Gentei zei:Koers jij nog of niet?
Anders zijn dat een shitload aan koolhydraten.
Ikzelf ben al bijna 30kg kwijt door een low carb dieet te doen.
Totallyzen aan comazuipen?

xAnyana zei:Ik ben opgestaan met een slecht humeur en heb het gevoel dat het een slechte dag zal worden aka teveel piekeren :')
Buh!![]()

Kom kom 4 bokes zijn nu ook niet megaveel coolidraten e,maar vertel ons uw dieet is,er zijn zo veel diëten, zelfs proteïnen diëten,nee in koers niet meer,kga nog een jaarke doppen denken.Gentei zei:Koers jij nog of niet?
Anders zijn dat een shitload aan koolhydraten.
Ikzelf ben al bijna 30kg kwijt door een low carb dieet te doen.
Totallyzen aan comazuipen?
Hebben ze ook een gevorderde set?MaximumOfBass zei:Vandaag de kerstcadeau voor men papa gaan kopen: een starterset voor Gins. Ik wil dat zelf ook![]()
De kleur van gin zelf is toch normaal nooit rood?Lt. ZweedVoet zei:Hebben ze ook een gevorderde set?
Want ik ben na veel oefenen al opt punt gekomen, waarda'k al puur opt zicht kan zeggen ofdak me witte of rode gin te maken heb.
Jonas89 zei:Ik pieker al sinds mijn 18de![]()
![]()

sele zei:De kleur van gin zelf is toch normaal nooit rood?


Lol welke staat er ?Lt. ZweedVoet zei:Zou het ni weten.![]()
Der sta hier een rode en een witte fles in de kast, meer weetk er ook ni van.![]()
sele zei:Kom kom 4 bokes zijn nu ook niet megaveel coolidraten e,maar vertel ons uw dieet is,er zijn zo veel diëten, zelfs proteïnen diëten,nee in koers niet meer,kga nog een jaarke doppen denken.
Ja ik schrijf coolidraten anders dan u lol ,komt door dat wij het veel int Engels zeggen,carbohydrates...geen brood is al voor veel mensen op opoffering e,en wat eet jij dan in de plaats er van smorgens?Gentei zei:Koolhydraten he, niet calorieën.
Mijn dieet is simpel alles van koolhydraten en suikers bannen max 20-50gr koolhydraten per dag.
Geen fruit, geen pasta, geen brood, geen patatten.
Veel wit vlees zoals kip en vis, en een goede portie groenten.
Eieren, tonijn, kwark en sport.
Zeg gewoon de naam e zeg!Lt. ZweedVoet zei:Tis er ene me raspberry in![]()
Gentei zei:Koolhydraten he, niet calorieën.
Mijn dieet is simpel alles van koolhydraten en suikers bannen max 20-50gr koolhydraten per dag.
Geen fruit, geen pasta, geen brood, geen patatten.
Veel wit vlees zoals kip en vis, en een goede portie groenten.
Eieren, tonijn, kwark en sport.
xAnyana zei:Ik al sinds veel vroeger dan dat
Piekeren is zo slecht word ik alleen maar depressiever van :')
Gooi het in de groep, kunnen we helpen om niet meer te piekerenxAnyana zei:Ik al sinds veel vroeger dan dat
Piekeren is zo slecht word ik alleen maar depressiever van :')
Ik eet 's morgens 5 gebakken eieren (ei-geel scheiden) en alleen het ei-wit bakken.sele zei:Ja ik schrijf coolidraten anders dan u lol ,komt door dat wij het veel int Engels zeggen,carbohydrates...geen brood is al voor veel mensen op opoffering e,en wat eet jij dan in de plaats er van smorgens?
BuYcKi zei:En wat je eet dan? Schiet niet veel meer over zonder pasta/aardappelen..