Archief - thread voor allerlei nieuws en discussie

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

MrKend54l

Legacy Member
reaper zei:
No joke maar respect voor de mannen (en vrouwen) die geen alcohol drinken!
Bier krijgen we met de moederborst mee. Dat is ook verbonden aan onze cultuur.

Zolang je er redelijk mee omgaat zie ik het probleem niet. Ook al is het een hard drug
emoji14.png

Gentei

Legacy Member
reaper zei:
No joke maar respect voor de mannen (en vrouwen) die geen alcohol drinken!

Bwa....ik vind dat men gwn occasioneel moet drinken, ikzelf ben een gelegenheids drinker. Bv drinken op een trouw, wa drinken als je op stap bent met maten en als je een Bob bijhebt natuurlijk.
Drinken als ik op vakantie ben...
Buiten die dingen drink ik eigenlijk nooit. En bier kan ik niet tegen, dus als ik drink is het meestal sterke drank.

StanTem

Legacy Member
Gentei zei:
Bwa....ik vind dat men gwn occasioneel moet drinken, ikzelf ben een gelegenheids drinker. Bv drinken op een trouw, wa drinken als je op stap bent met maten en als je een Bob bijhebt natuurlijk.
Drinken als ik op vakantie ben...
Buiten die dingen drink ik eigenlijk nooit. En bier kan ik niet tegen, dus als ik drink is het meestal sterke drank.

Idem hier. Alleen thuis zal ik nooit drinken. Maar op een feestje of gelijk wat wel eens een cocktail of vrouwenbier ofzo.

sele

Legacy Member
Ik heb paar maand gehad dat ik 5flessen op een week dronk,ma heb er nu spijt van om dat ik bijna 70kilo weeg
emoji24.png

Xhizor

Legacy Member
sele zei:
Ik heb paar maand gehad dat ik 5flessen op een week dronk,ma heb er nu spijt van om dat ik bijna 70kilo weeg
emoji24.png

Das nen vrouwengewicht 70 kg :p

Echte mannen wegen minstens 100 kg :/

sele

Legacy Member
Xhizor zei:
Das nen vrouwengewicht 70 kg
emoji14.png


Echte mannen wegen minstens 100 kg :/
55-65 kiko voor een vrouw van 1m73 zou ideaal zijn,voor mijzelf heb ik liever 65,nu heb ik precies ne scheurbuik
emoji22.png

Lt. ZweedVoet

Legacy Member
Ik drink ook alleen maar op feestjes.
Meestal een paar pinten, en vanaf dak ene sterke pak ist omzeep, want dan krijgk geen bier meer binnen. :p
En dan beginnet kostelijk te worden.

Gentei

Legacy Member
StanTem zei:
Idem hier. Alleen thuis zal ik nooit drinken. Maar op een feestje of gelijk wat wel eens een cocktail of vrouwenbier ofzo.

Mmm cocktails.
1 keer op stap geweest met 2 maten, zwaar aan de cocktails gezopen, en we besluiten om af te zakken naar een discotheek, na een bericht te hebben gekregen van een vriendin, want ze had een paar vriendinnen bij....(je bent jong en je wilt wat :p)
Éénmaal daar ik en een maat vraagt die vriendin waar is jos (onze derde maat, niet zijn echte naam btw)
Wij natuurlijk in een zeer beschonken toestand na die cocktail misbruik, lachen naar haar en zeggen we zijn die onderweg verloren. (True story want we zijn hem gewoon uit het oog verloren).
Midden onderweg beseften we dat Jos er gewoon niet was, op dat moment kei grappig....

Anyway 2 dagen later krijg ik bericht van de Jos (natuurlijk iedereen ongerust want ja 2 dagen heeft hij niks van zichzelf laten horen) duuuuude ben juist terug van London!!! Best weekend ever!
Dus wat is er gebeurd. Voordat we aan de cocktails zijn gaan hangen die avond waren we aan het praten om is ne keer ne citytrip te doen naar London ofzo, cocktails gedronken (veel te veel natuurlijk) wat er erna gebeurd is, is tot op de dag van vandaag onduidelijk. Ik en nog een maat naar de discotheek, de Jos is ons kwijtgeraakt, zijn gsm heeft hij laten vallen, hij vond ons niet, omdat we over London bezig waren dacht hij dan ook (in stomdronken toestand) dat we daar zaten taxi naar de luchthaven gepakt, last minute flight naar London geboekt en gegaan.
Hij zegt dat hij op het vliegtuig wakker werd en met een wtf gezicht rondkeek.
Dus bleef heel de weekend daar. Uiteindelijk maandag teruggekomen goed en wel.
Tot op de dag vandaag snappen wij allemaal dit nog niet, sindsdien drinkt niemand van ons meer dan 3 cocktails na elkaar :rofl:

MrKend54l

Legacy Member
sele zei:
55-65 kiko voor een vrouw van 1m73 zou ideaal zijn,voor mijzelf heb ik liever 65,nu heb ik precies ne scheurbuik
emoji22.png
Wtf man 70kg....
Tijd dat ge terug op uwe velo sprint ze

Lt. ZweedVoet

Legacy Member
:rofl: Da verhaal indien non fictie = priceless.

Hebt ge zijn uittreksels gezien van zen boekingen? :p

sele

Legacy Member
Lt. ZweedVoet zei:
:rofl: Da verhaal indien non fictie = priceless.

Hebt ge zijn uittreksels gezien van zen boekingen?
emoji14.png
Er was vroeger zo een spel op TV ,a is dit waar,b dit is niet waar of c....

Idd kmoet wa meer sporten terug,mss wa meer bedsport
emoji5.png

Brent-4

Legacy Member
Gentei zei:
Verhaal à la The Hangover

Haha, ik zit mij hier echt vort te lachen :rofl:

Wij zijn ook geregeld goed bezopen, maar zoiets hebben we toch nog niet meegemaakt
emoji38.png


't Zal weer gaan minderen met de blok die eraan komt :sop:

StanTem

Legacy Member
Ik wil binnenkort eens een weekje naar Londen. Gaat iemand mee? :p

Xhizor zei:
Das nen vrouwengewicht 70 kg :p

Echte mannen wegen minstens 100 kg :/

Ik ben toch content dak er nu onder zit hoor :p

MaximumOfBass

Legacy Member
Ik zit kort tegen de 100, maar ik geraak van geen kilo's af en iedereen noemt mij nu al een asperge of potlood :sad:

StanTem

Legacy Member
MaximumOfBass zei:
Ik zit kort tegen de 100, maar ik geraak van geen kilo's af en iedereen noemt mij nu al een asperge of potlood :sad:

Ma ge zijt misschien 2 meter en een half? :p
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan