Archief - thread voor allerlei nieuws en discussie

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Xhizor

Legacy Member
StanTem zei:
PostNL is nog veel slechter. Bende incompetente randdebielen...

Met Bpost de laatste jaren geen enkel probleem gehad. Met dat Hollands bedrijf daarentegen...

Tja als ge ziet dat die mannen van nederland ver de andere kant van belgie zo'n 200 pakjes moeten gaan leveren, vind ik het niet vreemd dat er soms iets mis gaat. Denk dat de fout eerder ligt bij de internetwinkels zelf en ook bij de consument die gewoon alles zo snel mogelijk geleverd wil zien :p

Alles wordt hier toch geleverd door postnl, soms wel een dag later. Maar dan zat er meestal een feestdag tussen of een staking :)

Gentei

Legacy Member
Kben ook content van die mannen, laatst nog hebben ze een hardcover guide van fallout 4 in mijn postvak geduwd, snap nog altijd nie hoe ze het geflikt hebben lol. Guide was gelukkig niet beschadigd.

StanTem

Legacy Member
Xhizor zei:
Tja als ge ziet dat die mannen van nederland ver de andere kant van belgie zo'n 200 pakjes moeten gaan leveren, vind ik het niet vreemd dat er soms iets mis gaat. Denk dat de fout eerder ligt bij de internetwinkels zelf en ook bij de consument die gewoon alles zo snel mogelijk geleverd wil zien :p

Alles wordt hier toch geleverd door postnl, soms wel een dag later. Maar dan zat er meestal een feestdag tussen of een staking :)

Als ik iets bestel dat vanuit het VK via DHL wordt geleverd, heb ik het altijd de volgende dag hoor...

Kennaah

Legacy Member
Xhizor zei:
Tja als ge ziet dat die mannen van nederland ver de andere kant van belgie zo'n 200 pakjes moeten gaan leveren, vind ik het niet vreemd dat er soms iets mis gaat. Denk dat de fout eerder ligt bij de internetwinkels zelf en ook bij de consument die gewoon alles zo snel mogelijk geleverd wil zien :p

Alles wordt hier toch geleverd door postnl, soms wel een dag later. Maar dan zat er meestal een feestdag tussen of een staking :)

Tja dat zou ons als consument nu een geen flieter moeten schelen. Webshops bieden die service aan en zoeken de juiste partner ervoor. Als postNL of Bpost zich dan kandidaat stellen en die taak opzich nemen dan moeten ze maar zien dat het lukt.
Ik heb het probleem hier al jaren gehad. Postbodes die amper moeite doen om een brief achter te laten. Vorige keer dacht de postbode dat het grappig ging zijn om mijn postpakket 30km van het leveradres naar een postpunt te laten doen. Grapjassen daar.

Ik kan wel begrijpen dat er soms te weinig mensen zijn om alles rond te krijgen, maar toch kan het mijn geen bal schelen als mijn pakket niet op tijd geleverd wordt en de klantendienst nog eens zuigt en van niks afweet.

Kga het morgen in postpunt gewoon afhalen. Ik heb amazon.fr op de hoogte gebracht, zij hebben mijn verzendingskosten terug betaald en 30 dagen prime gegeven. Hebben onmiddelijk en duidelijk geantwoord. Bpost heeft een mail die ik na 10 keer lezen nog niet begrijp.

MrKend54l

Legacy Member
Gentei zei:
Kben ook content van die mannen, laatst nog hebben ze een hardcover guide van fallout 4 in mijn postvak geduwd, snap nog altijd nie hoe ze het geflikt hebben lol. Guide was gelukkig niet beschadigd.
Dit heb je toch aangekaart bij de verzender?

Alowen85

Legacy Member
Ik snap al die cowboyverhalen toch niet ze. Er komt hier letterlijk elke dag iets toe, en nog nooit iets een halve dag te laat of beschadigd gekregen.

Gentei

Legacy Member
MrKend54l zei:
Dit heb je toch aangekaart bij de verzender?

Waarom? De guide was in prima staat, en ze leveren altijd in mijn postbus. Wat goed uitkomt want ik ben niet veel thuis op een weekdag.

Kennaah

Legacy Member
Alowen85 zei:
Ik snap al die cowboyverhalen toch niet ze. Er komt hier letterlijk elke dag iets toe, en nog nooit iets een halve dag te laat of beschadigd gekregen.

Wat heeft dat nu met cowboyverhalen te maken.
De service is verbeterd ja, maar eens er iets misloopt dan heb jij als klant dikke pech en mag je nog langer wachten op uw pakket.
Hoe moeilijk was het voor de klantendienst te bellen naar het verdeelcentrum en te zeggen leg heb pakje in de pakjesautomaat buiten (er staat een pakjesautomaat aan de plaats waar de post hier vertrekt) ?
Juist helemaal niet moeilijk. En als ze hun service toch zo goed vinden dan zal dit niet vaak voorkomen en kunnen ze het gerust doen. Nee enigste antwoord dat ik kreeg was, ga naar het lokaal postkantoor, dat heb ik gedaan en die mensen wisten van toeten of blazen wat de postbodes in hun regio aan het doen waren en verwezen me weer vriendelijke door naar de klantendienst.
Ik zou veel liever gehad hebben dat ze zeiden: Fuck you wacht tot morgen, ipv fake excuses en medeleven dat gespeeld is.

Steve-

Legacy Member
Vrij schandalig dat Bloodborne geen enkele award gewonnen heeft op de VGA's. Dat TW 3 met GotY ging lopen was te verwachten, maar op vlak van soundtrack en art komt er toch echt niks in de buurt.

Achja, het is alleszins mijn GotY en dat is alles wat telt I guess.

MrKend54l

Legacy Member
Steve- zei:
Vrij schandalig dat Bloodborne geen enkele award gewonnen heeft op de VGA's. Dat TW 3 met GotY ging lopen was te verwachten, maar op vlak van soundtrack en art komt er toch echt niks in de buurt.

Achja, het is alleszins mijn GotY en dat is alles wat telt I guess.
In de categorieën waar bloodborne genomineerd was had je altijd een genomineerde die beter was.

Op de site zie ik nog geen winnaar bij beste role playing game. Maar daar zal hij ook niet winnen vrees ik aangezien the witcher 3 toch beter is.

Xetno

Legacy Member
Ik had eens iets besteld en laten leveren in een Kiala punt (Brantano) dicht bij men thuis, maar die was net in de week de levering zou komen tijdelijk gesloten dus vond die paljas het grappig om mijn pakketje 80km verder in een andere Brantano te droppen.
Kreeg een mail dat mijn pakketje daar was afgeleverd omwille de sluiting en dat ik het daar kon afhalen.
Heb contact opgenomen met het bedrijf om te vragen of ze niet naar een dichtere Brantano konden leveren omdat die voor mij 160km was op en af rijden, echt zot.
Kreeg het antwoord dat ik het toch maar moest proberen af te halen daar , heb ik dus niet gedaan, dus heb maar contact opgenomen met de verzender van het pakketje en die hebben een nieuwe verzending gestuurd naar de winkel dat ik wou...

Steve-

Legacy Member
MrKend54l zei:
In de categorieën waar bloodborne genomineerd was had je altijd een genomineerde die beter was.

Op de site zie ik nog geen winnaar bij beste role playing game. Maar daar zal hij ook niet winnen vrees ik aangezien the witcher 3 toch beter is.
Over GotY en RPG valt te discussiëren, maar in de categoriën die ik vernoem is Bloodborne king imo. Nuja, voor mij wordt het enkel geklopt door TW 3 op vlak van verhaal. Al de rest is gewoon beter in Bloodborne, en dat zegt veel want TW3 en MGSV waren ook topgames. Laten we het er bij houden dat het gewoon een uitzonderlijk sterk gamejaar was, en dat het dan moeilijk wordt voor een exclusive om prijzen te pakken.

Kennaah

Legacy Member
Steve- zei:
Over GotY en RPG valt te discussiëren, maar in de categoriën die ik vernoem is Bloodborne king imo. Nuja, voor mij wordt het enkel geklopt door TW 3 op vlak van verhaal. Al de rest is gewoon beter in Bloodborne, en dat zegt veel want TW3 en MGSV waren ook topgames. Laten we het er bij houden dat het gewoon een uitzonderlijk sterk gamejaar was, en dat het dan moeilijk wordt voor een exclusive om prijzen te pakken.

Of het feit dat bloodborne niet het uber goed spel is dat velen denken in vergelijking met andere toppers?

Furon

Legacy Member
Kennaah zei:
Of het feit dat bloodborne niet het uber goed spel is dat velen denken in vergelijking met andere toppers?

Bloodborne is weldegelijk een meesterwerk hoor. De uitstekende reviews en lovende meningen van de spelers zijn meer dan terecht. Op vlak van gameplay, art direction en overall design gewoon de absolute top van 2015. Het is zeker geen mindere titel dan MGSV en The Witcher 3.
Dat het bij sommige GotY award uitreikingen niet met de hoofdprijzen gaat lopen is omdat het minder toegankelijk is dan de andere genomineerden, waardoor de jury hun subjectieve keuze op een andere titel valt, zoals een TW3 of een Fallout 4.

Steve-

Legacy Member
Kennaah zei:
Of het feit dat bloodborne niet het uber goed spel is dat velen denken in vergelijking met andere toppers?
Wablieft?
emoji38.png


Wat Furon zegt eigenlijk.

Kiiilerke

Legacy Member
bloodborne was niet eens genomineerd voor beste soundtrack...triestig

Xhizor

Legacy Member
Wie kan er nu die nominaties serieus nemen :p

Kijk naar tomb raider die staat er ook niet tussen, en veel mensen die het al gespeeld hebben zijn er enorm lovend over

Btw hoeveel ps4 games hebben jullie al eens voor de lol men collectie geteld zit al aan 28 stuks. NIks meegeteld van resogun en dergelijke waren allemaal fysieke releases

Deze middag komt er weer één toe, dus zit 'k eigenlijk al aan 29 stuks, 7 daarvan waren echte miskopen. Van de rest ben ik best tevreden

Steve-

Legacy Member
Ja fuck die nominaties, maar dat Bloodborne niet eens genomineerd was voor beste soundtrack, daar word ik salty van.

26 games hier btw. Lang niet allemaal uitgespeeld. Grootste miskopen waren AC Unity, Watch Dogs en Thief. De 3 eerste games die ik had denk ik. :unsure:
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan