Archief - thread voor allerlei nieuws en discussie

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Xhizor

Legacy Member
MrKend54l zei:
Ik denk dat we de discussie over the order best afsluiten. De game was korter dan mijn piemel, en was meer een demo.

Dat ze daar zelfs merchandise van durven verkopen op hun store... De schaamte ver voorbij.

Hoe lang heb je er dan maar over gedaan, sommige mensen deden er toch zo'n 8 uur over ? Lijkt me wel kort, maar toch niet zo extreem kort ?

Ground zeroes was pas kort, wat ze daar gedaan hebben was schandalig.

MrKend54l

Legacy Member
Xhizor zei:
Hoe lang heb je er dan maar over gedaan, sommige mensen deden er toch zo'n 8 uur over ? Lijkt me wel kort, maar toch niet zo extreem kort ?

Ground zeroes was pas kort, wat ze daar gedaan hebben was schandalig.
Ik dacht dat ik afgeklokt heb op iets meer dan 7uur. Maar de game had wel een shitload aan cutscenes. Dus de tijd dat ik effectief gespeeld heb is 4 a 5 uur.

LazloCootmans

Legacy Member
Xhizor zei:
Ground zeroes was pas kort, wat ze daar gedaan hebben was schandalig.

Maar Ground Zeroes werd ook met een andere insteek uitgebracht. The Order had een volwaardige game moeten zijn, Ground Zeroes was sowieso een (goedkopere) prequel.

TotallyZen

Legacy Member
LazloCootmans zei:
Maar Ground Zeroes werd ook met een andere insteek uitgebracht. The Order had een volwaardige game moeten zijn, Ground Zeroes was sowieso een (goedkopere) prequel.
Én dat kon je, bij wijze van spreken, 587 keer op een andere manier uitspelen.
Ik vond dat absoluut geen rip-off...

BuYcKi

Legacy Member
MrKend54l zei:
Ik dacht dat ik afgeklokt heb op iets meer dan 7uur. Maar de game had wel een shitload aan cutscenes. Dus de tijd dat ik effectief gespeeld heb is 4 a 5 uur.

:hug:

ikbenben

Legacy Member
Teknohol1c zei:
Ik zit al een hele tijd te wachten totdat one+ met ne normale smartphone uitkomt. Iets dat kleiner is dan 5inch. Met wat komen ze nu af? One+ X met 4.99inch... FU one+! denk eens aan de mensen met kleinere pollekes :sad:

5" is toch écht niet zo groot meer ze :p

MrKend54l zei:
De game was korter dan mijn piemel

Stoefer !!

Teknohol1c

Legacy Member
ikbenben zei:
5" is toch écht niet zo groot meer ze
emoji14.png




Stoefer !!
Ik vind da gewoon mega onhandig. 't is niet omdat de algemene standaard om de 5 botten veranderd dat mijn handen en zakken dat ook doen. Ik mot 't ni...
Als ik iets groot wil haal ik mij wel een tablet.

pamperke

Legacy Member
Teknohol1c zei:
Ik vind da gewoon mega onhandig. 't is niet omdat de algemene standaard om de 5 botten veranderd dat mijn handen en zakken dat ook doen. Ik mot 't ni...
Als ik iets groot wil haal ik mij wel een tablet.

Is de xperia compact dan niet iets voor u?

Teknohol1c

Legacy Member
pamperke zei:
Is de xperia compact dan niet iets voor u?
Geen idee, zal dat eens moeten opzoeken :-)
Ik heb nu een Xperia s

*edit* niet mis! Maar wel nog wat aan de dure kant. 409€

Jepjep

Legacy Member
Teknohol1c zei:
Geen idee, zal dat eens moeten opzoeken :-)
Ik heb nu een Xperia s

*edit* niet mis! Maar wel nog wat aan de dure kant. 409€

Xperia z3 compact kan ik zeker aanraden, heb hem nu een tijdje en kan er bijna niets negatiefs over zeggen. Ik ben ook niet zo voor die grote schermen en dan is de compact een goed alternatief. Kleiner scherm maar grote prestaties.

Ik klink precies als een salesman van sony :unsure:


Trouwens, de nieuwe Z5 compact is uit, dus ik verwacht nu wel een prijsdaling van de z3 compact.

ikbenben

Legacy Member
Teknohol1c zei:
Ik vind da gewoon mega onhandig. 't is niet omdat de algemene standaard om de 5 botten veranderd dat mijn handen en zakken dat ook doen. Ik mot 't ni...
Als ik iets groot wil haal ik mij wel een tablet.

+5" is idd wel wat onhandiger maar dat went wel. 5" is echt nog te doen vind ik.
Maar anders idd misschien eens kijken voor een Z compact.

MrKend54l

Legacy Member
ikbenben zei:
+5" is idd wel wat onhandiger maar dat went wel. 5" is echt nog te doen vind ik.
Maar anders idd misschien eens kijken voor een Z compact.
5 inch is toch echt een lekker formaat? Groot genoeg en toch handzaam en makkelijk op te bergen.

Teknohol1c

Legacy Member
Jepjep zei:
Xperia z3 compact kan ik zeker aanraden, heb hem nu een tijdje en kan er bijna niets negatiefs over zeggen. Ik ben ook niet zo voor die grote schermen en dan is de compact een goed alternatief. Kleiner scherm maar grote prestaties.

Ik klink precies als een salesman van sony :unsure:


Trouwens, de nieuwe Z5 compact is uit, dus ik verwacht nu wel een prijsdaling van de z3 compact.

Salesman, valt nog mee hoor haha.
Prestaties en specie zijn zeker ni mis.
Waterdichtheid al getest?
Die cam: 22MP beetje overdrijven zeggen ze. Al gelezen dat het fenomenaal is, maar hoe goed werkt de stabilisator?
Enige minpuntje is zijn interm geheugen, 16gig. Je kan het wel uitbreiden ma toch.
Ok, Hopelijk volgt er nog snel een pricedrop dan is ie verkocht. Want mijne Xperia s is toch wat aan de trage kant aan het worden. Valt soms van zichzelf uit (crash) om dan terug op te starten etc.
Is die compact al 4g eigenlijk, had ik niet op gelet.

Jepjep

Legacy Member
Teknohol1c zei:
Salesman, valt nog mee hoor haha.
Prestaties en specie zijn zeker ni mis.
Waterdichtheid al getest?
Die cam: 22MP beetje overdrijven zeggen ze. Al gelezen dat het fenomenaal is, maar hoe goed werkt de stabilisator?
Enige minpuntje is zijn interm geheugen, 16gig. Je kan het wel uitbreiden ma toch.
Ok, Hopelijk volgt er nog snel een pricedrop dan is ie verkocht. Want mijne Xperia s is toch wat aan de trage kant aan het worden. Valt soms van zichzelf uit (crash) om dan terug op te starten etc.
Is die compact al 4g eigenlijk, had ik niet op gelet.

Ik was hem bijna dagelijks onder de kraan. Ben er zelfs een keertje mee gaan zwemmen en onder water een video gemaakt om te testen :p Werkte perfect.
Foto's vind ik goed, moet wel zeggen dat ik geen fervente fotograaf ben. Gewoon af en toe eens een foto van dingen die ik tegenkom op straat, en daar voldoet hij prima mee.

En je kan ermee op 4G ja.

Den_John

Legacy Member
Hoe traaaaaag is het maken en terugzetten van zo'n backup wel niet. Praga zijn PS4 aan 't voorzien van een nieuwe schijf. Dikke 3uur om een backup te maken van 330GB en nu al meer dan 2uur bezig met nog 43min. op de teller om hem terug te zetten. De externe schijf is niet traag (usb3.0 en een 7200rm-model) dus daar kan het al niet aan liggen + ik zou zijn console in dezelfde staat teruggeven vandaar dat ik geen games kon verwijderen. Die oude autistische man zou er anders niet goed van zijn. :unsure:

Bij deze #wegfrustraties en nog een prettige avond! :hug:

Reaper

Legacy Member
Den_John zei:
Hoe traaaaaag is het maken en terugzetten van zo'n backup wel niet. Praga zijn PS4 aan 't voorzien van een nieuwe schijf. Dikke 3uur om een backup te maken van 330GB en nu al meer dan 2uur bezig met nog 43min. op de teller om hem terug te zetten. De externe schijf is niet traag (usb3.0 en een 7200rm-model) dus daar kan het al niet aan liggen + ik zou zijn console in dezelfde staat teruggeven vandaar dat ik geen games kon verwijderen. Die oude autistische man zou er anders niet goed van zijn. :unsure:

Bij deze #wegfrustraties en nog een prettige avond! :hug:

Niks da een avondje drinken met Praga niet zou oplossen :p

StanTem

Legacy Member
Den_John zei:
Hoe traaaaaag is het maken en terugzetten van zo'n backup wel niet. Praga zijn PS4 aan 't voorzien van een nieuwe schijf. Dikke 3uur om een backup te maken van 330GB en nu al meer dan 2uur bezig met nog 43min. op de teller om hem terug te zetten. De externe schijf is niet traag (usb3.0 en een 7200rm-model) dus daar kan het al niet aan liggen + ik zou zijn console in dezelfde staat teruggeven vandaar dat ik geen games kon verwijderen. Die oude autistische man zou er anders niet goed van zijn. :unsure:

Bij deze #wegfrustraties en nog een prettige avond! :hug:

Ik heb gewoon de nieuwe HDD gestoken en alles opnieuw geïnstalleerd/gedownload.
Had eens een backup genomen van de PS3 en dat heeft een halve dag geduurd. Had er al geen goesting meer in :p

ikbenben

Legacy Member
MrKend54l zei:
5 inch is toch echt een lekker formaat? Groot genoeg en toch handzaam en makkelijk op te bergen.

Vind ik ook. Heb zelf een 5,5" en in het begin vond ik het groot maar ondertussen al volledig aan gewent geraakt.
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan